Gå til innhold

Har du noen gang laget en "trolletråd" på KG ?

Har du noen gang startet en tråd basert på løgn ? Altså en "trolletråd" ?  

46 stemmer

1. 1. Har du noen gang startet en tråd basert på løgn ? Altså en "trolletråd" ?

• JA
      8
    • NEI
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang startet en tråd hvor du lyver altså, laget en tråd som er basert på noe som ikke er sant ? 

Klarer du å være helt ærlig når du stemmer ? 

Anonymkode: ab2c8...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri.

Ja, selvsagt.

Skrevet

Og dette mener du folk skal wvlare på i en avstemming slik at det avsløres både hvem svarerne er og hvem som lager tulletråder? 

Jaja, noen går vel rett inn i snubletråden din... :ler: 

Anonymkode: e05bb...dd9

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette mener du folk skal wvlare på i en avstemming slik at det avsløres både hvem svarerne er og hvem som lager tulletråder? 

Såvidt jeg kan se er det ikke mulig å se hvem som stemmer.

Anonymkode: 25e12...3a2

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hysj da, kunne ha ventet litt med avsløringen synes jeg :P

Skrevet

Ja, har et par lange og morsomme her. 

Anonymkode: 95fae...18a

Skrevet

Ja, et par stykker. En ble veldig populær, og den fikk jeg egentlig litt dårlig samvittighet for etterpå :ler:

Gjør det alltid fordi jeg er oppriktig interessert i å vite meningene til folk om ting, da. Nysgjerrighet rett og slett. Og lager den meg jeg-vinkling sånn at den skal engasjere mer. 

Skrevet

Vær advart, denne tråden er laget av en undercover mod for å lure ut tilståelser fra troll.

Anonymkode: 7580a...61d

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ts.

Jeg laget denne tråden fordi det er interessant å se. Jeg tror nemlig at de fleste av oss har laget tulletråder. Jeg har gjort det noen ganger. Rett og slett fordi jeg leser noen tråder som favoriserer kjønn, og så lager jeg en nesten identisk tråd bare med et annet kjønn som hovedperson, og så ser jeg om svarene blir det samme. Det blir de ofte ikke. En ting gjelder for menn og en annen ting gjelder for kvinner, selv om utgangspunktet er likt. Det er rart hvor kjønnsdiskriminerende folk egentlig er her inne uten å vite det. 

Anonymkode: ab2c8...8a6

Skrevet

Nei har ikke det. Har andre ting å gjøre :P

Men ja, litt interessant å vite hvorfor folk gjør det.

Anonymkode: e8dec...098

Skrevet

Nei, lager aldri tråder, men har vurdert det noen ganger ja.

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)
6 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, et par stykker. En ble veldig populær, og den fikk jeg egentlig litt dårlig samvittighet for etterpå :ler:

Gjør det alltid fordi jeg er oppriktig interessert i å vite meningene til folk om ting, da. Nysgjerrighet rett og slett. Og lager den meg jeg-vinkling sånn at den skal engasjere mer. 

Hvorfor fikk jeg lyst til å besvare dette innlegget med en kiss kiss og en deng deng?  :jolie:

Endret av gjestvest
Skrevet

Ja, én. Den fikk jeg godt over 200 svar på, og ble en opphetet diskusjon. Historien var fiktiv, men ingen ropte troll. Den tråden lagde jeg for å diskutere en problemstilling uten å presantere den direkte. Den var ikke for å underholde.

Anonymkode: 4dc18...e49

Skrevet

Nei, jeg er redd noen vil synes at idiotien jeg skriver virker logisk og fornuftig. Vil ikke bidra til å "avle" flere idioter :rolleyes:

Dessuten HATER jeg kranglig og diskusjoner, så unngår slike tråder.

• Liker 1
Skrevet

Ja, mange med min tidligere bruker.

Anonymkode: ef8ab...587

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Alle tråder og innlegg jeg skriver er trolle tråder\innlegg

Skrevet

Nei, aldri.
Det er nok alvorlig lureri i samfunnet som bør tas opp uten at man trenger trolle.
Og det er grunnen til mine tråder.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg er forfatteren av tråden om mamma som har blitt kjæreste med en dame  :lol:

Anonymkode: d68cc...355

Skrevet

Nei, men jeg har laget anonyme tråder der jeg har overdrevet eller endret litt på eget standpunkt og delvis skrivemåte for å fremstå som mer anonym. Enkelte er veldig lette å kjenne igjen på tema og stil, og frykter iblant at jeg er en av dem. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...