Gå til innhold

Sjekking og sex etter 9 år ute av "gamet"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er 30 år og i full gang med å separeres etter 9 års ekteskap, og rydde og dele og alt det medfører av elendighet. Det var ikke mitt valg å gå hver vår vei, noe som gjør det enda verre.

Har det likevel etter omstendighetene, ikke så verst. Har mange gode venner, god jobb og bra inntekt så dette skal jeg klare. Ser ikke så verst ut og kan sikkert alltids finne noen å ha sex med hvis jeg får lyst til det (og det kunne jo vært hyggelig for det er snart et halvt år siden sist...).

Men jeg orker ikke tanken på et nytt forhold og hvordan skal jeg kunne vite om en jeg treffer på byen er voldelig eller ikke? Er rimelig grønn i sjekking og hvilke spilleregler som gjelder etter så mange år uten å ha vært i det "gamet".

Mulig jeg må klare meg med dildoen en stund til, men den begynner å bli kjedelig. Jeg tenner på erotiske noveller og vakre bilder - noen som vet om noen fine blader eller nettsteder som er å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ta en tur til Narvesen og kjøp "Feel It", et nytt, erotisk magasin. Jada, vet det er en dårlig "erstatning" for et annet menneske....... men, jeg sitter i samme bås, og har ingen bedre ideer for tiden...... LYKKE TIL, iallefall!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som meg selv i fjor (bortsett fra at det da var mitt valg...). Det jeg gjorde var å legge ut en kontaktannonse på internett der jeg søkte etter en elsker. Elsker(e) fikk jeg, men det gikk likevel ikke helt etter planen. Jeg var heller overhodet ikke interessert i noe nytt forhold, men nå sitter jeg her og er lykkelig samboer med en av dem...

Uansett hva du velger å gjøre: Lykke til! Det finnes et liv for 30-åringer etter et langt samliv også! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra !! :D

Tenk over alt du skal få oppleve på nytt :-?

Det er en helt ny verden der ute for deg. Det er 9 år siden sist du var selvstendig kun på dine egne bein, nå med åpne øyne og med mange års erfaring i livet som gjør deg rikere i livet. :wink:

Ta ikke alle sorger på en gang, nyt det du foretar deg og hele prosessen du skal igjennom. Det kommer du garantert til å lære mere av

Ønsker deg de beste tanker for fremtiden og usikkerheten som tvinger seg på - tvinger du bare vekk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å sykle. Selvom du nok vil være veldig rusten og vinglete de første meterne, vil du aldri ha glemt det helt! Det er bare å hoppe i det! Verden har ikke forandret seg noe voldsomt på 9 år. Hverken annet verktøy eller andre kjøreregler.

Lykke til! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...