AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hei! Håper alle har en fin søndag Er ikke sikkert dette er rett plass å spørre om dette. Pga. jobb må jeg bo vekke fra min kjære i 7 mnder. De første 70 dagene får vi ikke møtt hverandre engang. Jeg flyttet nå for to uker siden, og ikke bare hjalp han meg å flytte, men han har ordnet med blomster på døren en dag jeg virkelig savnet ham. Vi bor ikke sammen ennå (leiligheten vi har kjøpt står ferdig i august), og i forrige uke var det en kamerat som lurte på om onkelen hans kunne leie leiligheten min i perioden jeg var borte. I dag er min fantastiske kjæreste i leiligheten min og vasker ned og rydder hele boligen, før leieboeren kommer. Han er så fantastisk, og gjør så mye for meg, dette er bare en av alle de fine tingene han har gjort for meg i det siste. Jeg ønsker så inderlig å gi ham noe som takk for alt sammen, men jeg bor nå 8 timer unna, og nærmeste person som kunne hjulpet meg, bor 90 min unna ham. Så her kommer spørsmålet mitt: har dere noen tips til gave eller lignende jeg kunne ordnet til ham så langt unna? Har ikke mer enn 5-600,-. Anonymkode: 06403...e6a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Send ham en gave fra en eller annen nettbutikk. Det er jo drøssevis som tilbyr innpakning og gavelevering. Anonymkode: 40819...004 2
Lauge Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Typen min er veldig glad i å spille, så jeg kjøper innimellom spill til ham uoppfordret. Evt billetter til en konsert etc til han og en kompis eller noe? Bare noe som anses som for luksuriøst for hverdagen er kjempebra. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Min type er også glad i spill (både brettspill og data). Så da går det i spillgaver på Steam eller å funde et spill på Kickstarter i hans navn. Anonymkode: 0cb2c...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Vet ikke om han er en pirat, men hvis ikke kan du jo kjøpe et album til ham med en av favorittartistene hans? Anonymkode: 0cb2c...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Å, mange flotte forslag! Han er så vanskelig å kjøpe til - han har alt han trenger, og ønsker seg lite. Men ble veldig inspirert av forslagene deres. Han liker å spille, og jeg mener han har en sånn Steam-konto (haha, jeg spiller absolutt ikke, som dere skjønner). Er det mulig å gi gavekort på slikt? Anonymkode: 06403...e6a
Lauge Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, mange flotte forslag! Han er så vanskelig å kjøpe til - han har alt han trenger, og ønsker seg lite. Men ble veldig inspirert av forslagene deres. Han liker å spille, og jeg mener han har en sånn Steam-konto (haha, jeg spiller absolutt ikke, som dere skjønner). Er det mulig å gi gavekort på slikt? Anonymkode: 06403...e6a Hvis han har en Steamkonto bør du absolutt få deg en du og, og kjøp et spill dere kan spille sammen? Min favoritt er Castle Crashers 👍 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Du kan gi både gavekort OG kjøpe spill som gave til en annen på Steam. Så om han har konto og liker spill så er jo det bare bra. Spillene der er relativt billige også, og så kan du se hvilke spill han allerede har gjennom der. Anonymkode: 0cb2c...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 TS her..! Da ble det gavekort hos Steam, har fått en kamerat av ham til å hjelpe meg med det, og så ville moren og faren min også være med på en gave, så da kjøpte jeg spillet "Cards Against Humanity" fra en nettbutikk. Takk for hjelpen! Ble så fornøyd Anonymkode: 06403...e6a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Ååååh cards against hunanity er gøy! Dette blir han glad for! 👍 Anonymkode: 0cb2c...5a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå