Gjest Sunhands Skrevet 27. februar 2016 #21 Skrevet 27. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 23-24 grader. God utlufting. Kondens er utelukket. Varmtvannsbereder ok. Jeg lurer egentlig bare på en ting: Hvem skal jeg ringe? Hvilken fagmann? Anonymkode: 2cbe6...953 Det er litt vanskelig å svare på når man ikke vet årsaken.. Det kan være både rørlegger og byggmester med kompetanse, men siden du ikke vet årsak ville jeg vel ringt f.eks Anticimex.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #22 Skrevet 27. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi har ikke drenert. Det er ingen kjeller under, kun betongplate på mark. Har ikke trommel, tørker ikke klær der. Har vaskemaskin og varmtvannsbereder i dette rommet. Ikke noe galt med dem. Kjenner en litt rå lukt, men det kan være innbilning. Så dere mener at jeg IKKE trenger å kontakte forsikringsselskap ? Anonymkode: 2cbe6...953 Det er alltid fornuftig å kontakte forsikringsselskap. Hvor lenge har dere bodd der? Har dere eierskifteforsikring? Anonymkode: aae4b...c69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå