Gå til innhold

Hvem ville dere satset på av disse to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du måtte velge en av dem! Jeg har for tiden kontakt med begge.Mann nr.2 har veldig lyst at vi skal bli et par,men jeg har i det siste sett noen sider av han jeg ikke liker.Mann nr.1 har jeg ikke møtt siden desember,men han vil treffe meg igjen.Jeg føler jeg vil gi han en sjanse.Føler jeg ikke har blitt så godt kjent med han.

Mann nr.1:

-Har kjent hverandre i ca.6 måneder nå.

-3 år yngre enn meg

-Er snill og grei

-Har alt "på stell" i livet.

-Jobber veldig mye.Har ofte ikke tid til å treffes.

-Sjenert.Kysser meg aldri (bare klem når vi treffes og tar farvel).

-Veldig avslappet.Blir ikke sur om jeg feks spør om vi kan møtes en dag senere."maser" aldri på meg.

-Gir meg aldri komplimanger eller ros,men sier alltid han liker å treffe meg,at vi hadde en super kveld sammen etc....

-Appellerer ikke så mye til meg utseendemessig,men ok.

Mann nr.2:

-Har kjent hverandre i snart 4 år.

-6 år eldre enn meg.

-Er stort sett snill,men kan også være verbalt sårende.

-Liker oppmerksomhet fra andre damer.Jeg stoler ikke helt 100% på han enda.

-Arbeidsledig og litt ulike issues både fysisk og psykisk.Har problemer med å holde på jobber han får.

-Veldig omsorgsfull og lidenskapelig.Gir meg mange komplimanger og mye ros.

-Til tider litt masete og pågående angående når vi skal treffes.

-Veldig ulik meg når det gjelder en del moralske og etiske ting.

-Drikker litt mye.

-Appellerer til meg utseendemessig.Jeg føler meg veldig fysisk tiltrukket av ham,og han sier han er det av meg også.

Anonymkode: 5396b...3db

Videoannonse
Annonse
Gjest New Girl
Skrevet

Hvis jeg måtte velge; mann nr 1. 

Mann nr 2 hadde jeg ikke vurdert engang.

Skrevet

Ingen av dem, men hvis jeg måtte velge syntes jeg nr.1 hørtes mest ålreit ut. 

• Liker 6
Skrevet

Ingen av dem. Jeg hadde fortsatt å lete etter en bedre kandidat.

• Liker 12
Skrevet

nr 1. 

nr 2 hadde jeg aldri orka å vært sammen med.. 

Anonymkode: 981da...91b

• Liker 1
Skrevet

virker som du liker nummer 2 best, men at du vet at nummer 1 er det mest "fornuftige" valget. hadde valgt nummer en hvis jeg måtte velge, men ville helst droppet begge og ventet til jeg fant noen som passet meg bedre. 

Anonymkode: ea90a...05f

• Liker 7
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Ingen av de. Nr 1 virker for tafatt/ikke interessert, og du virker ikke forelska i han. Nr 2 bør du ikke vurdere engang. Det finnes flere menn i verden enn disse to.

Endret av MadameDeRosa
Gjest EpleDrue
Skrevet

Tror jeg heller ville fått meg en katt enn å velge en av de 

Skrevet

Begge to høres jo helt feil ut. Hvordan har du klart å havne i en situasjon hvor valgmulighetene dine er pest eller kolera?

Anonymkode: 8d977...f60

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge to høres jo helt feil ut. Hvordan har du klart å havne i en situasjon hvor valgmulighetene dine er pest eller kolera?

Anonymkode: 8d977...f60

Det er bare slik situasjonen er blitt nå :(

Jeg har datet flere andre,men hver gang har det føltes feil.Noen av dem har bare blitt borte av seg selv,mens andre har jeg bevisst dumpet og kuttet kontakten med.

Mann nr.1 er den siste i rekken av de jeg har møtt.Mann nr.2 har ligget i kulissene i flere år og vi har hatt sporadisk kontakt. Han har hele tiden vært veldig usikker på om han vil ha kjæreste men nå har han plutselig bestemt seg for at det er meg og ingen andre. Før overholdt han aldri avtaler,nå holder han alle.Det er vel en positiv utvikling,men samtidig har jeg nå som jeg har tilbrakt en del tid med han også fått sett noen sider av han jeg ikke liker så godt.Det gjør meg bare mer usikker.

ts

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

virker som du liker nummer 2 best, men at du vet at nummer 1 er det mest "fornuftige" valget. hadde valgt nummer en hvis jeg måtte velge, men ville helst droppet begge og ventet til jeg fant noen som passet meg bedre. 

Anonymkode: ea90a...05f

Ja,jeg liker nok nr.2 best.Synes på en måte at ingen av de fortjener meg.Men jeg er over 35 og må ta et valg føler tiden går så fort.

ts

Skrevet

Du høres ikke forelsket ut, så da blir svaret ingen av dem. Hvis du skulle inngått et fornuftsekteskap så høres nr. 1 grei ut. Nr. 2 høres ikke ut som noe å samle på.

Anonymkode: dadc6...932

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nummer to virker lite ambisiøs, og han virker noe "trashy". Typisk bad boy-faktor. Du faller for han, men en dag så angrer du etter mye irritasjon over fyren.

Jeg ville nok gått for nummer én. Jeg liker stabile menn som har livet sitt i orden. At han er sjenert og en dårlig flørter har vel noe med å gjøre at han ikke helt vet hvor han har deg, og derfor ikke tør (sjenert, som du skrev). Hadde dere blitt sammen eller seriøse, tipper jeg dette ville endret seg.

Men du virker veldig usikker på begge, så ikke ta noen avgjørelse ennå. Bli bedre kjent med dem, spesielt nummer én (han virker som en bedre mann).

Endret av Tibbie
  • Liker 4
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,jeg liker nok nr.2 best.Synes på en måte at ingen av de fortjener meg.Men jeg er over 35 og må ta et valg føler tiden går så fort.

ts

Om du tenker på unger, synes du ikke de fortjener noe bedre enn pappakanidat nr 2?

Endret av Summers
  • Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Tibbie skrev:

Nummer to virker lite ambisiøs, og han virker noe "trashy". Typisk bad boy-faktor. Du faller for han, men en dag så angrer du etter mye irritasjon over fyren.

Jeg ville nok gått for nummer én. Jeg liker stabile menn som har livet sitt i orden. At han er sjenert og en dårlig flørter har vel noe med å gjøre at han ikke helt vet hvor han har deg, og derfor ikke tør (sjenert, som du skrev). Hadde dere blitt sammen eller seriøse, tipper jeg dette ville endret seg.

Men du virker veldig usikker på begge, så ikke ta noen avgjørelse ennå. Bli bedre kjent med dem, spesielt nummer to (han virker som en bedre mann).

Du mente sikkert nr.1?

Men ja tror det er mye i det du skriver.Nr.2 har bad-boy faktor og jeg har vært stormforelsket i ham i flere år.Nå som han endelig virker klar for et forhold,og forelsket i meg så har mine følelser på en måte blitt svakere.Mye pga måten han lever på.Som du skriver litt trashy.Tror det kan bli vanskelig å leve med ham.

ts

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Summers skrev:

Om du tenker på unger, synes du ikke de fortjener noe bedre enn pappakanidat nr 2?

Jo,det gjør de.Viktig poeng.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mente sikkert nr.1?

Men ja tror det er mye i det du skriver.Nr.2 har bad-boy faktor og jeg har vært stormforelsket i ham i flere år.Nå som han endelig virker klar for et forhold,og forelsket i meg så har mine følelser på en måte blitt svakere.Mye pga måten han lever på.Som du skriver litt trashy.Tror det kan bli vanskelig å leve med ham.

ts

Åj, ja, naturligvis :)

Har redigert nå!

30 minutter siden, Summers skrev:

Enig. Barna blir sikkert glad i pappaen sin uansett, men husk at dette er noen DU skal samarbeide med. Du blir nok sliten av en som ikke tar ansvar eller ikke kan bidra så mye økonomisk. Å ha barn er slitsomt nok, så å måtte krangle med noen hele tiden gjør ikke ting enklere :P

Skrevet

Ingen av dem. Hvis du virkelig hadde hatt lyst til å gå videre med en av dem, hadde du ikke trengt å lage lister og vurdere slik du gjør. Dessuten virker ingen av dem som en du kommer til å fungere med i lengden. Hvorfor ta til takke?

Skrevet

Du burde ikke velge nr 1, han har ikke en gang kysset deg, du kommer til å bli usikker på om han er forelsket i deg, lure på hvorfor han ikke gir deg komplimenter, og bli irritert over å ikke få nok oppmerksomhet etter hvert. Og det er om du i det hele tatt blir forelsket i han, for det høres det ikke ut som du er nå. Å gå inn i forhold bare for å være med noen er jo helt hjernedødt. 

Du burde heller ikke velge nr 2, for ja, dere har kanskje lidenskapen, du er tiltrukket av han, men du kommer nok aldri til å klare å stole på han. Du kommer til å irritere deg over at han flørter med andre, være redd når han drar på byen uten deg, det kommer til å ende opp med masse krangling og drama. 

Ville heller vært singel enn å gå for noen av disse fremtidene. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...