Gå til innhold

til dere som gifter dere klokken 16:00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal dere fotograferes..før eller etter vielsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere vil gifte dere kl 16, vil jeg tro det blir litt sent med festen hvis dere vil ta bilde etter vielsen??? Men det kan da bare ble en senere kveld :-) Eller kan dere få vielsen litt tidligere på dagen`? Vi skal ha vielsen 14 og festen 17.

Skrevet

Vielsen må være 16:00. Det er bare da det er ledig:(

Men er vel ikke verdens undergang om vi må ta det før vielsen.(selv om jeg tradisjonstro ikke ville at min kommende mann skulle se meg før kirken.) Pytt, pytt

Skrevet

Vår vielse starter kl 16.15 og vi kommer mest sannsynlig til å ta bildene etter vielsen.

Skrevet

Vi hadde vielse kl 16 :D Forograferingen vår startet 12.45. Helt perfekt tid, siden vi hadde litt reisevei til kirken.

Skrevet

Føles det ikkje litt feil å fotograferes før vigsla? De er jo ikkje gift då, liksom.... :roll:

Skrevet
Føles det ikkje litt feil å fotograferes før vigsla? De er jo ikkje gift då' date=' liksom.... :roll:[/quote']

Jeg synes egentlig det, men har ikke lyst til å utsette middagen mer enn den allerede er blitt utsatt. (19:00)

Hvis vi tar bildene først så kan vi kanskje begynne middagen 17:30

Skrevet

Okay.. Ja, er jo dumt med for sein middag også då... Vi giftar oss klokka tre, er ikkje så tidleg det heller, men vi får heller prøve å vere litt effektive med fotograferinga, trur eg...

Skrevet
Føles det ikkje litt feil å fotograferes før vigsla? De er jo ikkje gift då' date=' liksom.... :roll:[/quote']

Samma det vel!

Vi var hos fotografen før vielsen. Og ikke bare sparte vi gjestene for møkka kjedelig ventetid, vi fikk også opp stemningen, slik at vi ikke så ut som spøkelser i kirken fordi vi var nervøse.

For oss var denne løsningen genial.

Skrevet

Vi vies kl.16.00 og fotografen venter oss fra 16.45 og utover... Skal ha alle til koldtbord og håper å komme oss til bordet ca. 18.30.

Skrevet

Jeg skal love deg at det ikke var noe problem hos oss i allefall.

Det vara godt å få fotograferingen til å bli litt "varme i trøya", og når vi ser på bildene i etterkant har jeg til nå ikke tenkt på at vi ikke var gift enda på de bildene...

er jo ikke noen "verdiforskjell" på bildene som ble tatt før vielsen, og de som ble tatt (privat) etter vielsen.

Det var jo bilder fra bryllupsdagen vår, og det var jo det vi ville ha...

Så det var ikke noe problem for oss i allefall

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal vies kl 15 og fotograferes før vielsen. Tror det blir en like stas og stor opplevelse selvom vi har sett hverandre i finstasen tidligere på dagen.

Skrevet

Sånn var det med oss også!!!

Jeg kunne ikke ha tenkt meg å tatt bildene etterpå, for det er faktisk ganske slitsomt med fotosession ;)

Gjest bertine(ikkepålogget)
Skrevet

vi giftet oss kl 1600, og var hos fotografen kl 1710.

Dette gikk helt fint, siden fotografen lå rett ved siden av kirken.

Vi hadde middagen 18 30.

Dette fordi vi ville ta bilder etter vigelsen.

klem B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...