Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en episode nå og la nettopp merke til at Pifer og Leo ikke er sammen lenger. hvorfor er de ikke det? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurte jeg på også. De har visst plutselig (?) fått et barn sammen og plutselig er det slutt mellom dem?!

Er demonen Balthazar helt borte nå?

Synd at Piper er borte. Oops, ja: mente Prue!

PS! Jeg har ikke fått med meg at hun har vært gravid en gang..

Skrevet

Det er vel Prue som er borte fra serien. Pifer, Paige og Phoebe er der fortsatt. forvirrende med alle navnene på p.

Men i alle fall - hvorfor er det slutt mellom Leo og Pifer?

Jeg er nysgjerrig! :hoppe: :-)

Skrevet

Det ble slutt mellom Piper (med P ja ;)) og Leo fordi han ble en "elder". Nå er det en stund siden jeg så dette, men om du gidder lese på www.tvtome.com så finner du alle svar der. Jeg har ikke direkte link, og får ikke lest selv akkurat nå fordi de har tekniske problemer i skrivende øyeblikk ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og hvem er nå egentlig Chris? Sant han må bare være en sønn av en av disse P-jentene?

Skrevet

Joda, stemmer det stas. Leo ble en 'Elder' og det er derfor de ikke kan være sammen (noen fornuftig forklaring på det har jeg ikke funnet).

Han ble Elder i den dobbelepisoden hvor de tre kjempet mot the Titans og Kronos. Chris kom fra fremtiden, og sa at eneste måten å redde 'verden' var at Leo ble en Elder (Kronos og Titans hadde drept alle Elders) slik at han kunne gi de tre gudemakt, den eneste måten the Charmed kunne overvinne titanerene. Vel å merke har Piper vært meeget bitter på Leo at han valgte å bli en Elder, hvorav deres kjølige forhold.

Skrevet
Joda, stemmer det stas. Leo ble en 'Elder' og det er derfor de ikke kan være sammen (noen fornuftig forklaring på det har jeg ikke funnet).

Han ble Elder i den dobbelepisoden hvor de tre kjempet mot the Titans og Kronos. Chris kom fra fremtiden, og sa at eneste måten å redde 'verden' var at Leo ble en Elder (Kronos og Titans hadde drept alle Elders) slik at han kunne gi de tre gudemakt, den eneste måten the Charmed kunne overvinne titanerene. Vel å merke har Piper vært meeget bitter på Leo at han valgte å bli en Elder, hvorav deres kjølige forhold.

Tusen takk for en utfyllende forklaring!

Skrevet

Savner Cole jeg.. Serien ble betydelig dårligere etter at han ble uttryddet. Håper fortsatt at han returnerer :P

Skrevet

Når går disse episodene? Skjønner ingenting, jeg. I de episodene jeg ser på tv3 (hverdager 18:30), er Piper bare gravid, og ikke så veldig synlig heller. Cole er fotsatt med, og Piper og Leo er fortsatt sammen. ?????

Skrevet
Når går disse episodene? Skjønner ingenting' date=' jeg. I de episodene jeg ser på tv3 (hverdager 18:30), er Piper bare gravid, og ikke så veldig synlig heller. Cole er fotsatt med, og Piper og Leo er fortsatt sammen. ?????[/quote']

Den idag begynte tidligere. vil tro at det er en sesong etter de som vises på hverdagene.

Skrevet

Vil tro det.. var i alle fall episode 116 som ble sendt i dag. imorgen blir episode 101 sendt.

Skrevet

På hverdager går gamle episoder (kl 18.30)

På søndager går nye episoder (kl 18.05)

Tror det er en 4-5 søndager de har sendt den nye sesongen.

Likte Cole i serien jeg også, men synes rollen hans ble kjedelig på slutten. Den jeg ikke liker er Chris, og ikke bare fordi det er noe lumsk med han.. bare liker han ikke. En litt travel rollefigur.

Skrevet

Så dust han "The White lighter" var, som bare ville plutselig bli en elder (hva er det?)

Kunne han ikke bare giftet seg med henne og levd lykkelig med barnet de fikk?

Har dere sett henne gå gravid? Ikke jeg..Kanskje det bare kom?

Synes godt hun Phoebe kunne ha hatt lengre hår! Har hun ingen kjæreste?

Skrevet

Jeg har sett henne gå gravid - og sett at Leo ble en elder. De nye episodene går søndager, ukedagene er bare repriser av gamle episoder jeg har sett før.

Skrevet

Phoebe har en kjæreste som er i Tokyo. :wink:

Når det kommer til hvem Chris egentlig er, så vet jeg svaret... men vil dere vite det?

Det ødelegger en del for tingene som skal skje fremover iallefall. :wink:

I episode 121 (den nye sesongen som går på søndager) vil dere få vite litt mer om Chris.

Chris har en god? grunn til å mislike Leo, foressten. Det kommer i episode 130.

I episode 133 får dere svaret på hvem Chris er. Husker ikke om man kanskje får vite det tidligere, men i den episoden kommer han inn i serien som den han er, og ikke som Chris fra fremtiden. :wink:

Gjest Åååååå
Skrevet

Jeg hater alle de som sier at de vet hva som kommer til å skje men som ikke kan si noe........... slutt å ymte for nå må jeg følge med på alle episoder fremover.

Og hva er det med alle disse demonutdriverkvinnene, hvorfor bruker ingen av dem praktiske klær og sko når de driver med demondrepingen. Høye hæler og trange bukser det ikke går an å bevege seg i, og små topper hvor puppene nesten faller ut.........

og så blir jeg irritert over at hver episode bygger seg opp til noe helt forferdelig....... og så ender det med det lite "piff".

Og allikevel sitter jeg og ser hver episode........... nesten.

:sjarmor:

Cole, hvor er du? Det var en kar å bli matt i musa og mo i knærne av det!

Skrevet
Når det kommer til hvem Chris egentlig er, så vet jeg svaret... men vil dere vite det?  

Jeg klarte ikke å la være å lese meg fram til det et eller annet sted, men jeg angrer ikke så veldig mye på at jeg nå vet. Jeg legger merke til ting nå når jeg vet på en annen måte enn jeg ville gjort uten å vite det...

Jeg har også lest om sesong 7 som går i USA nå og fikk greie på enda mer enn det som skjer akkurat nå...

Cole er borte for godt. Han ble jo helt og holdent utslettet... Og jeg syns Pheobe kler det korte håret...

Men... jeg syns det er litt dumt det greiene med at de skal være så sexy som mulig... tilogmed en nybakt mor som Piper skal være så sexy... ikke naturlig syns jeg (akkurat som det er naturlig å være hekser... :ler: )

Skrevet

Er enig at det kan bli litt slitsomt med dette at det er om å gjøre å være mest mulig sexy.

Har mistanker om hvem Chris er, og at han ikke er "ond" likevel (de legger jo opp til at man skal bli irritert og mistenksom på han). Det jeg mener er at slike småsaker som går igjen i hver episode uten noen løsning blir så j***a langdrygt. Jeg mener; kom an med å løse denne saken da. :roll: Men så kan det jo komme av at jeg hater såpekategori, og dette er jo et kjent triks derifra.

Og til Leo - Piper:

Synes det var et ikke-valg til Leo jeg. Enten forblir jeg gift eller så kan jeg redde verden. Er det virkelig vanskelig å skjønne hva som er riktig valg?

Ble rett og slett litt irritert over bitchingen til Piper. Såklart er et slikt valg sårt (for begge!), men get over it...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...