AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har holdt på med en herlig dame i en liten stund nå, hun har sagt hun er forelsket i meg og at hun ser for seg en fremtid med meg. Vi har det kjempe fint sammen når vi møtes, og dagene vi ikke er sammen gjør det nesten vondt. Hun sier også at hun savner meg hele tiden når vi er ikke er med hverandre. Men jeg har en dårlig følelse inni meg nå, vi har nemlig gått veldig fort frem. Hun sier at hun aldri har følt ting så fort for noen før og at jeg tar hun ut av komfortsonen sin på en positiv måte. Men jeg er redd det ikke er så positiv i lengden, jeg er redd hun bare er forelsket i selve forelskelsen. Det er bare en følelse jeg har utifra at ting har gått så fort og at hun allerede nå ønsker å dele livet sitt med meg. Jeg er oppriktig forelsket i henne, og er redd for å bli såret hvis hun faktisk bare TROR hun er forelsket i meg og da dumper meg. Det siste forholdet jeg hadde var på den måten, der dama fant ut at hun egentlig ikke hadde vært forelsket i meg, men bare tanken og følelsene rundt det. Jeg orker ikke det en gang til. Er det noen måte å ta opp dette på uten at jeg virker teit? Jeg er selv en kvinne btw. Anonymkode: 2dd41...bd0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Ingen? Hvis jeg spør på denne måten da. Er det noen som ofte pleier å forelske seg i forelskelsen her? Hvordan pleier det å utvikle seg? Anonymkode: 2dd41...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå