Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 HAr brukt epilator sporadisk i ett år, og har i grunnen vært fornøyd, til tross for at det er j... vondt. Men sist jeg epilerte, grodde hårene inn i huden på leggene og forårsakte røde nupper som klødde fælt!!! Det ser heller kke spesielt bra ut. HAr brukt hampvott på leggene i dusjen, for å se om jeg kunne få hårene opp til overflaten slik at de kan fjernes, men det ser ikke ut til å nytte. Noen som har erfaringer med dette, og som kan gi meg gode råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bruk hampvotten de siste par dagene før epilering, og gjerne et par dager etterpå. Smør leggene med bodylotion etter skrubbing og epilering. Enkelthår kan pirkes opp med nål, men vær forsiktig så du ikke lager sår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 18. oktober 2004 #3 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er veldig enig! Gkør vondt og jeg syns ikke akkurat resultatet er STRÅLANDE!! Men for min del går det meste bort etter noen dager,men hårene kommer fort igjen...Ja,igrunnen er det bare verre enn alt jeg har prøvd. Men det å skrubbe godt FØRST og ikke rett etter(vente noen døgn..) er bra. Hvis jeg skrubber huden for raskt etter,blir det bare verre.... Også...Smør inn alkoholfri deodorant og mild bodylotion(evt baby olje er SUPER) og da går det bedre. Noen ganger kan jeg få litt prikking og vonde partier og da er det godt enten med den kjøle hanska som følger med eller smøre på bodylotion(eller avslappende og fyktighetsgivende aftersun9 som har stått i kjøleskapet. Da føler jeg liksom at jeg fryser den prikkingen bort... Men...helt ærli...Syns epilator egentlig er dårlig. men så en reklame med ei dame med DE leggene,så....jeg falt for fristelsen...Typisk meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå