Icy Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Vi kan vel alle kysse men noen som har noe spesielle tips? Ting man bør gjøre og ting man ikke bør gjøre? Kan nå si en ting selv også, man bør absolutt ikke kysse som om man suger på en tåteflaske! Men hun var ekstremt stor i munnen.. bokstavelig talt..Gjorde det med en dame og hun trodde hvistnok hun var god...
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Mykt og ikke altfor vått er alltid en slager hos meg. Ellers er det fint med små kyss i munnvikene. Og lett biting i leppene når temperaturen stiger. Propelltunge, slev, harde lepper, dårlig ånde, matrester i tennene, tyggegummi, eller klinking av tenner er ting jeg kan klare meg uten.
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Myke, bløte og fuktige lepper som berører hverandre. Bruke tungen med skikkelige følelser og til å "leke" med.
Gjest Gjesten Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Kyss uten snus, tyggis, røyk, dårleg ånde og mat er ein god start. Så likar eg ikkje at det blir så veldig vått nei, og karuselltunge er aldri sexy. Litt tunge held, han bør ikkje stappe tunga si langt inn i munnen min. Og så er eg ikkje så glad i veldig slappe, store tunger... Men litt småbiting når det blir temperatur er berre stas
Kelsey Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Er enig i at myke og ikke for våte kyss er de beste Jeg har også opplevd tåteflaskemetoden en gang. Han "slukte" hele munnen min, og begynte å suge :o Fikk raskt avsluttet det kysset ja.
evil eve Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Tunga langt nedi halsen, er til å spy av, bokstavelig talt... Var en som gjorde det på meg, brakk meg jeg, har veldig velutiklet breknigsmuskel når det gjelder ting som ikke skal være der ass.... Så ikke for langt ned med tunga, ikke spise opp hele munnen, sikle osv Men er da ingenting som er så deilig som et skikkelig godt kyss!!!
Carmen_ Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg liker at gutten berører tunga mi med sin. Liker også å bli bitt litt i leppa... Myke og ikke for våte kyss likes godt her også. Og enig i den tunga nedi halsen....æsssjjj :o
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 hva mener dere med tåteflaskemetoden? at man suger hele munnen eller bare under/overleppa? Jeg misliker å kysse folk som tror at tungekyss består bare av slev og tunge
Icy Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2004 hva mener dere med tåteflaskemetoden? at man suger hele munnen eller bare under/overleppa? Når personen har stooor kjeft i forhold til den andre partneren.. da kan h*n bare "suge" så blir det nesten samme virkning.. lol.. Men lurer på en ting, hva er Propelltunge / karuselltunge? at tungene roterer rundthverandre i sirkelform?
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Mens jeg pulte i går hadd jeg verdens beste kyss noen sinne, bare et råd; ikke kyss mens du sitter i ridestillingen og har langt hår. Han fikk mitt i halsen og holdt på å brekke seg :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #11 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg er noen kline-ekspert, men mener at dersom man tror tunga må stappes inn i kjeften på den andre og snurres hardt og brutalt rundt - og heller ikke klarer å tenke seg bedre måter å bruke den på - bør man rett og slett la være å tungekysse. Blæ. Klina en gang med en meget erfaren gutt (han var rett og slett vår alles gigolo, på et vis) - og o gru; han gjorde akkurat det jeg beskrev over. Tenk å få kline så mye som han, og så ikke lære å gjøre det på en akseptabel måte???
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #12 Skrevet 18. oktober 2004 Men lurer på en ting, hva er Propelltunge / karuselltunge? at tungene roterer rundthverandre i sirkelform? Det er når tungen går rundt og rundt som en propell, uten mål og mening. Propelltungekyssere kjører gjerne med hard tunge i altfor raskt tempo. Ikke noe sensuelt over det i det hele tatt. Når tunger involveres må det være i en felles lek, ikke i en munnhuleransakelse.
^me^ Skrevet 18. oktober 2004 #13 Skrevet 18. oktober 2004 jeg bare spør.. når dere tungekysser..går tungene deres rundt og rundt eller gnir dere tungene mot hverandre (masserer hverandres tunger på en måte) andre metoder enn det jeg nevnte nå? tips tas med takk
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #14 Skrevet 18. oktober 2004 jeg bare spør.. når dere tungekysser..går tungene deres rundt og rundt eller gnir dere tungene mot hverandre (masserer hverandres tunger på en måte) andre metoder enn det jeg nevnte nå? tips tas med takk vi går rundt og rundt men av en eller annen grunn blir det ikke kjedelig...
Gjest Gjesten Skrevet 18. oktober 2004 #15 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg er noen kline-ekspert' date=' men mener at dersom man tror tunga må stappes inn i kjeften på den andre og snurres hardt og brutalt rundt - og heller ikke klarer å tenke seg bedre måter å bruke den på - bør man rett og slett la være å tungekysse. Blæ. Klina en gang med en meget erfaren gutt (han var rett og slett vår alles gigolo, på et vis) - og o gru; han gjorde akkurat det jeg beskrev over. Tenk å få kline så mye som han, og så ikke lære å gjøre det på en akseptabel måte???[/quote'] Dette er det eg meinar med karuselltunge, og gjerne høgt tempo på snurringa. Sånn at du føler at munnen din er utsatt for eit overgrep :o
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2004 #16 Skrevet 18. oktober 2004 Hva gjorde dere når dere opplevde dårlige kyssere? Sa det til dem? Prøve å lære dem hvordan de skulle gjøre det? Lot være å kysse mer med dem? K
Gjest Sean Connery Skrevet 20. oktober 2004 #17 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg var sammen med ei sklie som kyssa ekstremt dårlig. Måtte omtrent ha på smekke for ikke å drukne i spyttet hennes. Det nærmest fosset utover fjeset mitt hvis jeg lå underst. Prøvde å gi henne et hint, men det gikk ikke, hun falt tilbake til gamle synder med en gang hun ble opphisset. Jeg løste problemet vet å anlegge todagersskjegg. Hun så ut som hun hadde herpes rundt munnen etter en runde i halmen, hehe!
Andrine22 Skrevet 20. oktober 2004 #18 Skrevet 20. oktober 2004 Man skal IKKE kysse ved å gape over hele kjæften (inkludert haka og nesen omtrent), og deretter "spise" deg innover i personen! Au... Og æsj... Ja, snakker av egen erfaring, og fatter IKKE at jeg var så dum at jeg kyssa han en gang til etter dette!! Men han var jo bra kjekk da... :oops:
Andrine22 Skrevet 20. oktober 2004 #19 Skrevet 20. oktober 2004 jeg bare spør.. når dere tungekysser..går tungene deres rundt og rundt eller gnir dere tungene mot hverandre (masserer hverandres tunger på en måte) andre metoder enn det jeg nevnte nå? tips tas med takk Rundt og rundt? Æsj... Jeg har visst ikke bare positive kysseerfaringer jeg,nei! Ikke det at jeg tror jeg er noen ekspert selv assa...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå