Gå til innhold

Hvor mye bør en forvente av jenter på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit nok at jenter er passive av natur og at man guttene må starte samtalene. Men når man bare får ja og nei svar, samt at de ikke klarer å komme med noe særlig oppfølgingsspørsmål til mine.... Ei heller noen andre spørsmål. Når jeg treffer jenter andre steder enn tinder får jeg i hvertfall oppfølgingsspørsmål og ting fungerer som en samtale, men her er det jo bare kjedelig svar å få... Det samme gjelder bilder som mange jenter har på tinder, samt profiltekst. Hvor vanskelig er det legge ut bilder som ikke nødvendigvis er en selfie hjemme på sitt eget bad. 

Greit nok at en gjennomsnittlig jenter eller en jente langt under gjennomsnittet får flere matcher enn en gjennomsnittlig gutt, men det er kanskje ikke rart at tinder blir en sexapp. Hvis det eneste jentene kan tilby er ett pent ytre. Det kan da vel ikke være så vanskelig å skrive noen få ord om seg selv.

Anonymkode: 02838...138

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør kunne forvente å få skikkelige svar, akkurat som en annen samtale. Skjønner ikke hvorfor folk er der hvis de ikke vil kommunisere med andre. 

• Liker 2
Gjest Leonardo
Skrevet

Til helvete med Tinder. Som mann er du ganske patetisk om du bruker tiden din på å forhåpningsfull sitte og sveipe jenter, håpe på en match og så tenke ut lure ting du kan si for å imponere henne. Hvis ikke suksess; logg på Kvinneguiden og klag over manglende resultater. Lol.

Prøv heller å stoppe en fremmed kvinne i hverdagen og si at hun er vakker. Rapporter tilbake.
:) 

Skrevet

Av respekt for meg selv så slutter jeg å skrive og fjerner de også om de ikke gidder å bidra til å holde en samtale. Takes two to tango.

• Liker 2
Skrevet

Jeg drev lenge med nettdating, riktignok ikke tinder, men Sukker. 

Dersom det var gutter jeg merket at jeg aldri kom til å finne tonen med, svarte jeg som du beskriver over her. Eventuelt sa jeg takk og farvel. Stor sett det siste der egentlig.🙊 Men har noen venninner som benytter seg av "svar kort og la samtalen dø ut"-teknikken. På Tinder. 

Er de interesserte vil de prøve å føre samtale. 

Prøv enten å gå ut og sjekk opp damer, eller meld deg inn på et sted som er mer seriøst enn Tinder. 😁

Skrevet

Det med å skrive noen ord om seg selv i profilen, burde menn bli flinkere til også, fryktelig vanskelig å bli interessert når man kun har bilde å gå etter.

Anonymkode: 9ffa1...114

Skrevet

Tinder er umoralsk. Bare slutt, vær så snill. Moralen i samfunnet er ille nok som den er. 

Anonymkode: 4255b...47c

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er umoralsk. Bare slutt, vær så snill. Moralen i samfunnet er ille nok som den er. 

Hva er umoralsk med å ville ha seg kjæreste? :klo:

Anonymkode: 72df1...fbe

• Liker 1
Skrevet

Du kan vel ikke forvente noe som helst av noen på Tinder. Det er en useriøs app, og sjansene for å få seg kjæreste er minimal. Jeg var på Tinder en periode i fjor selv, og jeg syntes bare det var morsomt å sveipe og se om jeg fikk matcher. Var svært få jeg faktisk møtte. Ville heller prøvd en annen arena. Og du kan forresten uansett ikke forvente noe som helst av folk du ikke kjenner. 

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er umoralsk med å ville ha seg kjæreste? :klo:

Det er ikke umoralsk i seg selv, men menn på Tinder er bare fitteprinser som utnytter jenter og tømmer seg i så mange de kan. Menn vil ikke ha forhold, bare tømme seg og spre kjønnssykdommer. Damer er mer seriøse. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke umoralsk i seg selv, men menn på Tinder er bare fitteprinser som utnytter jenter og tømmer seg i så mange de kan. Menn vil ikke ha forhold, bare tømme seg og spre kjønnssykdommer. Damer er mer seriøse. 

HAHA, det var dagens. Jeg tror du kan snu rollene helt rundt der og så vil det stemme bedre. Kvinnene på Tinder er bare kuksugere som utnytter menn og vil ha flest mulig forskjellige menn. Kvinner vil ikke ha forhold, bare få utløp for frustrasjon og spre kjønnssykdommer. Menn er mer seriøse.

• Liker 1
Skrevet

HAHA, det var dagens. Jeg tror du kan snu rollene helt rundt der og så vil det stemme bedre. Kvinnene på Tinder er bare kuksugere som utnytter menn og vil ha flest mulig forskjellige menn. Kvinner vil ikke ha forhold, bare få utløp for frustrasjon og spre kjønnssykdommer. Menn er mer seriøse.

Nope, det er feil. Kvinner vil ha forhold men med alle useriøse menn på Tinder så blir det jo feil, det ser man jo lett. 

Skrevet
8 minutter siden, super-s skrev:

Du kan vel ikke forvente noe som helst av noen på Tinder. Det er en useriøs app, og sjansene for å få seg kjæreste er minimal. Jeg var på Tinder en periode i fjor selv, og jeg syntes bare det var morsomt å sveipe og se om jeg fikk matcher. Var svært få jeg faktisk møtte. Ville heller prøvd en annen arena. Og du kan forresten uansett ikke forvente noe som helst av folk du ikke kjenner. 

Enig! Tinder bør bytte navn til "LYST PÅ EN FITTEPRINS?" for det er bare sånne menn der. 

• Liker 1
Skrevet

Nope, det er feil. Kvinner vil ha forhold men med alle useriøse menn på Tinder så blir det jo feil, det ser man jo lett. 

Nope, det er feil. Menn vil ha forhold, men med alle useriøse kvinner på Tinder så blir det jo feil, det ser man jo lett.

• Liker 2
Skrevet

Dere som er uenige i om det er menn eller kvinner som er useriøse/vil ha forhold: Det har ikke slått dere at en veldig stor andel tinderbrukere er useriøse, uavhengig av kjønn?

• Liker 2
Skrevet

Problemet på Tinder er at det er for mange hvite nordmenn. De er navlebeskuende og egosentriske. Ser kun på utseende, status og pengene. Avviker man fra A4 rammene så blir man en taper. 99% av både kvinner og menn blir av hverandre definert som b-laget. Da er det bare 1% klubben som har nytte av slike datingverktøy.

Anonymkode: e5010...716

Skrevet
12 timer siden, Leonardo skrev:

Til helvete med Tinder. Som mann er du ganske patetisk om du bruker tiden din på å forhåpningsfull sitte og sveipe jenter, håpe på en match og så tenke ut lure ting du kan si for å imponere henne. Hvis ikke suksess; logg på Kvinneguiden og klag over manglende resultater. Lol.

Prøv heller å stoppe en fremmed kvinne i hverdagen og si at hun er vakker. Rapporter tilbake.

TS her. Vel jeg bruker Tinder som supplement til de jentene jeg treffer i hverdagen. Siden jeg dessverre ofte treffer på jenter som er opptatt er det greit å ha øyne oppe på andre arenaer. Jeg har definitivt hatt mer suksess i hverdagen enn på Tinder. Jeg forsøker ikke akkurat å imponere jentene jeg snakker med på Tinder. Jeg starter som regel samtalene mine slik ...Hei, jeg ser du har Hollywoodskiltet i bakgrunnen på et av bildene dine. I hvilken anledning var du i Los Angeles? Dette er selvfølgelig et eksempel på en start på en samtale jeg skjeldent får brukt mtp. så mange jenter ikke har så veldig interessante bilder av seg selv. Jeg klager fordi det virker som det med å bla. ikke ha noen profiltekst ser ut til å være en gjenganger for mange jenter. Burde vel kanskje se signalene allerede at de kanskje ikke er noe kjærestemateriale akkurat. 

11 timer siden, Charmander skrev:

Av respekt for meg selv så slutter jeg å skrive og fjerner de også om de ikke gidder å bidra til å holde en samtale. Takes two to tango.

Kunne ikke vært mer enig. Det er også derfor jeg foretrekker å treffe jentene. Da kan man i noen grad se hvorvidt de er interessert eller ikke. 

6 timer siden, Hjärtat skrev:

Jeg drev lenge med nettdating, riktignok ikke tinder, men Sukker. 

Dersom det var gutter jeg merket at jeg aldri kom til å finne tonen med, svarte jeg som du beskriver over her. Eventuelt sa jeg takk og farvel. Stor sett det siste der egentlig.🙊 Men har noen venninner som benytter seg av "svar kort og la samtalen dø ut"-teknikken. På Tinder. 

Er de interesserte vil de prøve å føre samtale. 

Prøv enten å gå ut og sjekk opp damer, eller meld deg inn på et sted som er mer seriøst enn Tinder. 😁

Vel for min del ser jeg ikke hvordan de jentene jeg har snakket med klarer å finne ut det. Spesielt når enkelte av dem gir slike ja og nei svar etter første meldingen jeg skriver. Jeg stiller generelle spørsmål som hvor hun jobber, hva hun gjør på fritiden? osv. Men det kan hende at jentene har høyere forventninger til hva slags samtaleemner de ønsker at det skal snakkes om. For alt jeg vet så kan det hende slike spørsmål som jeg stiller blir for kjedelig for dem, om de er vant med å få haugevis med meldinger om hvilke sex-stillinger de foretrekker :vetikke:

Skrevet

Å treffe jenter utenom tinder krever jo selvtillit.

Gjest Leonardo
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Vel jeg bruker Tinder som supplement til de jentene jeg treffer i hverdagen. Siden jeg dessverre ofte treffer på jenter som er opptatt er det greit å ha øyne oppe på andre arenaer. Jeg har definitivt hatt mer suksess i hverdagen enn på Tinder. Jeg forsøker ikke akkurat å imponere jentene jeg snakker med på Tinder.

Jeg snakker ikke spesifikt om deg, men jeg snakker i generelle termer. Det er nemlig den dynamikken som råder på Tinder. Det er et kjøpers marked for jenter og de mer eller mindre vraker i tilbud og matcher. Alt før du har åpnet munnen ligger du langt bak og under henne. Det er en skjev maktfordeling.

Så sant du ikke ser ekstremt bra ut og kan kommunisere gjennom bilder og profiltekst at du er en meget attråverdig mann med en spennende livsstil, så vil du ha store problemer med å få de beste jentene på Tinder. Jenter du kanskje hadde fått på kroken i det virkelige liv.

Sitat

Jeg starter som regel samtalene mine slik...Hei, jeg ser du har Hollywoodskiltet i bakgrunnen på et av bildene dine. I hvilken anledning var du i Los Angeles? Dette er selvfølgelig et eksempel på en start på en samtale jeg skjeldent får brukt mtp. så mange jenter ikke har så veldig interessante bilder av seg selv. Jeg klager fordi det virker som det med å bla. ikke ha noen profiltekst ser ut til å være en gjenganger for mange jenter. Burde vel kanskje se signalene allerede at de kanskje ikke er noe kjærestemateriale akkurat. 

Ikke vondt ment, men dette er ganske kjedelig. Og helt seriøst. Har du virkelig interesse av å vite i hvilken anledning en fremmed jente var i Los Angeles? Nei, det har du ikke. Og det merker eller vet sikkert hun også.

For hva det er verdt, har jeg hatt mer suksess med å være flørtende og mer på kanten, men uten å være veldig grisete (i hvert fall ikke innledningsvis). Gøy. Gøy. Gøy. Jeg har lyst å leke med henne og har null interesse av hva hun jobber med, hvor mange brødre hun har, hvor hun bor (utenom når jeg trenger adressen hennes for å komme hjem til henne), hvilke serier hun liker og hva favorittmusikken hennes er. Det vil si, jeg bryr meg jo om disse tingene også, men det kan vi ta senere når vi blir bedre kjent.

I tillegg liker jeg å avtale å treffes RASKT. 

Tror jeg har en Tinder-samtale eller to lagret på telefonen min. Kunne kanskje postet en for moro skyld.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit nok at jenter er passive av natur og at man guttene må starte samtalene. Men når man bare får ja og nei svar, samt at de ikke klarer å komme med noe særlig oppfølgingsspørsmål til mine.... Ei heller noen andre spørsmål. Når jeg treffer jenter andre steder enn tinder får jeg i hvertfall oppfølgingsspørsmål og ting fungerer som en samtale, men her er det jo bare kjedelig svar å få... Det samme gjelder bilder som mange jenter har på tinder, samt profiltekst. Hvor vanskelig er det legge ut bilder som ikke nødvendigvis er en selfie hjemme på sitt eget bad. 

Greit nok at en gjennomsnittlig jenter eller en jente langt under gjennomsnittet får flere matcher enn en gjennomsnittlig gutt, men det er kanskje ikke rart at tinder blir en sexapp. Hvis det eneste jentene kan tilby er ett pent ytre. Det kan da vel ikke være så vanskelig å skrive noen få ord om seg selv.

Jenter som svarer bare ja/nei, og ikke kommer med noen oppfølgingsspørsmål, er ikke interessert i deg. Det har ikke noe med verken passivitet eller prinsessenykker å gjøre, men derimot laber interesse. Sannsynligvis svarer de kun for å være høflige, men gidder ikke anstrenge seg for noen de ikke fatter interesse for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...