Gå til innhold

David Suchet var en elendig Hercule Poirot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totalt feil for rollen, hvordan han fikk den er et mysterium

Anonymkode: 58e4c...b7a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Totalt feil for rollen, hvordan han fikk den er et mysterium

Problemet med vinterferien er at når den først er ferdig i en del av landet begynner den i et annet. 

(Relevansen dette har til TS' innlegg kan dere sikkert trekke konklusjoner om selv.)

Anonymkode: d465e...2a4

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med vinterferien er at når den først er ferdig i en del av landet begynner den i et annet. 

(Relevansen dette har til TS' innlegg kan dere sikkert trekke konklusjoner om selv.)

Selvsagt jeg er et troll fordi jeg mener en skuespiller ikke var god i en rolle.

Skrevet

Jeg synes han var en fantastisk Poirot :) Er det ikke fantastisk at vi alle har rett til å ha vær vår mening.

• Liker 3
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hva var feil med han da? Hvordan skulle han ha vært?

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt jeg er et troll fordi jeg mener en skuespiller ikke var god i en rolle.

Niks, ikke derfor. Men fordi du slenger ut en kontroversiell påstand de aller, aller fleste vil være veldig uenige i, uten å begrunne det. De fleste som faktisk mente noe slikt sterkt nok til å opprette en tråd om det ville hatt et par A4-sider med begrunnelser for hvorfor de hadde rett og alle andre tok feil, med henvisninger til episoder i bøkene, serien etc., alt for å forsøke å overbevise om at de hadde rett. 

Men overbevis meg gjerne om at jeg tar feil. Hva er begrunnelsen din? Hvorfor er David Suchet feil som Poirot? Hva er det som er feil ved fremstillingen hans? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes at det aller, aller meste fra Agatha Christie egentlig var ganske elendig. Det ble som regel fryktelig kjedelig, og masse MASSE tomt preik....

Men smaken er som baken, går jeg utifra.  :flekke:

Anonymkode: de178...d28

Skrevet

Supertråd. Ikke en gang begrunnelse om hva man mener er feil, hva man mener er galt med fremstillingen eller hva man som person reagerer på. Kun en kort setning som utgjør en påstand. Jeg skal slenge ut noen andre påstander: Himmelen er grønn. Gresset er rosa. Trær er gule. Snøen er oransje. 

Anonymkode: 60185...d17

• Liker 2
Skrevet

BLASFEMI!!!!!!

Anonymkode: eedb7...281

Skrevet

Nei du har rett, hadde vært bedre om John Glovet hadde den og David heller spilte Lionel i Smallville..

Anonymkode: 91a00...262

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du har rett, hadde vært bedre om John Glovet hadde den og David heller spilte Lionel i Smallville..

Glover*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...