Sarha20 Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Hei! Jeg og min samboer prøver å få baby. Jeg hadde eggeløsning 13 februar og i dag skulle jeg hatt mensen, den har jeg altså ikke fått. Som regel pleier jeg å kjenne menstruasjonstegn 1-2 dager før jeg får det. Har ikke kjent noen tegn til mensen, ikke noe pms, mensensmerter eller vondt i puppene, har heller ikke fått noe kviser som jeg nesten alltid får rett før mensen. Men i hele går kastet jeg opp og hadde veldig løs og urolig mage (beklager ekle detaljer) med mye luftsmerter, jeg var også oppblåst, dette troor jeg skyldes fordi jeg hadde en veldig stressende dag i går, stod opp tidlig og hadde fått i meg lite mat og lite søvn, men er ikke helt sikker. Jeg er til vanlig veldig plaget av urinveisinfeksjon, og i det siste har jeg kjent litt murringer i noe som kunne vært venste nyre (har hatt nyrebekkenbetennelse før), men denne gangen så kjennes det ut som murringene sitter litt lengre ned for nyrene, kan ikke helt forklare det, men kjennes kanskje ikke helt ut som nyrebekken, kan dette være et graviditetstegn? Håper så inderlig det går denne gangen, vi har prøvd så lenge, men denne gangen har jeg nesten ingen sympotmer på graviditet ... :-S
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Ta en test da vel Anonymkode: 1f326...025 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå