AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hei KG-ere.. Jeg liker å tro at jeg har såpass selvresepekt at hvis en mann ikke er interessert så er det hans tap.- Men jeg klarer ikke å glemme denne fyren..pokker...Jeg blir så sint på meg selv! Kort fortalt: Vi matchet på tinder. Etter 1 mnd ca. skrev jeg "hei" og etter det har han ledet samtalen, stilt spørsmål, og tatt kontakt. Ba om å møte meg og da jeg sa et tidspunkt kom han selv om han ikke egentlig hadde tid. Var presis. Jeg var veldig skeptisk men hyggelig. Han pratet hele tiden og vi hadde en fin samtale. Da vi skulle si hade ville han treffe meg igjen og inviterte meg med på noe greier. Jeg kunne ikke. Samme kvelden sende han sms og takket for møtet. Så gikk det noen dager og jeg tok kontakt. Han inviterte meg ut på nytt. Han hadde ved 1. møtet fortalt at han kom til å ha mye å gjøre fremover men gledet seg til det var over. Han avlyste møtet 2. gang pga. sykdom. Jeg sa at dette gadd jeg ikke gjøre videre, men da inviterte han meg på nytt. Jeg kunne ikke da men foreslo en nytt tidspunkt- og da kunne ikke han. Så gikk det noen dager igjen. Jeg tok kontakt og sa at jeg syntes han var interessant og at det var synd at vi var så busy. Han sa at han også synte jeg var interessant og at han fremdeles ville treffe meg. - Den siste meldingen var fra meg samme dag da jeg sa at han måtte si i fra om han ville treffes igjen. SÅ HAR JEG IKKE HØRT NOE MER. Hva tror dere...? Synes det er synd, for jeg ville jo bli kjent med han. Er ikke den som faller pladask i starten, og trenger å finne ut mer om han før jeg faller for han. men jeg var jo interessert. Vet han er busy nå, men hvor busy kan man være?! Hvis han er interessert vil han vel ta kontakt? _TS Anonymkode: e08a6...49a
Envy Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Hvor lenge siden er det at dere hadde kontakt da? Virker ikke som noen av dere har prioritert disse møtene spesielt høyt. Ville belaget meg på å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Vi har som sagt kun møttes 1 gang for 2 uker siden- men vi har vært ganske opptatte begge to.. Jeg skrev den siste smsen for 1.5 uke siden. Siden jeg skrev den siste smsn er planen min å vente. Jeg skjønner godt at han ikke prioriterer meg over alt annet han har planlagt- for det gjør ikke jeg overfor han heller.- Men jeg tenker nok at dersom han ikke har gitt lyd fra seg innen påske gir jeg jeg helt faen. Da bør han ha blitt ferdig med det greiene han skulle gjøre og hvis han ikke har svart innen da er han ikke interessert nok. Jeg slipper heller ikke alt jeg har i hendene for en fyr jeg nettopp har møtt- men når det er gått en stund finner jeg vel ut av hvor interessert han egentlig var. -TS Anonymkode: e08a6...49a
Envy Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Joda, men alle -absolutt alle- har 1 time eller 2 ledig på et eller annet tidspunkt. Vi jenter er altfor flinke til å lage unnskyldninger for dem. Når det i tillegg har gått 1,5 uke uten kontakt ville jeg kalt det dødt løp, for 10 sek til å skrive en melding har han hvertfall hatt.
Ulla Ullsokk Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor sa du at du ikke gadd når han avlyste pga sykdom?? Da tror han jo ikke du har så veldig god tålmodighet akkurat. "Du er syk, da gidder jeg ikke, finner meg en annen match!" 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 6 minutter siden, Envy skrev: Joda, men alle -absolutt alle- har 1 time eller 2 ledig på et eller annet tidspunkt. Vi jenter er altfor flinke til å lage unnskyldninger for dem. Når det i tillegg har gått 1,5 uke uten kontakt ville jeg kalt det dødt løp, for 10 sek til å skrive en melding har han hvertfall hatt. Jeg sa ikke ordrett det heldigvis...hehe...han ville hele tiden avtale tidspunkt spontant samme dag- men det funker jo ikke for meg da jeg har et liv jeg også..jeg sa at hvis han ville kunne vi avtale en ordentlig date/dag neste gang.. _ts Anonymkode: e08a6...49a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Viktigst av alt..han vet at jeg er interessert..så hvis han er interessert tilbake vil han vel ta kontakt... -TS Anonymkode: e08a6...49a
PhilosopherSe7en Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei KG-ere.. Han avlyste møtet 2. gang pga. sykdom. Jeg sa at dette gadd jeg ikke gjøre videre Så fordi han var syk så fant du ut at dette gadd du ikke lengre? Og nå er du sjokkert over at du ikke har hørt fra ham igjen? Det er jo veldig enkelt! Du kan vente og vente på at han kanskje tar kontakt, eller du kan sende ham en ny melding og spørre hva han skal til uken. Si hvilke dager du er ledig og hør om han har ledig tid en av de dagene til å finne å noe. Svarer han ikke eller ikke har lyst, ja da er det over før det startet. Får du positivt svar, ja da er jo alt toppers igjen. Ikke gjør ting så komplisert, ikke overanalyser den minste ting og ikke bli helt idiot fordi han kanskje må avlyse en gang innimellom. 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Men er det ikke litt needy å sende sms etter at jeg skrev den siste meldingen for 1.5 uker siden der jeg ønsket han lykke til med det han skulle gjøre og at jeg håpet jeg var ledig for han når han ville treffes igjen?! Skal jeg liksom bare si.."hei, lyst å treffes til uken?" Hvis han ville det hadde han vel tatt kontakt...?! Vil gi han space hvis trenger det...vil ikke mase...:( Men savner han... -tS Anonymkode: e08a6...49a
Ulla Ullsokk Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke litt needy å sende sms etter at jeg skrev den siste meldingen for 1.5 uker siden der jeg ønsket han lykke til med det han skulle gjøre og at jeg håpet jeg var ledig for han når han ville treffes igjen?! Skal jeg liksom bare si.."hei, lyst å treffes til uken?" Hvis han ville det hadde han vel tatt kontakt...?! Vil gi han space hvis trenger det...vil ikke mase...:( Men savner han... -tS Anonymkode: e08a6...49a Ja, det synes jeg absolutt du børe gjøre! "Jeg håpet jeg var ledig for han når han ville treffes igjen." Altså, jeg tror ikke han tror at du er så interesser! Jeg ville IKKE tolket det som at du var særlig kin hvis jeg var han! Jeg tror du er ganske dårlig på å kommunisere. Jeg synes ærlig talt at du bør slutte dette idiotiske spillet og bare spørre om å møtes igjen! Endret 28. februar 2016 av Ulla Ullsokk 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke litt needy å sende sms etter at jeg skrev den siste meldingen for 1.5 uker siden der jeg ønsket han lykke til med det han skulle gjøre og at jeg håpet jeg var ledig for han når han ville treffes igjen?! Skal jeg liksom bare si.."hei, lyst å treffes til uken?" Hvis han ville det hadde han vel tatt kontakt...?! Vil gi han space hvis trenger det...vil ikke mase...:( Men savner han... -tS Anonymkode: e08a6...49a Du har jo vært ganske tydelig på at du ikke gidder dette her. Du har jo gitt han et veldig klart avslag. Så jeg tror du skal la han være i fred. Anonymkode: db753...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Du kan jo f.eks. sende han melding på torsdag, med "hei, er du interessert i å treffes i løpet av helgen?" Anonymkode: a1a8c...5e0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Send han en melding og spør om han vil møtes snart. Da får du et svar, og du får det ut av systemet. Anonymkode: 2d6f7...468 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 Høres akkurat ut som min tinderdate...snakket lenge på tinder..møttes en gang..han sa han gjerne ville møtes igjen..når jeg tok insj til å møtes, kunme han ikke. Så hørte jeg ikke no mer..2 uker siden. Det suger. Anonymkode: a0b7c...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå