AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg syns det er supervanskelig å vite, noen mennesker har jo gjerne en litt tulle-flørtete måter å være på. Igår møtte jeg en sånn... tror jeg? ... en veldig hyggelig type som jeg syns er morsom å prate med. Litt innabords, selvsagt, men ikke noe skjedde, egentlig. Men så sto vi og prata og tullet litt, og så sa han "vet du hvorfor jeg tar kaffen min på *den og den kafeen*?" (en kafe jeg liker og ofte er på). "Hehe, nei?" sa jeg. "Fordi der er du!". Og det er sånn... er dette tulleflørt, eller er det seriøs flørt eller hva? Jeg lo og svare "du er da en storsjarmør!" og han lo og så gikk han for å gå på do. Hva er dette? Hvordan skal jeg oppføre meg rundt han nå? Bør jeg bare glemme det og se på det som fyllevrøvl? Anonymkode: 679f8...41a
Berit Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Det er flørting. Han liker deg. Men er jo usikkert hvor mye han legger i det. Synes du svarer godt tilbake. Bare fortsett sånn, så får du se om det utvikler seg til noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 I og med at han gikk rett på do etter å ha sagt dette, så er det bare tulleflørting. Anonymkode: 2f009...e1e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, Berit skrev: Det er flørting. Han liker deg. Men er jo usikkert hvor mye han legger i det. Synes du svarer godt tilbake. Bare fortsett sånn, så får du se om det utvikler seg til noe mer. Ja jeg får vel egentlig bare gjøre det. Det jeg lurte på er om jeg bør gjøre noe, invitere på kaffe eller noe, men kanskje jeg heller kan vinke han bort neste gang jeg sitter på kafeen og han er innom... Spennende å se. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I og med at han gikk rett på do etter å ha sagt dette, så er det bare tulleflørting. Anonymkode: 2f009...e1e Ja, det gir mening det du sier. Men nå skal det sies at vi møttes i gangen jeg var på vei ut fra toalettene og han var på veien inn. Takk for svar. TS Anonymkode: 679f8...41a
Berit Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg får vel egentlig bare gjøre det. Det jeg lurte på er om jeg bør gjøre noe, invitere på kaffe eller noe, men kanskje jeg heller kan vinke han bort neste gang jeg sitter på kafeen og han er innom... Spennende å se. Anonymkode: 679f8...41a Det kan du godt gjøre hvis du vil. Du skriver om du bør gjøre noe. Du bør ingenting. Du gjør det hvis du føler for det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg får vel egentlig bare gjøre det. Det jeg lurte på er om jeg bør gjøre noe, invitere på kaffe eller noe, men kanskje jeg heller kan vinke han bort neste gang jeg sitter på kafeen og han er innom... Spennende å se. Ja, det gir mening det du sier. Men nå skal det sies at vi møttes i gangen jeg var på vei ut fra toalettene og han var på veien inn. Takk for svar. TS Anonymkode: 679f8...41a Hvis dere møtes ofte på kafeen så trur jeg det er et ganske sikkert trekk ja! Trur du uten problemer kan invitere han på kaffe også om du er interessert. Fra egen erfaring har jeg vært i lignende situasjoner hvor jeg bare tuller og også hvor jeg flørter, forskjellen ligger vel i blikket og kroppspråket hovedsakelig. Anonymkode: f4322...e33
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Det tryggeste er vel å ta det som en selvfølge at det ikke er flørting.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere møtes ofte på kafeen så trur jeg det er et ganske sikkert trekk ja! Trur du uten problemer kan invitere han på kaffe også om du er interessert. Fra egen erfaring har jeg vært i lignende situasjoner hvor jeg bare tuller og også hvor jeg flørter, forskjellen ligger vel i blikket og kroppspråket hovedsakelig. Anonymkode: f4322...e33 Ja ikkesant. Derfor er jeg litt "dum" idag og klarer ikke bestemme meg for hvordan situasjonen er; begge to hadde drukket endel. Grunnen til at jeg spør her inne idag er jo fordi jeg ikke helt er sikker på hvordan jeg skal forholde meg til det, men jeg tror jeg bare fortsetter som før. 6 timer siden, Aegon Targaryen skrev: Det tryggeste er vel å ta det som en selvfølge at det ikke er flørting. Ja, det har du helt rett i. Anonymkode: 679f8...41a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Flørt er flørt. Det er ikke noe som heter tulleflørt (med mindre man f eks har et veddemål eller lignende) så spørsmålet er ikke om han flørter med deg og liker deg men hvor godt han liker deg og hva han legger i det, flørte for gøy, flørte for sex, flørte for spenning eller flørte for forhold. Bare oppfør deg vanlig hyggelig og småflørtene mot han de neste gangene så ser du sikkert om han legger ned noe mer innsats i deg eller ikke Anonymkode: 47e10...dd9
Gjest Leonardo Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Høres lovende ut. Jeg flørter med mennesker i alle aldre, men hadde nok ikke vært så spesifikk om jeg ikke var interessert.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flørt er flørt. Det er ikke noe som heter tulleflørt (med mindre man f eks har et veddemål eller lignende) så spørsmålet er ikke om han flørter med deg og liker deg men hvor godt han liker deg og hva han legger i det, flørte for gøy, flørte for sex, flørte for spenning eller flørte for forhold. Bare oppfør deg vanlig hyggelig og småflørtene mot han de neste gangene så ser du sikkert om han legger ned noe mer innsats i deg eller ikke Anonymkode: 47e10...dd9 Takk for gode råd. Jeg må rett og slett lære meg å ikke tenke så mye, og bare slappe mer av tenker jeg Anonymkode: 679f8...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå