Gå til innhold

Sokk som kondom ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isj ... hadde nettopp et ONS og midt oppi det fant vi ut at vi ikke hadde beskyttelse. Dette var i bilen hans av alle ting. Vel, han improviserte. Jeg var tvilende først, men lot meg tilslutt overtale. Det var tørt og ruglete, men tilslutt fikk han til bevegelse der nede. Først brukte vi en av hans sokker, så en av mine i håp om at det skulle være glattere. Jeg fikk lite ut av sexen, og i ettertid skjønner jeg ikke at jeg gikk med på det. Jeg føler meg fullstendig ydmyket av dette her ... :nocomment:

Det jeg lurer på, er om jeg kan ha fått noen infeksjoner av det. Jeg er fortsatt litt sår av friksjonen, men såvidt jeg kan se er det ikke noe lo eller rester etter det vi drev med. Jeg lurer også på om dette var tilstrekkelig beskyttelse, eller om jeg bør teste meg og gå for angrepille? Dette er sikkert morsomt for noen, men jeg vil gjerne ha seriøse svar.

Anonymkode: 27e6f...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi. Beklager at jeg ler litt men historien var litt komisk. En sokk er jo ikke helt tett og det kan lett trenge både sperm og bakterier gjennom sokken. Så vil anbefale deg å teste for kjønnsykdommer og evt graviditet dersom du merker symptomer som uteblitt mens.

• Liker 7
Skrevet

Ja du må ha angrepille og ja du kan få infeksjon. Herlighet, skitne sokker oppi dåsa? Han kan ha tråkket i hundedritt og gamle snusrester for alt du vet!

Anonymkode: 464da...887

• Liker 21
Skrevet

Aldri putt noe i dåsa som du ikke vil ha i munn ;)

Anonymkode: 99521...3a4

• Liker 5
Skrevet

Har hørt om de som har røyka sokka, men å stappe den oppi vagina gjentatte ganger var ny. Kan vel ikke si annet enn: Way to go!

• Liker 1
Skrevet

Høres vondt ut... Ta en angrepille og kjøp kondomer i samme slengen :)

• Liker 4
Skrevet

Du kan ha blitt smittet av seksuelt overførbare sykdommer, og du kan ha blitt gravid, 

Anonymkode: 1d0cd...9ee

Skrevet

Slik jeg kjenner damer så er dette helt troverdig. Dumme som brød.

Anonymkode: 02b36...ac5

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg kjenner damer så er dette helt troverdig. Dumme som brød.

Men denne mannen er sylskarp?

Anonymkode: 4764f...6ec

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne mannen er sylskarp?

Tja, han var vel bare kåt og gjorde som hun ba om.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, han improviserte. Jeg var tvilende først, men lot meg tilslutt overtale. Det var tørt og ruglete, men tilslutt fikk han til bevegelse der nede. 

Anonymkode: 27e6f...24a

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja...

Tror ikke på historien, uansett.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var hans forslag å bruke sokken.

Anonymkode: 8a33e...92b

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var hans forslag å bruke sokken.

Anonymkode: 8a33e...92b

Joda, men det høres ut som en slik tulleregel som jenter lager for seg selv.

Har vært borti og hørt om mye rart. En vanlig klassiker er jo damer som ikke vil være utro, og derfor bare vil ha analsex eller oralsex. 

En annen klassiker er damer som ikke har barbert musa fordi de skulle prøve å hindre seg selv i å ha sex. 

Så jeg kan levende se for meg at dama i åpningsinnlegget hadde fått for seg at hun ikke ville ha sex uten at mannen hadde tredd noe på kuken, og mannen bare tok det som var nærmest. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåja...

Tror ikke på historien, uansett.

Ikke jeg heller. Og alle bildene jeg har fått i hodet nå, jeg må flire :sprettoy:

Skrevet

Har hørt det er en knakende god idé å bruke et skjerf. :nigo:

Nei, men altså..her tipper jeg dere er like flaue begge to, så det er vel ikke så mye mer å tenke på enn å dra og teste deg for sykdommer, eventuelt svelge ei angrepille, og sørge for å ha kondomer i pengboka så du slipper en like klein og usexy affære neste gang. :)

• Liker 2
Skrevet

En sokk som kondom? Nei da hadde jeg heller latt være å bruke kondom så fikk dama ta angrepille.

Skrevet

Lol, så rart :P

Ja, væske kan nok trekke gjennom en sokk, men du skal være bra uheldig om du er blitt gravid. Da går jeg ut fra at han ikke kom inni deg? Ellers er kanskje stoff litt i svakeste laget :rolleyes:

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...