Gå til innhold

Pappa og lillebror er på guttetur, jeg får ikke fred.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa og lillebror på 10 er på guttetur i Danmark. Greia er at de kjøpte to iste og en pose ferdigmix dagen før som de skulle ta med, men som de har glemt. Jeg får virkelig ikke fred og tenker på det hele tiden. Jeg syns ufattelig synd på dem pga. dette. Jeg vet det ikke gir mening heller. 

Bare for å nevne det så er jeg ei jente på 18, og jeg er absolutt ikke sjalu eller lignende. Faktisk har det hvert litt deilig å ha dem ut av huset og gleda meg veldig til de skulle dra, men nå er det veldig tomt til tross for at lillesøster og mamma er her, og jeg begynner å savne dem. 

Hva er galt med meg? 

Anonymkode: 09ee6...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall ikke noe galt med deg. Iisteen og ferdigmixen kan du jo spise selv. Kos deg.

Anonymkode: f1700...49f

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Du er bare ensom og savner personer som betyr noe for deg, det er det hele. Jeg kjenner godt den type irrasjonelle følelser som dette med isteen, og det er bare et uttrykk som at du bryr deg om dem og tenker på dem. Kan du ikke ringe dem, det hjelper kanskje litt?

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i hvert fall ikke noe galt med deg. Iisteen og ferdigmixen kan du jo spise selv. Kos deg.

Anonymkode: f1700...49f

Har ikke hjerte til å drikke og spise det de har kjøpt. Det var jo deres...

5 minutter siden, Harlekin skrev:

Det er ikke noe galt med deg. Du er bare ensom og savner personer som betyr noe for deg, det er det hele. Jeg kjenner godt den type irrasjonelle følelser som dette med isteen, og det er bare et uttrykk som at du bryr deg om dem og tenker på dem. Kan du ikke ringe dem, det hjelper kanskje litt?

Uff jeg har ringt dem to ganger, og jeg føler det blir bedre, men likevel... Er så rart å ikke ha dem hjemme... Føler meg rart selv også hehe

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg, men du er kanskje litt i overkant avhengig av familien?? Når jeg var 18 hadde jeg da mer enn nok med mitt eget liv.

Anonymkode: a2134...483

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt med deg, men du er kanskje litt i overkant avhengig av familien?? Når jeg var 18 hadde jeg da mer enn nok med mitt eget liv.

Anonymkode: a2134...483

Det betyr ikke at TS er avhengig av familien, kun at hun er glad i dem. Ingenting galt i det, jeg synes tvert i mot det er bra at hun ikke bare har nok med sitt eget liv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 16 år og jeg har det akk som deg! Klemmer til deg TS:klem:

Anonymkode: 694f5...b66

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 16 år og jeg har det akk som deg! Klemmer til deg TS:klem:

Anonymkode: 694f5...b66

Beklager å si det, men jeg er faktisk glad jeg ikke er den eneste nå. Tusen takk, klem til deg også <3

Skrevet

<3 skjønner dere

Skrevet

Dette kan jeg faktisk relatere meg veldig til fra jeg var yngre. Faktisk veldig vondt å ha det sånn. Fokuser heller på at de koser seg ts og snart kommer hjem igjen. 

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...