AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hei, jeg er student og hun er student, men hun dumpet meg for 2 uker siden da hun ikke hadde følelser for meg etter 4 måneder med dating. Hun mente jeg var så bra og alt var så konge med meg, men hun ante ikke hvorfor hun ikke klarte å falle for meg. Kom i kontakt med en kompis på byen som har slitt med datingen i går kveld, vi snakket mye om våre erfaringer. En ting jeg tenkte virkelig over, var at vi etter 4 måneder, hadde bare hilset på 3-4 av hverandre sine venner, og nesten ikke gjort noe i lag i offentligheten, vi hadde på en måte ikke vist at vi var sammen og holdt på. Dette høres ikke sunt ut, å bare omgås hverandre i lengden. Jeg møtte langt flere av hennes venner og venninner og fikk følelser for henne, hun møtte få av mine men fikk ikke følelser. Hun var dog opptatt stort sett hver eneste dag, og vi kunne bare treffes 1-2-3 kvelder i uken, så liker å tro at det ikke er min feil at det ble slik. Syns det er veldig synd at det ble slik. Husker hun sa hun var så stolt av å vise meg frem, at det var så gøy å ha meg med og at venninnene hennes skrøt mye av meg, ca 2 uker før hun ikke ville mer.. Burde vi gjort mer slikt? Hva tenker dere? Er det viktig å skulle vise frem personen man holder på med, for å få det til å føles mer ekte, fremfor at det foregår mest bak kulissene? Anonymkode: 3dd47...d81
Gjest Minesveiper Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Når dama ikke faller for deg er det som regel gnistene som uteblir. Ville heller sett i den retningen.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre. Hun var sannsynligvis litt lunken fra starten, men ville gi det en sjanse. Hun ville ikke vært mere interessert bare fordi hun traff flere av dine venner. Anonymkode: bfaae...c22 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Hun ble ikke forelsket, ærlig sak det. Anonymkode: bb2c2...4e4