AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Jeg har nå vært en stund på Sukker og Tinder og ikke funnet en mann ennå. Så jeg har lyst å treffe en som ikke er på disse stedene. Er det mange single menn i Oslo som ikke driver med nettdating? Nå tenker jeg om dere har single kamerater/bekjente som dere vet om. Jeg ønsker å kartlegge litt hvor stor andel dette er, og om det er sjans for at det er noen i det hele tatt. Det er fint vær i dag, så jeg har lyst å gå ut og finne meg en å flørte med. Anonymkode: 1318e...4e0 1
Uhørt Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mange single menn i Oslo som ikke driver med nettdating? Nå tenker jeg om dere har single kamerater/bekjente som dere vet om. Jeg ønsker å kartlegge litt hvor stor andel dette er, og om det er sjans for at det er noen i det hele tatt. onymkode: 1318e...4e0 Selvsagt er det mange. Og vet om mange. Man lærer til slutt at man slutter mens leken er god. Han sitter på bussen, cafen, venteværelse, bilen. sykkelen, står i den samme kassakøen som du selv står i. Han er bare blitt så god på å leve undercover så ingen ukjente merker at han er en taper på markedet. For han ønsker ikke å bli satt i samme bås som de uhelbredlige uten egeninnsikt enslige menn som det lyser singel av helt til den andre siden av fylkesgrensen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 22 minutter siden, Uhørt skrev: Selvsagt er det mange. Og vet om mange. Man lærer til slutt at man slutter mens leken er god. Han sitter på bussen, cafen, venteværelse, bilen. sykkelen, står i den samme kassakøen som du selv står i. Han er bare blitt så god på å leve undercover så ingen ukjente merker at han er en taper på markedet. For han ønsker ikke å bli satt i samme bås som de uhelbredlige uten egeninnsikt enslige menn som det lyser singel av helt til den andre siden av fylkesgrensen. Hvordan kan du si noe sånt om dine "brødre" uten å hate de? Om du føler deg som en taper får du ta på egen kappe. Du er en taper den dagen du gir opp livet, men det er heldigvis ikke så mange som har gjort dette Jeg kjenner noen single menn jeg vet ikke er på nettdating. Men de er langt i fra noen tapere. De lever livet fult ut med sine interesser og alle sine venner. Høyt sosialt inteligente menn også. Men noen av de er litt "følelsesmessig utilgjengelige". Eller de er nyskilte og trenger og nyter litt frihet per dags dato. Slike menn finner du der de har sine interesser. Anonymkode: 9c905...bf1 1
Uhørt Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du si noe sånt om dine "brødre" uten å hate de? Om du føler deg som en taper får du ta på egen kappe. Du er en taper den dagen du gir opp livet, men det er heldigvis ikke så mange som har gjort dette Jeg kjenner noen single menn jeg vet ikke er på nettdating. Men de er langt i fra noen tapere. De lever livet fult ut med sine interesser og alle sine venner. Høyt sosialt inteligente menn også. Men noen av de er litt "følelsesmessig utilgjengelige". Eller de er nyskilte og trenger og nyter litt frihet per dags dato. Slike menn finner du der de har sine interesser. Anonymkode: 9c905...bf1 Hater de ikke. Men de er "tapere" pr definisjon stemplet av omverden. Hører jo hvordan ofte kvinnfolk omtaler den type menn som lever uten å ta vare på seg eller evner å leve seg inn i andres liv eller ta et hint, eller hvordan samfunnet rundt dem fungerer. Enkle liv og løsninger. De som ikke kan kle seg, gre seg eller vet dagens eller gårsdagens nyheter, men vet alt om fotballsporten. Vet du er kvinne, men som mann vil man ikke havne i den båsen om du er litt bevisst på deg selv. Godt mulig taper ikke er rette ordet, men det er ikke så langt unna. Man taper så lenge man ikke vinner om du skjønner? Endret 27. februar 2016 av Uhørt
SNS Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Jøss, jeg har aldri tenkt på meg selv som noen taper fordi jeg er singel og starten av 40 årene. Barnløs er jeg også, uten at dette plager meg i det hele tatt. Jeg er stolt onkel for to og synes det er stas, samtidig som jeg egentlig ikke har noe stort ønske om å bli pappa selv. Litt fordi jeg nå er 40 år. Jeg går vel under kategorien "ikke på tinder og sukker" tiltross for at jeg har en deaktivert profil på sukker og testet tinder. Men det ble mest med sveipingen, litt fordi jeg ikke tar initiativ til noe mer selv. Derfor er jeg også deaktivert. Jeg er ikke av samme oppfatningen som mange her på KG at meningen med livet er a) få kjæreste og b) få barn. Meningen med livet for meg er å ha det bra og fylle det med innhold som jeg setter pris på. Det kunne nok like godt ha vært å ha kjæreste og familie, men akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen og da fokuserer jeg på andre elementer. I de kretsene jeg vanker oppfatter jeg heller ikke at folk ser på meg som en taper pga situasjonen min. Synes det er mange single i 30-40 årene, både menn og kvinner. Faktisk opplever jeg ofte det motsatte spesielt fra kamerater med familie, om at de misunner friheten min. Endret 27. februar 2016 av SNS 4
Uhørt Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 9 minutter siden, SNS skrev: Jøss, jeg har aldri tenkt på meg selv som noen taper fordi jeg er singel og starten av 40 årene. Barnløs er jeg også, uten at dette plager meg i det hele tatt. Jeg er stolt onkel for to og synes det er stas, samtidig som jeg egentlig ikke har noe stort ønske om å bli pappa selv. Litt fordi jeg nå er 40 år. I de kretsene jeg vanker oppfatter jeg heller ikke at folk ser på meg som en taper pga situasjonen min. Synes det er mange single i 30-40 årene, både menn og kvinner. Faktisk opplever jeg ofte det motsatte spesielt fra kamerater med familie, om at de misunner friheten min. Nei du er ikke en taper fordi du ikke er det. Du trives som singel. Du har jo kamerater. Det er jo å vinne. Du føler deg fresh. Og du er sikkert en kjærnekar som har lest en bok og avis. Og sett litt mer enn sportsrevyen på tv. Visste ikke at det ikke er lov å lese mellom linjener her inne. Kjører det kort og direkte i innholdet så innleggene ikke blir lange avhandlinger.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 13 minutter siden, SNS skrev: Jøss, jeg har aldri tenkt på meg selv som noen taper fordi jeg er singel og starten av 40 årene. Barnløs er jeg også, uten at dette plager meg i det hele tatt. Jeg er stolt onkel for to og synes det er stas, samtidig som jeg egentlig ikke har noe stort ønske om å bli pappa selv. Litt fordi jeg nå er 40 år. Jeg går vel under kategorien "ikke på tinder og sukker" tiltross for at jeg har en deaktivert profil på sukker og testet tinder. Men det ble mest med sveipingen, litt fordi jeg ikke tar initiativ til noe mer selv. Derfor er jeg også deaktivert. Jeg er ikke av samme oppfatningen som mange her på KG at meningen med livet er a) få kjæreste og b) få barn. Meningen med livet for meg er å ha det bra og fylle det med innhold som jeg setter pris på. Det kunne nok like godt ha vært å ha kjæreste og familie, men akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen og da fokuserer jeg på andre elementer. I de kretsene jeg vanker oppfatter jeg heller ikke at folk ser på meg som en taper pga situasjonen min. Synes det er mange single i 30-40 årene, både menn og kvinner. Faktisk opplever jeg ofte det motsatte spesielt fra kamerater med familie, om at de misunner friheten min. Som dame så kjenner jeg meg igjen i det du skriver. Alt untatt det å ikke ha familie. Jeg har aldri avskrevet det, men jeg har heller aldri jobba for å få det. Jeg har heller vært mer der at skjer det så skjer det. Og slik er jeg med alt som kommer min vei her i livet. For meg er det viktigste å være fornøyd med meg selv og mitt liv og ta godt vare på de rundt meg. Enkel filosofi som i hvert fall ikke gjør meg til noen taper. Og ikke ser jeg på deg som noen taper heller SNS Uhørt - kanskje du tenker på de mannfolka som gir faen? Som ikke eier respekt ovenfor damer og er rett og slett frekke og ufine mot de? For de er tapere. Anonymkode: 9c905...bf1 2
Gjest Servicetekniker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Mange som synes det og bli kjent utenfor nett er skummelt for da kan de ikke skjule seg bak en "pyntet" profil. 1
Uhørt Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Uhørt - kanskje du tenker på de mannfolka som gir faen? Som ikke eier respekt ovenfor damer og er rett og slett frekke og ufine mot de? For de er tapere. Anonymkode: 9c905...bf1 Nei man kan gi F uten at man er respektløs overfor kvinner. Les hva jeg skriver. Du har garantert møtt på en slik enkel oglitt stakkarslig mann? Og har du ikke så se hvordan de er karikert i filmen Fatso https://www.youtube.com/watch?v=_PUejdZasyc
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 25 minutter siden, Uhørt skrev: Nei man kan gi F uten at man er respektløs overfor kvinner. Les hva jeg skriver. Du har garantert møtt på en slik enkel oglitt stakkarslig mann? Og har du ikke så se hvordan de er karikert i filmen Fatso https://www.youtube.com/watch?v=_PUejdZasyc Ja jeg har så klart møtt enkle og stakkarslige menn. Jeg anser ikke de som tapere, men heller som et valg de har tatt. At de kanskje ikke har giddi og tatt tak i sine liv og bare resignert. Jeg synes det er synd at de har gitt opp, men ingen ting jeg kan gjøre med deres valg. Anonymkode: 9c905...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 De fleste enslige menn i den alderen bor ikke i Oslo. Oslo er vel det eneste fylket i Norge som har høyere kvinneandel, mens distriktene er støvsuget for kvinner mellom 25 og 45. Merkelig at alle kvinner insisterer på å bo der nede, omn de da ikke er fra Oslo selvsagt. Anonymkode: 26f80...25e
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 13. juli 2016 #12 Skrevet 13. juli 2016 Den 26.02.2016 at 10.14, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært en stund på Sukker og Tinder og ikke funnet en mann ennå. Så jeg har lyst å treffe en som ikke er på disse stedene. Er det mange single menn i Oslo som ikke driver med nettdating? Nå tenker jeg om dere har single kamerater/bekjente som dere vet om. Jeg ønsker å kartlegge litt hvor stor andel dette er, og om det er sjans for at det er noen i det hele tatt. Det er fint vær i dag, så jeg har lyst å gå ut og finne meg en å flørte med. Anonymkode: 1318e...4e0 Har jo vært på nettdating,men faktisk aldri på Tinder eller Sukker...Er det ikke mest ungdom der da..Ihvertfall det jeg har fått intrykk av,men kansje feil...
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #13 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: Har jo vært på nettdating,men faktisk aldri på Tinder eller Sukker...Er det ikke mest ungdom der da..Ihvertfall det jeg har fått intrykk av,men kansje feil... Er du han som tidligere het HøyogMørk og lette etter elskerinne? Anonymkode: b98b2...4ea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #14 Skrevet 15. juli 2016 Den 13.7.2016 at 4.41, AnonymBruker skrev: Er du han som tidligere het HøyogMørk og lette etter elskerinne? Anonymkode: b98b2..Tror jeg nok NEPPE..Registrerte meg her på onsdag for første gang,etter å ha googlet noe a la ''single i oslo,gå ut'' eller noe sånt tror jeg,og var sånn jeg fant hit...er jo single ! En god stund!!..Og apropos elskerinne !! Sex er jo en ting..og helt OK..!! Elskov= noe annet..Og enda bedre....??? Anonymkode: d6260...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå