Gå til innhold

Ikea garderober???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale Pax-serien til IKEA eller andre garderober som er billig og bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan absolutt anbefale PAX. Du får kjøpt så mye forskjellig innredning til de også, som man evt kan supplere med etterhvert som man ser behovet.

De er enkle å montere også, men unntak av skyvedørene som er tunge og kinkige og få i sporet sitt. Men det gikk!!

• Liker 1
Skrevet

Mannen likte ikke IKEA, og sa det ofte. Så kjøpte jeg et grunt pax-skap til å ha i gangen. Nå sier han ikke så mye om IKEA. 

Jeg liker at det er så fleksibelt. Et par uker etter at vi monterte skapet fant vi ut at plasseringen til innredningen ikke fungerte så bra, men etter litt skruing var ting plassert der vi ville ha dem. Det var ikke så vanskelig å montere heller, det gjorde jeg på et par timer med litt hjelp til å løfte skapet opp fra gulvet.

Det eneste jeg ikke er så fornøyd med er at det blir så stort mellomrom mellom skuffene, og det synes jeg ikke ser så bra ut, men t er ikke noe stort problem, og dører ville løst det.

• Liker 1
Skrevet

Har en bekjent som monterer garderobeskap. Han monterer ikke Ikea skap lengre, fordi de går så lett i stykker under montering. Det er nærmest bare papp og papir. 

Anonymkode: 1d2e3...ba1

Skrevet

Anbefaler virkelig PAX! Rimelig og du kan få det akkurat slik du vil! 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent som monterer garderobeskap. Han monterer ikke Ikea skap lengre, fordi de går så lett i stykker under montering. Det er nærmest bare papp og papir. 

Anonymkode: 1d2e3...ba1

Pax er ekte foliert finér :opplyser: Selve skapet, uten innmat, veier ca 30 kg

• Liker 3
Skrevet

Ok, hmm🤔 Vanskelig, vil ha noe solid og pent. Er så drittlei av ting som knirker og løsner. Syns pax-serien er dyr nok 😱

Skrevet

Vi har Pax på soverommet, har hatt dem i 3-4 år nå. Ingenting knirker eller løsner. Fleksibel innredning er et stort pluss, enkelt å flytte hyller, trådkurver og annet. Veldig fornøyd og ville valgt Pax om igjen, uten tvil. 

• Liker 3
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Altså, jeg har flyttet fire ganger med PAX. Skrudd skapene fra hverandre og skrudd de opp igjen på neste sted. Det eneste aberet jeg har hatt, var de gamle hylleknottene. Plastikken var for myk og holdt ikke hylla oppe ved større belastning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...