Gå til innhold

Daten har ødelagt selvtilliten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en jente en stund. Vi har hatt sex en gang. Jeg synes vi var lite synkroniserte, men ettersom jeg nettopp gikk ut av et forhold og er ferdk i "gamet" vil jeg prøve igjen. Jeg liker henne kjempegodt. Vi ender alltid bare opp med å se på film mens jeg stryker henne i håret.

Jeg mistenker at hun har sex med en kompis. Han er ganske slem, men det går rykter om at han har stor penis. Har sett at hun har vist tegn på interesse og jeg kan ikke se noen andre grunner til at hun evt. liker han.

Mine spørsmål er da: har hun sex med han? Har jeg for liten pikk? Er jeg ikke slem nok? Dette tærer sånn på meg.

Anonymkode: 3272e...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en jente en stund. Vi har hatt sex en gang. Jeg synes vi var lite synkroniserte, men ettersom jeg nettopp gikk ut av et forhold og er ferdk i "gamet" vil jeg prøve igjen. Jeg liker henne kjempegodt. Vi ender alltid bare opp med å se på film mens jeg stryker henne i håret.

Jeg mistenker at hun har sex med en kompis. Han er ganske slem, men det går rykter om at han har stor penis. Har sett at hun har vist tegn på interesse og jeg kan ikke se noen andre grunner til at hun evt. liker han.

Mine spørsmål er da: har hun sex med han? Har jeg for liten pikk? Er jeg ikke slem nok? Dette tærer sånn på meg.

Yeah right lol

Anonymkode: 53552...773

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en krystallkule som er innstilt på peniser. Vent litt.

Anonymkode: f4fb6...a14

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hvor gammel er du?

Anonymkode: a2687...9d0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en krystallkule som er innstilt på peniser. Vent litt.

Anonymkode: f4fb6...a14

😂😂Har du?? Gidd du sjekke en for meg og? Lurer SÅ jævlig..er så i tvil 😑

Anonymkode: 53552...773

Skrevet

Hvordan har hun ødelagt selvtilliten din? Sikker på at den ikke var ødelagt fra før?

Anonymkode: 13ae9...859

• Liker 1
Skrevet

Hvis du faktisk er helt seriøs; 

Selvfølgelig kan ingen av oss vite om de har sex eller hvor stor hverken penisen din eller kompisen din sin er. 

Det jeg derimot vet er at jeg hadde blitt sprø av å date en jeg bare kan se på film med, og hvor det ikke skjer noe særlig mer enn at han stryker meg i håret. Vær litt mer frempå. Eventuelt kutt kontakten med henne dersom hun liker slemme badboys med store peniser, for det virker det ikke som er eller har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...