anonymjentebergen Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hei! Etter å ha trent i en lenger periode nå vil jeg ta steget videre og kjøpe et pulsbelte. På SiB, der jeg trener, er det suunto som brukes til spinning, men jeg lurte på om dette også kan brukes på gruppetimer? Har også hørt mye positivt fra Polar. Sliter med andre ord med å bestemme meg for hva jeg skal gå for. Har dere noen tips og erfaringer?
JHF Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 På mitt treningssenter bruker de Suunto til gruppetimer også. Jeg er veldig fornøyd med min Suunto Ambit 3 Sport-klokke. Holder på strømmen lenge. Normalt lader jeg den opp hver 1-2 uker, med bruk på 3-4 treninger i uken. Bruker en den som bare klokke holder den enda lengre mellom hver gang den skal lades.
anonymjentebergen Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2016 7 timer siden, JHF skrev: På mitt treningssenter bruker de Suunto til gruppetimer også. Jeg er veldig fornøyd med min Suunto Ambit 3 Sport-klokke. Holder på strømmen lenge. Normalt lader jeg den opp hver 1-2 uker, med bruk på 3-4 treninger i uken. Bruker en den som bare klokke holder den enda lengre mellom hver gang den skal lades. Takk for svar! Hadde du pulsbelte eller pulsklokke?
JHF Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, anonymjentebergen skrev: Takk for svar! Hadde du pulsbelte eller pulsklokke? Jeg har begge deler.
Eske Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har ikke erfaring med Suunto og gruppetimer, men bruker pulsklokke når jeg jogger og har en kjempeenkel (gammel og billig) modell fra Polar. Den heter FT4 og er superbasic, men det finnes jo mer avanserte utgaver om ønskelig også. Den store fordelen med Polar for meg er i alle fall pulsbeltet (den typen som heter Softstrap, jeg tror den er standard på de fleste klokkene deres nå), det er så innmari behagelig på. Sov med det ei natt for å sjekke noe, og merket det knapt. Veldig fan, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå