AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg er singel og i den sammenheng så er jeg innimellom på en datingside. Der tok jeg for en tid tilbake kontakt med en mann som virker både hyggelig å grei. Men så kommer utfordringen. Det er i nesten alle tilfellene jeg som tar kontakt. Han har kun tatt kontakt et par ganger, og da etter at jeg bad han plinge på når han var tilbake fra noe han skulle delta på. Enkelte ganger har jeg latt det gå dagevis før jeg kontakter ham, andre ganger flere dager på rad. En gang gikk det over en uke. Men på den andre siden så svarer han raskt hver gang jeg tar kontakt. Han er som sagt hyggelig og det var hans forslag at vi må treffes snart, uten at dette hadde vært tema i fra før. Dette kan jeg selvfølgelig legge på hylla at han slett ikke er interessert, kun høflig, og bare la det skli ut av seg selv. Men jeg tenker at han kanskje er sjenert, eller ikke er typen som kommer på noe å ta kontakt om. Så nå vurderer jeg om jeg skal kommentere det i en samtale med ham. Hva mener dere andre? Anonymkode: c9e8b...2a9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 He is not just that into you Anonymkode: 7c7e1...4c3 1
Berit Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Ville sagt til han at du synes han er så hyggelig og har veldig lyst til å bli (enda) bedre kjent. Men er faktisk i tvil om hvor mye det er gjensidig da det føles som det er deg som stort sett tar initiativ til kontakt? Så ser du hva han ser tll det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå