AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Hei, jeg er ikke helt sikker på om jeg tar riktig tema nå, men meg og kjæresten min venter et barn i april, men vi er ikke gift.. Kan ungen ha bare etternavnet til faren da? Anonymkode: 75a87...c4a
Gjest Blomsterert Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er ikke helt sikker på om jeg tar riktig tema nå, men meg og kjæresten min venter et barn i april, men vi er ikke gift.. Kan ungen ha bare etternavnet til faren da? Anonymkode: 75a87...c4a Ja: -)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Ja: -) ja har hørt så mange unger som har begge etternavnet til foreldrene så ble veldig usikker om vi også måtte gjøre dette da Anonymkode: 75a87...c4a
Gjest Blomsterert Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja har hørt så mange unger som har begge etternavnet til foreldrene så ble veldig usikker om vi også måtte gjøre dette da Anonymkode: 75a87...c4a Neida. Dere velger fritt!
Gjest Splitterpine Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Ungen kan kun ha ett etternavn. Dersom dere ønsker å bruke begge navnene kan dere bruke bindestrek slik at dette blir ett navn. Eks: Olsen-Hansen registrert da på bokstaven O i alfabetiske registrer Eventuelt kan ungen ha ett av navnene deres som mellomnavn. Ønsker dere kun å bruke barnefars navn, så er det helt uprblematisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå