Gå til innhold

Jenter som tenner på strømper .....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater ei jente nå, 24 år, jusstudent og veldig søt. Selv er jeg 27.

Kjemien er god og vi gjør mye morsomt. Snakker åpent om det meste, og sexen er veldig, veldig bra. I går kveld, etter at vi hadde kommet hjem fra en vennefest og at vi hadde hatt sex, så lå vi og snakket litt. Og siden jeg har lagt merke til at hun så godt som aldri bruker strømpebukser, kun stayups og strømper med holder, og siden hun fremdeles hadde strømpene på når vi lå der og koste, så måtte jeg bare spørre om hva det var med henne og strømper ... Hun ble da litt småflau, men fortalte at hun de siste årene har oppdaget at hun har en greie for strømper. Hun elsker følelsen av å føle sexy og det gjør henne rett og slett kåt. Så hun fortalte at hun bruker strømper så ofte hun kan, og at hun håpte at jeg syntes det var greitt... Jeg måtte som sant er si at jeg synes hun er flott uansett, men at jeg synes hun er kjempesexy med strømper på - noe jeg tror mange menn med meg synes.

Men - jeg har datet en del damer og det har nok hendt at de har brukt sånne strømper dann og vann, men jeg har aldri før hørt om jenter som har en tenning på dette... 

Hva med dere? 

Anonymkode: b5e5e...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dere? 

Det er vanvittig mange kvinner her på KG som har strømpefetisj og som misjonerer for bruken av strømpebelte og diverse fjas.

Slik de skriver om temaet skulle man tro at det var et must og at majoriteten av menn tenner voldsomt på slikt, når det i grunnen er ganske motsatt. De fleste menn tenner på ei naken dame, ikke innpakningen.

Anonymkode: cb725...db0

Gjest Coolaid
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanvittig mange kvinner her på KG som har strømpefetisj og som misjonerer for bruken av strømpebelte og diverse fjas.

Slik de skriver om temaet skulle man tro at det var et must og at majoriteten av menn tenner voldsomt på slikt, når det i grunnen er ganske motsatt. De fleste menn tenner på ei naken dame, ikke innpakningen.

Anonymkode: cb725...db0

Jeg tenner på strømper... aller helst med strømpeholder. Ikke et must, ikke en fetisj for meg dersom man bruker ordet i dets rette forstand, men noe jeg syns er utrolig sexy. 

Det aller beste er når kvinnen selv går i klær hun føler seg sexy i. Det er jo litt av meningen.

Skrevet

Jeg er ung kvinne (22) og tenner på å ha på meg strømper og lignende. Jeg aner ikke hvorfor, men kanskje det handler litt om at noe av kroppen er skjult, og at man har på seg noe som gjerne forbindes med sex under de relativt "konservative" klærne jeg har på meg. Jeg er for eksempel ikke så veldig glad i å vise for mye hud på byen (uten å kle meg som en bestemor). Jeg tenner liksom på tanken på at kun den ene mannen, den "heldige" utvalgte, skal få se kroppen min. Det handler ikke om usikkerhet eller at jeg ikke liker kroppen min, jeg bare synes det er pirrende at noe holdes skjult for verden, mens bare en person får vite hemmeligheten. Og så er det pirrende at bare den ene får se det sexy tøyet jeg har under klærne. Men jeg er sånn at jeg ikke bruker dem hele tiden til enhver anledning, hver dag. Jeg liker å spare litt på dem, for å gjøre det mer spesielt for meg og for partneren min. Bruker jeg dem hele tiden, reduseres effekten noe, mens andre (damen din, kanskje) liker å ha dem på hele tiden og spiller en viktig rolle for tenningen. Jeg kan godt bli tent uten å ha på meg strømper og holdere, men jeg blir bare så syyyykt våt og får liksom en ekstra boost av å ha dem på.

Anonymkode: f812d...2eb

• Liker 1
Skrevet

Tenner også på å ha på meg det. Trodde det var veldig vanlig at jenter tennte på å kjenne seg sexy jeg da. 

Mannen min liner det og men tror mer han liker at jeg føler meg sexy enn selve strømpene i seg selv

Anonymkode: c96ec...434

Skrevet

TS her. Takker for svar.

For ordens skyld. Jeg synes også dette er sexy, men jeg trodde faktiske at det var et mer maskulint tenningsmønster. Gleder meg til fortsettelsen med denne jenta. Vi skal møtes igjen på onsdag, og jeg regner med at hun "bruker muligheten" :)

Anonymkode: b5e5e...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...