Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sliter mye med huden min for tiden. Jeg får ikke kviser sånn kjempeofte, men når jeg først får en går den aldri vekk. Etter et par dager virker det som betennelsen går vekk og den oppfører seg ikke som en kvise lenger - men jeg sitter fortsatt igjen med en litten nuppe på huden. Den kan sitte der i flere måneder, og blir ofte mørk rød eller nesten lilla. Når den endelig går vekk sitter jeg igjen med et arr. Dette skjer gang på gang, men jeg har ikke alltid vært sånn. Dette har skjedd i løpet av det siste året. Før det hadde jeg nesten ikke et merke på huden, nå har jeg mange små arr og nupper. Hva er det som skjer her? Blir ganske lei meg da jeg ikke aner hva dette er og jeg føler det aldri blir bedre.

Anonymkode: 30eec...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 27. februar 2016 at 20.33, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg sliter mye med huden min for tiden. Jeg får ikke kviser sånn kjempeofte, men når jeg først får en går den aldri vekk. Etter et par dager virker det som betennelsen går vekk og den oppfører seg ikke som en kvise lenger - men jeg sitter fortsatt igjen med en litten nuppe på huden. Den kan sitte der i flere måneder, og blir ofte mørk rød eller nesten lilla. Når den endelig går vekk sitter jeg igjen med et arr. Dette skjer gang på gang, men jeg har ikke alltid vært sånn. Dette har skjedd i løpet av det siste året. Før det hadde jeg nesten ikke et merke på huden, nå har jeg mange små arr og nupper. Hva er det som skjer her? Blir ganske lei meg da jeg ikke aner hva dette er og jeg føler det aldri blir bedre.

Anonymkode: 30eec...1d9

Det beste du kan gjøre er å gå i en hudpleie klinikk å spørre hva problemet kan skyldes:) om de ikke har noe svar på det (selv om de mest sannsynligvis har det) så kan du jo ta deg turen innom legen de har nok noen gode produkter. Vær flink til å rense huden din og ta godt vare på den:) spis sunt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...