Gå til innhold

Design, Trender, Interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er design og trender viktig for deg når du velger interiør? 

Ønsker debatt rundt dette..... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Design - tja. Det må være estetisk tiltalende, samt ha en viss funksjonalitet over seg. Muligens derfor jeg er begeistet for Bauhaus-stilen. Samtidig så kjøper jeg ikke en designgjenstand kun fordi det er design. Det må også passe inn der jeg bor/oppholder meg mht. form, farge, material, nytteverdi, utseende osv. 

Trender gir jeg jamt blanke i. Det er for meg personlig et tegn på nikkedukke-mentalitet og et såpass intenst ønske om å tilhøre at man innreder helt likt som naboene. Sånn sett følte jeg meg litt snytt da det ble in med svart, grått, og hvitt overalt. For det har vært "min" stil i over tjue år. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøper det som tiltaler meg, og jeg velger ofte design. Jeg liker godt håndverk med sjel, og designere er flinke med det estetiske. Jeg har også en tendens til å følge trender, men ikke fordi jeg vil. Jeg forandrer mening og stil ofte, og blir inspirert av nye trender. Etter å ha prøvd mange år med å innrede hjemmet mitt har jeg lært at jeg ikke kan inngå kompromisser med meg selv og kjøpe billige kopier av design. Kopier mangler det som gjør designer-håndverk så fint. 

Skrevet

Design har alt å si den da idag..! etter at jeg flyttet til Oslo, sammen med en hel haug av mine venner fra vestfold så har jeg kun sett hvert eneste leilighet bli oppusset år etter år.. og designen, lampene, teppene og alt annet, bestikk osv. kun i design! Skal si at det er dyrt å pusse opp disse dagnen... men man kan altid kjøpe 2 hand" på finn.no eller andre steder for en billig penge.. ;)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...