may ii Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Hei. Lurer bare på om det er noen som bruker strømpeholder og strømper? Bruker dere det mest hjemme eller når dere er på byen eller selskap også ?.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Bruker det av og til, men bruker nok mest stayups. Det er ofte litt større utvalg i fine strømper til holdere enn av stayups, og det er det som bestemmer hvorvidt jeg bruker det ene eller andre.
Gjest Erotica Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg bruker strømpeholder til de spesielle anledningen...det er alltid deilig å ha raffinert og pent undertøy helt innerst....tenner mannen ekstra også*S* Gjerne en kveld hjemme med bare ham og meg*S*
nyibyen Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Har brukt stay-ups en gang. ALDRI mer. "Fall-downs" vil jeg heller kalle dem! hadde invitert en jeg likte godt til å overvære en konsert der jeg skulle spille fiolin. Hadde tenkt å la ham tilfeldigvis oppdage strømpene etter konserten på pub. Men da jeg sto der og spilte kjente jeg at strømpene begynte å miste taket, og jeg måtte stå og presse beina helt inntil hverandre for at de ikke skulle gli helt ned. Konserten var i en kirke, og det hadde IKKE tatt seg godt ut... Jeg var helt svett etterpå, og tok strømpene av meg før jeg hadde fått sjanse til å vise dem frem. Men jeg er ganske lang og har tynne ben, altså må jeg ha en stor størrelse i lengde, og da blir de store i bredde også, og sitter dårlig.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #5 Skrevet 18. oktober 2004 Nei, har brukt det ein gong og det var berre stress. Brukar heller stay-ups.
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #6 Skrevet 18. oktober 2004 Ja, jeg bruker gjerne strømpeholder og ordentlige strømper, men også stay-ups. Har dog funnet ut at det lønner seg å heller kjøpe de dyrere strømpene i en ordentlig strømpebutikk. Stell de godt og de holder lenge, og sitter godt i motsetning til de billige. nyibyen; Hva slags merke var stay-upsene du brukte?Hadde du smurt deg med body-lotion eller noe før du tok de på?
MorningStar Skrevet 18. oktober 2004 #8 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har par stk. Jeg bruker dem nettopp for å holde strømpene på plass. De såkalte som sitter på av seg selv glir likevel ned etterhvert så det er vel best med holdere.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg bruker det bare ved "spesielle" anledninger hjemme :oops: :oops: det vil si nå vi ikke skal
nyibyen Skrevet 18. oktober 2004 #10 Skrevet 18. oktober 2004 nyibyen; Hva slags merke var stay-upsene du brukte?Hadde du smurt deg med body-lotion eller noe før du tok de på? De var kjøpt på H&M, da, så det var kanskje ikke verdens beste kvalitet? hadde ikke smurt meg med noenting, nei. Så jeg regner med at det er noe med størrelsen på bena mine som gjør dem uegnet for slikt Huff, det var så ekkelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå