AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Vi gifter oss i en botanisk hage sydover i europa i april Jeg har i utgangspunktet kjøpt meg en lang kjole med noe slep men siden det er et lite bryllup med bare familien som gjester så har jeg følt litt på at en lang kjole kanskje blir litt mye? Tenker også på hvordan det er med lang kjole igjennom en botanisk hage.. Så jeg begynte å leke litt med tanken på en kort kjole, men budsjettet er dessverre ikke allverden, så hva syns folk om disse to kjolene? Blir de for lite tradisjonelle? Anonymkode: d558f...281 2
~umulia~ Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Den nederste er nydelig. Jeg syns kort brudekjole kan være superfint
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Den nederste var helt fantastisk! Anonymkode: 12744...1a5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Nå har jo dere ikke noe tradisjonelt bryllup så du kan vel velge akkurat den kjolen du måtte ønske. Synes begge kjolene var nydelige! Hadde definitivt valgt kort kjole i et "hage" bryllup jeg. Anonymkode: 95425...ede 3
goldenchanel Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 (endret) Ja har bestilt meg den nederste kjolen, fant den på salg til 450 kr så jeg tenkte det kunne være verdt å prøve taper jo ikke så mye på det! Endret 28. februar 2016 av goldenchanel . 2
peppermyntete Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Synes begge var nydelige! Og så mye mer praktisk da. Ikke like varmt heller. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Jeg brukte kort kjole da jeg giftet meg, dvs, den var lang bak, men kort foran. Husker svigermor var veldig ukomfortabel med kjolen, og fortalte mannen min etter bryllupet at hun syntes den var alt for drøy og at den spilte på sex. Hun er kristen og har nok et tabu-forhold til kropp og seksualitet. Selv var jeg kjempefornøyd med valget, og kan ikke huske at noen andre reagerte negativt på den. Ikke nøyaktig lik denne, men ganske lik, samme lengde foran og bak ca. Anonymkode: a2b3f...7f2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte kort kjole da jeg giftet meg, dvs, den var lang bak, men kort foran. Husker svigermor var veldig ukomfortabel med kjolen, og fortalte mannen min etter bryllupet at hun syntes den var alt for drøy og at den spilte på sex. Hun er kristen og har nok et tabu-forhold til kropp og seksualitet. Selv var jeg kjempefornøyd med valget, og kan ikke huske at noen andre reagerte negativt på den. Ikke nøyaktig lik denne, men ganske lik, samme lengde foran og bak ca. Anonymkode: a2b3f...7f2 Fin kjole, men ganske mye mer vågal enn de td har posta. Tror nok jeg vill følt meg litt ukomfortabel i kirka med din kjole Til ts: megafine kjoler begge to. Syns det gøres kjempefint ut med kort kjole i den settingen dere skal ha. Anonymkode: 788ce...f75 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 I motsetning til de andre her, synes jeg den øverste var finest. Anonymkode: 1d32c...a75 3
bopera Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Den nederste ble for lang, syns jeg. Den var mer "brudens mor" i min mening. Men den øverste var veldig fin! Fikk lyst på den selv... 1
lingua franca Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Synes begge var fine. Kan tenke meg noe lignende selv.
lingua franca Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte kort kjole da jeg giftet meg, dvs, den var lang bak, men kort foran. Husker svigermor var veldig ukomfortabel med kjolen, og fortalte mannen min etter bryllupet at hun syntes den var alt for drøy og at den spilte på sex. Hun er kristen og har nok et tabu-forhold til kropp og seksualitet. Selv var jeg kjempefornøyd med valget, og kan ikke huske at noen andre reagerte negativt på den. Ikke nøyaktig lik denne, men ganske lik, samme lengde foran og bak ca. Anonymkode: a2b3f...7f2 Jeg er ikke religiøs, og har heller ikke noe anstrengt forhold til kropp/sex, men jeg hadde også reagert på en slik kjole. Rett og slett fordi det ser "upassende" ut. Dette ser mer ut som noe man kan finne på en Playboy-party eller noe sånt. Beklager 7
Frøken I Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 Begge var kjempefine!!! Og ikke noe utradisjonelt med dem, min mormor giftet seg i noe lignende, det var jo veldig populært på 50-tallet.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #16 Skrevet 10. mars 2016 Vi giftet oss i Italia, og jeg hadde kort kjole. Følte at lang kjole ble litt feil siden vi giftet oss enkelt. Anonymkode: 5b1f4...ba6
Xavana Skrevet 10. mars 2016 #17 Skrevet 10. mars 2016 Den 28.02.2016 at 20.13, lingua franca skrev: Jeg er ikke religiøs, og har heller ikke noe anstrengt forhold til kropp/sex, men jeg hadde også reagert på en slik kjole. Rett og slett fordi det ser "upassende" ut. Dette ser mer ut som noe man kan finne på en Playboy-party eller noe sånt. Beklager Helt enig. Ikke pen, bare vulgær. Men TS - de to kjolene du viser er helt nydelige, begge to! 3
Rosa Sitron Skrevet 10. mars 2016 #18 Skrevet 10. mars 2016 Den 28.2.2016 at 20.13, lingua franca skrev: Jeg er ikke religiøs, og har heller ikke noe anstrengt forhold til kropp/sex, men jeg hadde også reagert på en slik kjole. Rett og slett fordi det ser "upassende" ut. Dette ser mer ut som noe man kan finne på en Playboy-party eller noe sånt. Beklager Helt enig, så skjønner godt at noen som er litt tradisjonell reagerer. Dette var mer en partykjole enn brudekjole for min del. 1
Ella1 Skrevet 10. mars 2016 #19 Skrevet 10. mars 2016 Likte begge, men kanskje den øverste best. Synes denne også var fin http://www.asos.com/ASOS/ASOS-WEDDING-Corsage-Cami-Tiered-Midi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5848797&cid=17245&Rf-200=25,5&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=White&totalstyles=42&gridsize=3
momo Skrevet 10. mars 2016 #20 Skrevet 10. mars 2016 Likte den øverste best. Skal jeg gifte meg, så blir det i kort kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå