Gå til innhold

Noni-juice

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med bruk av Noni-juice? Hva er den bra mot? Er det bivirkninger?

Hva om man bruker medisiner mot depresjoner - kan dette påvirkes ved bruk av Noni-juice?

Takknemmelig for snarlig svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Heisann. Jeg bruker Noni juice fordi jeg har utmattelsessyndrom. Jeg har merka at det virker! Gikk først på det i 2 mnd, så gikk jeg tom og det var 1 uke til jeg fikk ny juice. I den uka sleit jeg ganske mye, var sliten og trøtt hele tia. Ble litt bedre når jeg fikk juicen igjen :) Det kommer selvfølgelig an på hva som feiler deg. i mitt tilfelle gjør juicen ingen underverker, men den gjør situasjonen bedre. jeg skal gi den enda litt lengre tid før jeg sier om jeg ble bra eller ikke :)

Men det beste tilfellet jeg har sett er nonis virkning på allergi!! min samboer er allergisk, og selv om vi har skaffa oss en allergivennlig hund, så har han fått kløende utslett flere ganger. Han kan f.eks. ikke ha hunden oppi ansiktet. Men etter at han begynte på noni juice merker han aldri noen ting til hunden lenger selv når hunden er oppi ansiktet på han. Helt rått :D

Aner ikke om bruk av andre medisiner kan påvirkes jeg, men ta kontakt med en distributør så svarer de på alt du lurer på!!

Gjest gjest 0
Skrevet

pappa har fått bedre blodtrykk og venninna mi mindre eksem av noni!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...