Gå til innhold

Date når man er forelsket i en man ikke kan få

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært stormforelsket i en mann det siste året, møtte han på vårparten ifjor. Vi datet litt, men interessen dabbet av fra hans side, mens jeg var så forelsket at det gjorde fysisk vondt. Og det er jeg fortsatt den dag i dag..

Årsaken til at forelskelsen og følelsene sitter så hardt i er fordi jeg har møtt han regelemessig det siste året for sex. Bare han holder rundt meg så føles det helt sinnsykt, jeg har aldri opplevd noe sånt før. Desverre er det jo ikke gjensidig.

Nå har jeg møtt en annen mann som jeg har vært på et par dater med. Jeg liker han veldig, veldig godt, men kjenner jo på at jeg fortsatt er forelska i han andre. Men han kan jeg jo aldri få..  Er det dårlig gjort å date en fyr når man egentlig er forelsket i noen andre? Og etter hvor mange dater bør jeg slutte å ha sex med nr 1? Skal selvsagt slutte når jeg evnt har sex med nr 2..

Anonymkode: 729f1...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slutter å ha sex med mann nr. 1 med en gang. Du gjør deg selv en enorm bjørnetjeneste ved å fortsette, og selv om det sikkert føles godt der og da, så gjør det så vondt på sikt. 

Å date en person mens man har følelser for en annen er greit. Å innlede et forhold er derimot noe annet. Du kommer ingen vei så lenge du fortsetter å ha sex med mann nr 1. 

• Liker 16
Skrevet

Hadde avslutta datinga med en dame umiddelbart om jeg visst hun hadde sex med en annen, mens hun datet meg.

Anonymkode: 4ac50...c3b

• Liker 7
Skrevet

Han bruker deg!! Slutt å treff han!

Anonymkode: ffc0f...9e2

• Liker 5
Skrevet

Du burde slutta å ha sex med fyr nr 1 for lenge siden. Vet det ikke er lett, men han holder deg igjen for å leve ditt liv. Dropp han helt. Først da kan du satse på nr 2.

Anonymkode: 728ee...abe

• Liker 7
Skrevet

Du kan fortsette å date, men slutt å ha sex med han du er forelska i. Å treffe en annen kan godt hjelpe deg til å komme over han første. Det har det i hvert fall gjort for meg.

Anonymkode: 6d0bf...ff2

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fortsette å date, men slutt å ha sex med han du er forelska i. Å treffe en annen kan godt hjelpe deg til å komme over han første. Det har det i hvert fall gjort for meg.

Ja, må slutte med det :( 

Hvordan gikk det for deg? Ble du forelsket i den nye du traff? 

Fra trådstarter

Gjest Cartman
Skrevet

Ja det er dårlig gjort. Han er nest best og du ville aldri vært med han om du kunne få førstevalget. Du holder han for narr. Når det er sagt, så bryr jeg meg ærligtalt ikke om hans eller dine følelser. Dere får ordne opp i dette på egen hånd.

Skrevet
4 minutter siden, Cartman skrev:

Ja det er dårlig gjort. Han er nest best og du ville aldri vært med han om du kunne få førstevalget. Du holder han for narr. Når det er sagt, så bryr jeg meg ærligtalt ikke om hans eller dine følelser. Dere får ordne opp i dette på egen hånd.

Det er helt frivillig å svare i tråder på Kvinneguiden :) og jeg forstår ikke helt hvor du har det fra at jeg tror at du bryr deg om mine følelser, jeg vet ikke hvem du er engang.. :/ 

• Liker 11
Gjest Cartman
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt frivillig å svare i tråder på Kvinneguiden :) og jeg forstår ikke helt hvor du har det fra at jeg tror at du bryr deg om mine følelser, jeg vet ikke hvem du er engang.. :/ 

Det er frivillig å svare på andres kommentarer i tråder. Jeg ville bare tydeliggjøre at jeg ikke bryr meg om deg. Du kan likevel følge gode råd. Hvis du holder på med to personer samtidig og dette blir tydelig for omgivelsene dine, så vil det slå tilbake på deg selv. Det kan være lurt å velge en av mannfolka. Enten sex med førstevalget eller et seriøst forhold med andrevalget. Du får velge mellom sex eller forhold.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, må slutte med det :( 

Hvordan gikk det for deg? Ble du forelsket i den nye du traff? 

Fra trådstarter

Jeg er faktisk bare litt i starten på det ennå. Men det dette nye bekjentskapet allerede har gjort med meg og tankene mine, er helt utrolig. Fra å tenke at jeg aldri kommer over han jeg har vært forelska i lenge (!!), så begynner jeg endelig å tenke på han på en helt annen måte. Det føles så bra! Og jeg håper jo selvfølgelig det blir noe med han nye. Er vel kanskje ikke forelska (enda), men jeg er veldig betatt :)

Skrevet
6 minutter siden, Cartman skrev:

Det er frivillig å svare på andres kommentarer i tråder. Jeg ville bare tydeliggjøre at jeg ikke bryr meg om deg. Du kan likevel følge gode råd. Hvis du holder på med to personer samtidig og dette blir tydelig for omgivelsene dine, så vil det slå tilbake på deg selv. Det kan være lurt å velge en av mannfolka. Enten sex med førstevalget eller et seriøst forhold med andrevalget. Du får velge mellom sex eller forhold.

:overrasket:

• Liker 4
Gjest Cartman
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld stakkars liten. Jeg elsker deg. Du er perfekt. Gud skapte ikke mennesket i sitt bilde. Han skapte deg i sitt bilde. Du er en reinkarnasjon av Eva. Du er så perfekt. Håper du får en perfekt lørdag. Nuss nuss min kosenose.

Skrevet
7 minutter siden, Cartman skrev:

Unnskyld stakkars liten. Jeg elsker deg. Du er perfekt. Gud skapte ikke mennesket i sitt bilde. Han skapte deg i sitt bilde. Du er en reinkarnasjon av Eva. Du er så perfekt. Håper du får en perfekt lørdag. Nuss nuss min kosenose.

Tror ikke du skal lese denne tråden videre, jeg. Unødvendig å kommentere slik du har gjort.

• Liker 5
Gjest Cartman
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal lese denne tråden videre, jeg. Unødvendig å kommentere slik du har gjort.

:baby:

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok blitt såret/ evt er bitter. Ikke ta det personlig. Noen utagerer mot andre i form av ufølsomhet når dette er noe de har opplevd selv.

Anonymkode: c50d9...be8

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok blitt såret/ evt er bitter. Ikke ta det personlig. Noen utagerer mot andre i form av ufølsomhet når dette er noe de har opplevd selv.

Anonymkode: c50d9...be8

Takk, begynte å lure om jeg var den eneste som reagerte på måten han skriver på.. Føler litt det er på grensen til personangrep, men kan ikke helt reglene på forumet.. Men tydelig at han sliter med noe ja:s 

Trådstarter

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk bare litt i starten på det ennå. Men det dette nye bekjentskapet allerede har gjort med meg og tankene mine, er helt utrolig. Fra å tenke at jeg aldri kommer over han jeg har vært forelska i lenge (!!), så begynner jeg endelig å tenke på han på en helt annen måte. Det føles så bra! Og jeg håper jo selvfølgelig det blir noe med han nye. Er vel kanskje ikke forelska (enda), men jeg er veldig betatt :)

Så bra å høre :) jeg føler meg litt betatt av han jeg dater jeg også, så håper virkelig det går veien og at jeg blir forelsket (og at han føler det samme). 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra å høre :) jeg føler meg litt betatt av han jeg dater jeg også, så håper virkelig det går veien og at jeg blir forelsket (og at han føler det samme). 

Det høres bra ut! :) Lykke til ❤

Skrevet

Nr 1 skal du ikke bare slutte å ha sex med. Du skal slutte å treffe ham, slette ham fra Facebook, snapchat osv. Du vil aldri komme deg videre ellers. Men fjerner du han fra alt, aldri svarer på mld osv, så vil du komme over ham etter en stund. Kan ta noen måneder, et halvt år kanskje. Men gjør du det ikke vil du bli gående og være forelsket i en du ikke kan få for alltid omtrent. Det er bare selvpining. Trust me!

Anonymkode: e16ae...5b4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...