AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Uff, jeg har sett folk uten sminke, og da ser de så herjet ut. Rød i huden, noen kvisete, mørke ringer under øynene, vipper og bryn som knapt vises og øynene kjedelige og trøtte. Så steller de seg, har på sminke - og voila, en helt annen person! Helt utrolig hva sminke kan gjøre. Heldige de som er naturlig vakre og perfekte.. Barna mine f.eks. de har naturlig mørke og pent formede bryn og lange mørke bøyde vipper........ og smooth hud Heldige barn.. De vil så gjerne låne mammas sminke, men jeg prøver og fortelle de at de er vakre som de er men de vil så gjerne leke voksen- og bli fin, sånn som mamma. Jeg er nok et dårlig forbilde som sminker meg, som om min naturlige "skjønnhet" ikke er bra nok. Men jeg liker å se våken ut, jeg har så trøtte øyne, lyse korte øyevipper og usynlige øyebryn - når jeg rammer inn øynene og former bryna fint med bittelitt mørkere farge... og har på foundation så jeg får jevnere hudfarge og pudder for å dempe blankheten i huda mi, og kanskje litt rouge og leppestift for åf å litt frisk farge, så se rjeg så mye mer våken og opplagt ut! Jeg prøver å sminke meg naturlig, men likevel---- jeg er nok et dårlig forbilde. Anonymkode: a7f75...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå