AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Hei alle Har hatt en drøm helt siden jeg var liten om å være kordame i MGP. Jeg vet ikke hvordan jeg kan bli det?! Noen som vet hvordan jeg går frem? Har våte drømmer om å være kordame...Har gruet meg så veldig til denne dagen siden det er MGP og jeg ikke er med i et kor...Får ikke sove om nettene :-( Anonymkode: dee28...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Troll. Anonymkode: 40c11...d3e Nei det er helt sant. Jeg drikker og ser MGP nå, må drikke for å holde følelsene inne.. Anonymkode: dee28...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Hehe, vel, først og fremst bør du vel kunne synge..? Men du, jeg var i kordame-bransjen, før jeg ble frilanser - det er ikke akkurat en drømmejobb... Håper du koser deg med MGP Anonymkode: 2520e...f41 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, vel, først og fremst bør du vel kunne synge..? Men du, jeg var i kordame-bransjen, før jeg ble frilanser - det er ikke akkurat en drømmejobb... Håper du koser deg med MGP Anonymkode: 2520e...f41 Takk for svar. Skal sende CV til MGP Anonymkode: dee28...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå