momo Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Noen som vet om det fra mandag blir salg på mammutsalget?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Blir nok det ja:) Jeg jobber i bokhandel, vi starter med det i morgen. Er nok litt forskjell fra kjede til kjede når det kommer til hvilket type tilbud. Ark har i dag 50% på mammutbøker på nett hvertfall. Anonymkode: 23af7...d5f 1
momo Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir nok det ja:) Jeg jobber i bokhandel, vi starter med det i morgen. Er nok litt forskjell fra kjede til kjede når det kommer til hvilket type tilbud. Ark har i dag 50% på mammutbøker på nett hvertfall. Anonymkode: 23af7...d5f Tusen takk for svar. Har allerede reservert 4 bøker hos Ark. Håper det og er flere, som starter med salg i morgen. Jeg skal i hvert fall ta meg en runde.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Ja, de fleste bokhandlene kjører det De mest populære titlene er det jo gjerne blitt tomt for, og det kan hende noen titler som butikkene ønsker å ha inne til vanlig og vet de får solgt, ikke settes ytterligere ned i pris/evt settes tilbake til fullpris, men det blir garantert mange titler som settes ned til kanskje 50% av mammutpris Anonymkode: d07e2...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå