AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Hei dere gutter/menn. Jeg er ei jente på 16 år, og er jomfru. Jeg har en normal kropp, men fitta mi er mørk, har tydelige kjønnslepper som er litt rynkete og mørk i området rundt og i rompa. I tillegg har jeg strekkmerker og litt cellulitter. Hva synes dere om dette, helt ærlig? har dere opplevd å ha sex med noen som meg, er det vanlig? Hvordan foretrekker dere at jenter/kvinner ser ut nedentil? Anonymkode: cdfbd...b8f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Det er nok ganske normalt. Tror ikke eventuelle partner vil tenke så mye på det, er mest en selv som henger seg opp i det. Om partneren skulle "reagere" på det, er det han det er noe galt med. Er som sagt veldig normalt. Hilsen mann Anonymkode: c3f82...01f 8
Testosteron Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Dette er helt normalt og ikke noe å tenke på 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Er vanlig det at den er litt mørk på utsiden og når du åpner den opp er den rosa inni. Helt normalt og fint. Anonymkode: 08374...652 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Nå er ikke jeg mann, men kan forsikre deg om at mørke kjønnslepper er helt normalt. Og strekkmerker har alle. Noen har mindre synlige. Anonymkode: 3b762...aaa 4
Gjest Honeyblossom Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Om du har strekkmerker, cellulitter og en mørk fitte er nok det siste en mann tenker på om han først har fått deg til sengs. De aller fleste har dette så ta det helt med ro
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Ingen av delene har noensinne vært avtennende eller negativt for meg - og jeg har opplevd samtlige. 4
Gjest Keikolina Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vanlig det at den er litt mørk på utsiden og når du åpner den opp er den rosa inni. Helt normalt og fint. Anonymkode: 08374...652 Er som en bra roastbiff stek.
Gjest Kim Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere gutter/menn. Jeg er ei jente på 16 år, og er jomfru. Jeg har en normal kropp, men fitta mi er mørk, har tydelige kjønnslepper som er litt rynkete og mørk i området rundt og i rompa. I tillegg har jeg strekkmerker og litt cellulitter. Hva synes dere om dette, helt ærlig? har dere opplevd å ha sex med noen som meg, er det vanlig? Hvordan foretrekker dere at jenter/kvinner ser ut nedentil? Anonymkode: cdfbd...b8f Jeg er sikkert på at du ser flott ut!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Det finnes mange siden som dette der man kan se alt som er normalt http://www.channel4embarrassingillnesses.com/galleries/vulva-gallery/?image=584 Anonymkode: 02fcb...ac4 1
Illuminatum Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Den 27.2.2016 at 23.15, AnonymBruker skrev: Hei dere gutter/menn. Jeg er ei jente på 16 år, og er jomfru. Jeg har en normal kropp, men fitta mi er mørk, har tydelige kjønnslepper som er litt rynkete og mørk i området rundt og i rompa. I tillegg har jeg strekkmerker og litt cellulitter. Hva synes dere om dette, helt ærlig? har dere opplevd å ha sex med noen som meg, er det vanlig? Hvordan foretrekker dere at jenter/kvinner ser ut nedentil? Anonymkode: cdfbd...b8f Helt normalt 1
draug 75 Skrevet 29. februar 2016 #13 Skrevet 29. februar 2016 Altså, hvis noen reagerer på hvordan fitta di ser ut, så er han ikke så erfaren som han gir seg ut for å være. Så ta det med ro. Kukker ser gjerne bare ut som kukker, men fitter er like personlige som fingeravtrykk, for å si det slik. (Jeg har sett noen etterhvert, men nå skal jeg ikke se flere)
peppermyntete Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 Alt dette er helt normalt og ingenting du trenger å bekymre deg for. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #15 Skrevet 29. februar 2016 Ikke noe å bry seg om ts. De fleste menn gir blanke hvordan fitta di er utenpå. Mer interessant er hvordan det er å knulle inni fitta di. Og med din jomfruelige unge fitte tipper jeg den er deilig å knulle. Anonymkode: f582f...b1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå