Gå til innhold

Mørk fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere gutter/menn. Jeg er ei jente på 16 år, og er jomfru. Jeg har en normal kropp, men fitta mi er mørk, har tydelige kjønnslepper som er litt rynkete og mørk i området rundt og i rompa. I tillegg har jeg strekkmerker og litt cellulitter. Hva synes dere om dette, helt ærlig? har dere opplevd å ha sex med noen som meg, er det vanlig? Hvordan foretrekker dere at jenter/kvinner ser ut nedentil?

Anonymkode: cdfbd...b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske normalt. Tror ikke eventuelle partner vil tenke så mye på det, er mest en selv som henger seg opp i det. Om partneren skulle "reagere" på det, er det han det er noe galt med. Er som sagt veldig normalt. Hilsen mann

Anonymkode: c3f82...01f

• Liker 8
Skrevet

Dette er helt normalt og ikke noe å tenke på

• Liker 4
Skrevet

Er vanlig det at den er litt mørk på utsiden og når du åpner den opp er den rosa inni. Helt normalt og fint. 

Anonymkode: 08374...652

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men kan forsikre deg om at mørke kjønnslepper er helt normalt. :) Og strekkmerker har alle. Noen har mindre synlige. 

Anonymkode: 3b762...aaa

• Liker 4
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Om du har strekkmerker, cellulitter og en mørk fitte er nok det siste en mann tenker på om han først har fått deg til sengs. De aller fleste har dette så ta det helt med ro :)

Skrevet

Ingen av delene har noensinne vært avtennende eller negativt for meg - og jeg har opplevd samtlige.

• Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vanlig det at den er litt mørk på utsiden og når du åpner den opp er den rosa inni. Helt normalt og fint. 

Anonymkode: 08374...652

Er som en bra roastbiff stek.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere gutter/menn. Jeg er ei jente på 16 år, og er jomfru. Jeg har en normal kropp, men fitta mi er mørk, har tydelige kjønnslepper som er litt rynkete og mørk i området rundt og i rompa. I tillegg har jeg strekkmerker og litt cellulitter. Hva synes dere om dette, helt ærlig? har dere opplevd å ha sex med noen som meg, er det vanlig? Hvordan foretrekker dere at jenter/kvinner ser ut nedentil?

Jeg er sikkert på at du ser flott ut!

Skrevet
Den 27.2.2016 at 23.15, AnonymBruker skrev:

Helt normalt

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvis noen reagerer på hvordan fitta di ser ut, så er han ikke så erfaren som han gir seg ut for å være.

Så ta det med ro.

Kukker ser gjerne bare ut som kukker, men fitter er like personlige som fingeravtrykk, for å si det slik. (Jeg har sett noen etterhvert, men nå skal jeg ikke se flere)

Skrevet

Alt dette er helt normalt og ingenting du trenger å bekymre deg for.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe å bry seg om ts. De fleste menn gir blanke hvordan fitta di er utenpå. Mer interessant er hvordan det er å knulle inni fitta di. Og med din jomfruelige unge fitte tipper jeg den er deilig å knulle. 

Anonymkode: f582f...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...