Felicia Femina Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har igrunnen ikke vært noe særlig på KG siste året, jeg. Tidligere har jeg brukt KG mye (under flere forskjellige nick), og aldri har det vært så mange brukere som nå! Hvor kommer dere fra, alle sammen, gamle og nye brukere? Hvor fikk dere høre om KGs diskusjonsforum? For min del trykket jeg meg inn på en link som jeg fant på Telenor Frisurf sine sider for flere år siden. Kom inn på gamle KG på den måten. Var det i 2000, tro? Er det forresten noen som har en link til gamle-KG?
Gjest 1111 Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært her et år, men jeg kan ikke huske hvor jeg fikk link til kg fra. registrerte meg i alle fall først bare for å poste et par innlegg, men så fant jeg ut at jeg likte det her, og da ble jeg :-)
LilleBille Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Havnet vel her da jeg søkte på et eller annet .. for en evighet siden (det var i det gamle forumet) Det finner du her
Gjest Fighter Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Skulle gifte meg og søkte etter bryllupstips.
Felicia Femina Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2004 Havnet vel her da jeg søkte på et eller annet .. for en evighet siden (det var i det gamle forumet) Det finner du her takk skal du ha, bille
LilleBille Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 :bukke: bare hyggelig.... blir jo nesten nostalgisk av å se det gamle forumet..
Arkana Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært her siden januar. Var fast inventar på et annet forum i flere år, men syntes det ble kjedelig så jeg flyttet over til KG og her har jeg blitt værende.
Felicia Femina Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2004 :bukke: bare hyggelig.... blir jo nesten nostalgisk av å se det gamle forumet.. Nostalgi-trip deluxe...Himmel, som jeg skrev før i tiden - var veeeeldig reflektert *nikke megetsigende* Og så er det så morsomt å se hvordan folk ramler inn porten her nå!
Kelsey Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært her en god stund nå. Leser langt mer enn jeg svarer, men det har blitt mer og mer av det også i det siste. Tror jeg fant KG gjennom en link på startsiden en dag jeg kjedet meg på skolen.
Felicia Femina Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært her siden januar. Var fast inventar på et annet forum i flere år, men syntes det ble kjedelig så jeg flyttet over til KG og her har jeg blitt værende. Hørte du om KG på det andre forumet, eller?
Arkana Skrevet 17. oktober 2004 #12 Skrevet 17. oktober 2004 Nei, jeg har visst om KG i mange år (fant det da jeg søkte etter et forum), men det gikk rykter overalt om hvor mye tull det var her inne så jeg fikk ikke lyst til å prøve før i år.
Gjest Gjesten Skrevet 17. oktober 2004 #13 Skrevet 17. oktober 2004 Fann linken på Startsiden.no. Har hatt mykje å gjer på jobb i det siste, og trengte noko avslappande til kveldane. Les langt meir enn eg svarar ja.
Dru Skrevet 17. oktober 2004 #14 Skrevet 17. oktober 2004 Ei jeg kjenner fortalte at hun hadde blitt moderator her, så jeg tok turen innom. Registrerte meg, og ble her. Og se hva som skjedde? Moderator jeg også, gitt...
Gjest Hege Skrevet 17. oktober 2004 #15 Skrevet 17. oktober 2004 Hvor fikk dere høre om KGs diskusjonsforum? Tastet feil da jeg skulle sjekke ei helt annen side. Ble sittende og kikke på forumet. Plutselig hadde jeg Kvinneguiden som startside.
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #16 Skrevet 18. oktober 2004 Jamila skulle gifte seg og hadde vært her inne en stud og sa Suzy - det er stedet for deg! Og hun hadde rett
koldbruna Skrevet 18. oktober 2004 #17 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg ramlet inn her da det var det gamle forumet.Siden har jeg vært her.Av og til enda,men liker meg godt på KG.... Koldbruna
lizzy x Skrevet 18. oktober 2004 #18 Skrevet 18. oktober 2004 tror det var reklame for kg på startsiden min og ble litt nysgjerrig,trives veldig godt her kommer opprinnelig fra bodø,men er bosatt i stavanger,er 22 år
Malou Skrevet 18. oktober 2004 #19 Skrevet 18. oktober 2004 Mener jeg søkte etter interiør-tips og helt tilfeldig fikk opp en link til et innlegg her inne. Det er snart to år siden nå.
Arwen Skrevet 18. oktober 2004 #20 Skrevet 18. oktober 2004 Søkte etter julesider og forumet dukket opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå