AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg fikk god tone med en mann på sukker, men etter noen meldinger kommer det opp varsel fra sukker at jeg må registrere meg med betalingskort for å sende flere meldinger. Så teit opplegg. Er det mange som gjør dette? Jeg ser jo fordelene, man kan kontakte/bli kontaktet av alle osv. Men 150 kr i mnd.. det er mye da. Anonymkode: cc6b0...ec4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Jeg betaler aldri for noe slikt på en datingside, men så er det heller ingen som tar kontakt med meg siden jeg er mann. Når du er kvinne så bør du kunne greie deg uten abonement, siden mange av mennene har sånn super bruker ting slik at de kan ta kontakt og du kan svare. Anonymkode: e73b4...fa8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler aldri for noe slikt på en datingside, men så er det heller ingen som tar kontakt med meg siden jeg er mann. Når du er kvinne så bør du kunne greie deg uten abonement, siden mange av mennene har sånn super bruker ting slik at de kan ta kontakt og du kan svare. Anonymkode: e73b4...fa8 Ingen som kontakter deg? Sikker på det? Når jeg kontakter menn så får jeg aldri svar så det der går begge veier. Han jeg snakker med nå virker artig men jeg har jo ingen garanti for at det skjer noe mer. Ser ut som Sukker har gjort noen endringer, at nå kan man bare sende et visst antall meldinger med andre brukere før man må betale. Likte det bedre før. Klarer ikke bestemme meg her.. Er egentlig ganske blakk, men har jo lyst å møte noen og Anonymkode: cc6b0...ec4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Det er idiotisk opplegg, og de som betaler for sånt gjør der fordi de ikke er smarte nok til å finne bedre og gratis alternativer, slik som OKcupid.com Noen unnskylder det med at fleste norske folk er på de sidene, men det er tydeligvis en saueflokk mentalitet. Driter i hvor mye det koster å sende meldinger, om det så var "30 øre per melding"- det er unødvendig og de folkene som eier sukker o.l ler sikkert hele veien til banken. Det er faktisk mulig å nettdate uten å måtte betale for det, folkens! Anonymkode: 8e335...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som kontakter deg? Sikker på det? Når jeg kontakter menn så får jeg aldri svar så det der går begge veier. Anonymkode: cc6b0...ec4 Jeg er kvinne og pleier heller ikke å få svar når jeg skriver først til menn. Føler jeg har enormt dårlig drag. Eller kanskje prinsessesyndromet!?! Egentlig er jeg stygg, men folk bare sier til meg at jeg er pen, av uviss årsak. Anonymkode: d4af3...f9b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er idiotisk opplegg, og de som betaler for sånt gjør der fordi de ikke er smarte nok til å finne bedre og gratis alternativer, slik som OKcupid.com Noen unnskylder det med at fleste norske folk er på de sidene, men det er tydeligvis en saueflokk mentalitet. Driter i hvor mye det koster å sende meldinger, om det så var "30 øre per melding"- det er unødvendig og de folkene som eier sukker o.l ler sikkert hele veien til banken. Anonymkode: 8e335...8ec Det tviler jeg ikke på at de gjør. Men jeg bruker nå Sukker som gratismedlem da. Jeg vet ikke om så mange som er på OKcupid. Vet ikke så mye om stedet, men jeg får assosiasjoner til Cupido, og jeg forbinder det ikke med å være særlig seriøst. Anonymkode: d4af3...f9b
Hjärtat Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Jeg er jente og har vært medlem på Sukker og ikke betalt en eneste gang, holder i massevis ettersom veldig mange av guttene har det. :-) Men er veldig kjipt hvis man plutselig ikke får snakket mer, pleide ofte å bytte arena til f.eks. Snapchat eller lignende, for å unngå dette.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg ikke på at de gjør. Men jeg bruker nå Sukker som gratismedlem da. Jeg vet ikke om så mange som er på OKcupid. Vet ikke så mye om stedet, men jeg får assosiasjoner til Cupido, og jeg forbinder det ikke med å være særlig seriøst. Anonymkode: d4af3...f9b kanskje du skal prøve det en dag, før du uttaler deg:) det var kanskje den dårligste grunnen jeg har hørt for å ikke prøve det men er du fornøyd med sukker så samme det Det er som å si at OkCupid er ikke noe mer eller mindre seriøst enn sukker, begge er to vanlige datingsider. likevel så har jeg blitt kontakter av langt flere seriøse folk på OKC enn sukker. traff min nåværende samboer på OKC og har kun vært på ordentlige dates. Og for øvrig finnes det useriøse folk overalt, så om du tror sukker er noe bedre på det så sier jeg bare lykke til. Anonymkode: 8e335...8ec
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje du skal prøve det en dag, før du uttaler deg:) det var kanskje den dårligste grunnen jeg har hørt for å ikke prøve det men er du fornøyd med sukker så samme det Det er som å si at OkCupid er ikke noe mer eller mindre seriøst enn sukker, begge er to vanlige datingsider. likevel så har jeg blitt kontakter av langt flere seriøse folk på OKC enn sukker. traff min nåværende samboer på OKC og har kun vært på ordentlige dates. Og for øvrig finnes det useriøse folk overalt, så om du tror sukker er noe bedre på det så sier jeg bare lykke til. Anonymkode: 8e335...8ec Javel, jeg får sjekke ut OkCupid en dag. Men jeg er nå litt lei av hele nettdatingsopplegget. Anonymkode: d4af3...f9b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Men er det noen damer som pleier betale på sukker? Jeg kjenner ingen, så jeg bare lurte på om det er vanlig. Jeg får fortsatt sendt meldinger med andre menn enn så lenge, men han ene jeg hadde så god tone med stoppet det opp før vi fikk utvekslet mail/facebook etc. Vurderer fortsatt om jeg skal betale for 1 mnd også gå tilbake til vanlig medlemskap. Hm vanskelig å bestemme seg her! Forresten får jeg aldri svar dersom jeg tar initiativ selv, men jeg får mange meldinger av menn. Rart at menn sier de liker at damer tar initiativ også gidder de ikke svare. TS Anonymkode: cc6b0...ec4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 Sukker er den verste av alle sidene jeg har prøvd. Match var den nest verste. Aldri mer de hvertfall. Er det noen andre som er bra? Anonymkode: fa0e0...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå