AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hei, jeg er student og hun er student, men hun dumpet meg for 2 uker siden da hun ikke hadde følelser for meg etter 4 måneder med dating. Hun mente jeg var så bra og alt var så konge med meg, men hun ante ikke hvorfor hun ikke klarte å falle for meg. Kom i kontakt med en kompis på byen som har slitt med datingen i går kveld, vi snakket mye om våre erfaringer. En ting jeg tenkte virkelig over, var at vi etter 4 måneder, hadde bare hilset på 3-4 av hverandre sine venner, og nesten ikke gjort noe i lag i offentligheten, vi hadde på en måte ikke vist at vi var sammen og holdt på. Dette høres ikke sunt ut, å bare omgås hverandre i lengden. Jeg møtte langt flere av hennes venner og venninner og fikk følelser for henne, hun møtte få av mine men fikk ikke følelser. Hun var dog opptatt stort sett hver eneste dag, og vi kunne bare treffes 1-2-3 kvelder i uken, så liker å tro at det ikke er min feil at det ble slik. Syns det er veldig synd at det ble slik. Husker hun sa hun var så stolt av å vise meg frem, at det var så gøy å ha meg med og at venninnene hennes skrøt mye av meg, ca 2 uker før hun ikke ville mer.. Burde vi gjort mer slikt? Hva tenker dere? Er det viktig å skulle vise frem personen man holder på med, for å få det til å føles mer ekte, fremfor at det foregår mest bak kulissene? Anonymkode: 3dd47...d81
Gjest Minesveiper Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Når dama ikke faller for deg er det som regel gnistene som uteblir. Ville heller sett i den retningen.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre. Hun var sannsynligvis litt lunken fra starten, men ville gi det en sjanse. Hun ville ikke vært mere interessert bare fordi hun traff flere av dine venner. Anonymkode: bfaae...c22 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Hun ble ikke forelsket, ærlig sak det. Anonymkode: bb2c2...4e4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Nei, dette skal ikke ha noe å si. Du fikk da vel ikke følelser for henne fordi du møtte vennene hennes. Du var bare ikke helt den rette for henne. Sånt som skjer. Anonymkode: 1ae92...69c
avida30 Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Ja dere burde gjort mer slik, å vise frem dama si stolt til kompiser, venninder og fremmede gjør at dama føler seg trygg og dermed tør å utvikle mer følelser. Å holde hun "skjult" er nedbrytende og gjør forholdet, tilliten og kjærligheten usikker og ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Dere ovenfor avida30 sier jo at følelsene ikke kom, at gnisten uteble, men hvorfor? Det er det jeg forsøker å bli klokere på. Det kan virke manipulativt å ville vite hvilke steg som trengst for å skape følelser hos en annen, og det er ingen steg-for-steg instruksjonsmanual. Derimot, så er det svært mulig å falle for noen som man føler seg kompatibel med, men ikke nødvendigvis føler noen gnist den første tiden, ved å bruke tid med denne personen. Jeg var opprinnelig ikke interessert i henne, men ga henne en sjanse og det viste seg at hun var svært lett å like. Skjønner at hun ikke fikk følelser, men følelser jo ikke så fremmed for påvirkning som folk skal ha det til. Utseende er viktig selvfølgelig, men sosial status er også viktig! Sosial status får en jo ikke vist om en ikke omgås andre. Er jeg helt på jordet? avida30: Jeg vil ikke si nedbrytende, men det skaper ingen grobunn for følelser? Kveldene våre gikk stort sett i det samme. Møtes, kyss, gå tur, dra til en av oss, sex og mye prat. Sjeldent andre folk rundt så man fikk vise andre sider av seg selv, i alle fall sjeldent mine venner tilstede. Tenker at det ville virket som om jeg var en mye mer selvstendig person, enn at hun bare ser meg med henne og hennes venninner. Jeg er godt likt av de som kjenner meg, men hun fikk ikke se det og føles som hun ikke skjønte hva hun hadde (Sikkert fornektelse fra min side her). Syns dette er et utrolig interessant tema, men vil ikke begi meg inn i PuA-miljøet som muligens driver mer med slikt.. Anonymkode: 3dd47...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå