Summers Skrevet 28. februar 2016 #1 Del Skrevet 28. februar 2016 Inspirert fra tråden på singleforumet, hvor ingen har toalettetikette. Så jeg lurer på hvor vanlig det er blant KG-brukere å fjerne stanken fra toalettet etter man har bæsjet? F:eks med en en luftrensespray eller andre triks. Lurer også på hvorfor dere som ikke fjerner stanken ikke viser hensyn til andre og om dere ikke hadde likt å slippe å komme på et toalett som stinker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 28. februar 2016 #2 Del Skrevet 28. februar 2016 Det gjør jeg ikke. Veldig få steder jeg har vært hvor de har luftrensere og jeg har iallfall ikke med selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 28. februar 2016 #3 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg har vifte på badet som fjerner stanken, så da slipper jeg å gjøre noe med det. Forventer at de fleste i 2016 har økonomi til å installere en slik vifte, så da bør den saken være en ikke-sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Del Skrevet 28. februar 2016 Det er ingenting som er verre enn drit-lukt, blandet med parfyme eller luftrenser. Bedre å bare sette opp vinduet 5 min. Anonymkode: 5e25e...e9b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Del Skrevet 28. februar 2016 Tør ikke å gå ut før stanken er helt borte. Blir stående og tuller (sjekker sminken i speilet, retter på skjorta, sorterer litt klær fra tørketrommelen etc) til lukta er nogenlunde borte. Så setter jeg døra på vidt gap når jeg går ut. 🙊 Anonymkode: b742a...051 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 28. februar 2016 #6 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg har ett ganske bra triks jeg lærte som barn. Jeg trekker i snoren. Da forsvinner kilden til stanken ganske raskt, nesten på magisk vis. Så vasker jeg hendene. De fleste har en slik dispenser med såpe som gir ganske god lukt når en bruker den. Denne setter seg også litt i rommet, i tillegg til at hendene blir rene og lukter godt. Er det vifte på toalettet så kan jeg finne på å skru denne på via en bryter på veggen. Kompliserte saker, men jeg får det til med litt tålmodighet og pågangsmot. Er det virkelig noen som går rundt med luftrenser i lommen som de går berserk med hver gang de skal på toalettet? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg setter på vifte om mulig. Bruker ikke spray, siden jeg synes sprayene ofte lukter verre en drittlukta de skal kamuflere. Anonymkode: 3c9cc...170 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg holder meg til jeg får forstoppelse jeg. Da må samboer ille ned å kjøpe klyster til meg. Anonymkode: ceff2...729 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Del Skrevet 28. februar 2016 6 minutter siden, Pinkee skrev: Jeg har vifte på badet som fjerner stanken, så da slipper jeg å gjøre noe med det. Forventer at de fleste i 2016 har økonomi til å installere en slik vifte, så da bør den saken være en ikke-sak. Wow. Bare wow. Anonymkode: 48ad2...4e6 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting som er verre enn drit-lukt, blandet med parfyme eller luftrenser. Bedre å bare sette opp vinduet 5 min. Anonymkode: 5e25e...e9b Sprayen nøytraliserer bæsjelukten, forstår virkelig ikke at svak kjemisk lukt skal være verre enn stanken fra bæsj. Endret 28. februar 2016 av Summers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Del Skrevet 28. februar 2016 Ja, jeg har luftrensespray på badet, dette er OBOS leilighet, uten vindu på badet, og ingen vifte som hurtig skifter lufta. Så da har jeg en slik spray, og den står lett synlig, så om eventuelle gjester har behov for å bruke den så finner de den. Bare si jeg får gjester som har vært ute på ærend og ikke har vært på toalett på leeenge, da kan urin også lukte ganske heftig, så luftrensespray finnes alltid på mitt bad. Tenker på den stakkars jenta i den andre tråden om hun som hadde besja i toalettet hans i morges. Kan tro hun har leita desperat etter en luftrensespray! Anonymkode: 54436...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 28. februar 2016 #12 Del Skrevet 28. februar 2016 Nei. Lukta forsvinner av seg selv etter en stund. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg har en veldig merkelig nr 2 rutine (i mitt eget hode), som gjør at det sjeldent lukter veldig ille etter jeg har bæsjet. Først og fremst tisser jeg (nesten) alltid før jeg bæsjer, og da tørker jeg meg. Dvs jeg har papir i doskåla før jeg bæsjer, som gjør at bæsjen ikke treffer selve toalettet, men papiret. Så tisser jeg igjen, tørker, og trekker ned. Jeg sitter heller aldri lenge på do, så tiden fra bæsjen treffer doen til det blir spylt ned er ikke snakk om veldig lang tid. Et par minutter etter jeg har vært på do, kan jeg nesten ikke kjenne lukten. Men jeg mener, om det er en skikkelig heftig bæsj, så lukter det jo mer. Anonymkode: a07e9...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 28. februar 2016 #14 Del Skrevet 28. februar 2016 12 minutter siden, Summers skrev: Sprayen nøytraliserer bæsjelukten, forstår virkelig ikke at svak kjemisk lukt skal være verre enn stanken fra bæsj. Her må jeg si meg uenig, men mulig det er forskjell på sprayene. Synes ikke den nøytraliserer, men snarere at det blir f.eks. som når folk sprayer på seg parfyme for å kamuflere svettelukt. Ikke noe bedre enn utgangspunktet, for å si det pent. Synes ellers at å åpne vinduet om mulig, er en grei løsning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 28. februar 2016 #15 Del Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, Søgni skrev: Her må jeg si meg uenig, men mulig det er forskjell på sprayene. Synes ikke den nøytraliserer, men snarere at det blir f.eks. som når folk sprayer på seg parfyme for å kamuflere svettelukt. Ikke noe bedre enn utgangspunktet, for å si det pent. Synes ellers at å åpne vinduet om mulig, er en grei løsning. Hvis man bruker slike parfyme-sprayer, så blir det bare verre lukt ja. Men, feks Biltema har en spray som ikke lukter, men nøytraliserer vond lukt. Etter noen minutter kan man ikke kjenne den vonde lukten lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #16 Del Skrevet 28. februar 2016 Skyll ned med en gang etter at du har bæsjet. Da rekker ikke lukten å spre seg. Tror nok det skal hjelpe. Anonymkode: 2085d...987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #17 Del Skrevet 28. februar 2016 Dusjer etter jeg har vært på toalettet. Når jeg dusjer pleier det å lukte såpe og varme på hele badet Anonymkode: 8200d...5de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #18 Del Skrevet 28. februar 2016 32 minutter siden, Pinkee skrev: Hvis man bruker slike parfyme-sprayer, så blir det bare verre lukt ja. Men, feks Biltema har en spray som ikke lukter, men nøytraliserer vond lukt. Etter noen minutter kan man ikke kjenne den vonde lukten lengre. Har ikke sett en luktfri-spray som jeg ville turt å bruke basert på kjemimasteren min Anonymkode: efb0a...f33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett en luktfri-spray som jeg ville turt å bruke basert på kjemimasteren min Anonymkode: efb0a...f33 Tungtveiende argument det når man kun nevner kjemimasteren. Endret 28. februar 2016 av Summers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #20 Del Skrevet 28. februar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dusjer etter jeg har vært på toalettet. Når jeg dusjer pleier det å lukte såpe og varme på hele badet Anonymkode: 8200d...5de Med et lite islett av bajjjs... mmm hmmm. Anonymkode: 54b70...dac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå