Gå til innhold

Er 40 kvadratmeter stort nok for en person ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 3b4f0...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på 50 kvadrat og føler jeg har masse plass. Kunne godt hatt en litt mindre leilighet, faktisk.

Anonymkode: 55b51...330

• Liker 2
Skrevet

Ja mer enn nok. :-) Du må være litt ryddig og strukturert, men det er jo bare bra.

Gjest gundagrynte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bør være stort nok for èn...Min sønn og jeg da han var liten bodde på 40 kvm frem til han var 12...gikk så fint så. Cluet er å holde det ryddig :)

Skrevet

Samboern og jeg bodde på 35 kvadratmeter i 6 år mens vi studerte. Gikk helt greit. Hadde jeg bodd alene der hadde det vært mer enn bra nok. Så lenge soverom og stue er separert :)

Anonymkode: c9ec8...32d

• Liker 4
Skrevet

Funker fint for meg :)

Skrevet

Jeg og bikkjen har 25 kvm å boltre oss på, så du bør klare deg med 40 ja :)

Anonymkode: b279e...10b

Gjest Cartina
Skrevet

Jeg har bodd på 35 kvm med en katt i 2,5 år og det er ikke noe problem (det er vel og merke enn 2-roms, uten eget soverom hadde det ikke gått). 

Skrevet

Jeg bor med samboer på akkurat 40 kvm, og synes det fungerer flott. 

Skrevet

Ja, bor på 40 m2. Gang, bad, stue med halv åpen kjøkken løsning og lite soverom. Hadde det ikke vært for en liten veranda til å sitte på varme dager, tørke klær etc., hadde det vært litt lite. Eneste ulempen er at det føles veldig fullt med mer enn 2 stykker på besøk:)

Anonymkode: 89c42...16e

Skrevet

Gamlenaboen bor på ett-roms på 28kvm, med han, kona og en 12-åring. Såvidt jeg vet så bor de der enda. I tillegg så prater jeg med vaskedamen på jobb og hun og mannen bor på 45kvm, bare 1 soverom og 3 barn. Jeg tror det bare blir vanligere. Særlig her i Oslo. 

Anonymkode: 50acb...e91

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboern og jeg bodde på 35 kvadratmeter i 6 år mens vi studerte. Gikk helt greit. Hadde jeg bodd alene der hadde det vært mer enn bra nok. Så lenge soverom og stue er separert :)

Anonymkode: c9ec8...32d

Imponerende. Skulle ønske jeg hadde evnen til å være så glad i en person og så utholdende...2 stykker på 35 kvm, det er trangt....

Anonymkode: 89c42...16e

• Liker 2
Skrevet

Beundrer de som bor på så lite. Har 120 kvadrat og det er rot overalt

Anonymkode: e8f28...4d9

Skrevet

Hvor mange skal bo på 40 kvm ts? Jeg bor alene på 49 kvm, og det er romslig, kunne lett bodd en til person her.

Anonymkode: c5de7...616

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være det ja. Du bør være flink å rydde :- )

Min første leilighet som jeg flyttet til da jeg flyttet hjemmefra, var på bare 25 kvadrat. Hadde kjøkkenkrok med to kokeplater, ingen stekeovn, badet var ok, sovesofa i stua, stor veranda. På disse 25 kvadratene bodde jeg i ett og et halvt år.

Endret av Million
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange skal bo på 40 kvm ts? Jeg bor alene på 49 kvm, og det er romslig, kunne lett bodd en til person her.

Anonymkode: c5de7...616

Spørsmålet er et hint til hvor mange som skal bo der.

• Liker 5
Skrevet

Typen og jeg bor på 28kvadrat :) Funker flott det 

Skrevet

Vi bodde 3 stk på ca 40 kvadrat. Det begynte å bli bli trangt etterhvert

Anonymkode: 5d27e...024

Skrevet

Da jeg var student bodde jeg i studentleilighet på 12 kvm (med kjøkken og bad, så ikke hybel), og senere kjøpte jeg meg en leilighet på 28 kvm, hvor min samboer og jeg bodde sammen i 1 1/2 år. Så jo, jeg synes absolutt 40 kvm er god nok plass til én person.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs jo helt hvordan oppdelingen er. Er det egentlig kjelleren til utleier som i all hast er omgjort til hybel, hvor badet er på 15 kvadratmeter og du har 5 kvadratmeter inngangsparti, så kan det bli trangt. Har du en leilighet som fra starten er tenkt til å romme en eller to personer, gjerne med eget soverom,så går det helt fint. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...