AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 I så fall har jeg noen spørsmål til dere som jeg håper dere vil svare på - Er det viktig at mannen som skal ha sex med dama di, har stor/større kuk enn deg? - Er det slik at du liker å sitte i et hjørnet å se på, eller liker du å ta litt på dama? - Liker du å "rengjøre", altså svelge/slikke bort sæden? - Suger du noen ganger mannen? Hilsen nysgjerrig jente som gjerne kunne tenke seg å prøve dette når hun får seg kjæreste Anonymkode: e86d7...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Hei. Jeg vil ikke si at jeg er Cuckold. Men jeg liker å dele min samboer, men ydmykelsen og rengjøring er ikke noe for meg. Vi har vært sammen i 10 år, vi har hatt med ekstra mann og ekstra dame i sengen. Jeg syns å ha med en ekstra mann var mye mer spennende enn ekstra jente. Jeg blir kåt av kompersjon (https://no.wikipedia.org/wiki/Kompersjon). Over til spm dine: - Er det viktig at mannen som skal ha sex med dama di, har stor/større kuk enn deg? Nei, større eller mindre enn min gjør ingenting. Hun fortalte meg at hun ønsker å ha sex med en mørkhudet, etter at hun fortalte meg dette så har dette blitt min største ønske/fantasi (igjen kompersjon). - Er det slik at du liker å sitte i et hjørnet å se på, eller liker du å ta litt på dama? Jeg har alltid deltatt. Jeg kunne godt ha sett på, men deretter skulle jeg ha deltatt. Hun har fått "grønt lys" til å gjøre noe i forbindelse med en utenlandsferie, men det skjedde ingenting. - Liker du å "rengjøre", altså svelge/slikke bort sæden? Nei!. Jeg ser at dette blir gjennomført i mange cuckold filmer, men dette er absolutt ikke min greie. - Suger du noen ganger mannen? Nei!. Jeg er ikke bi/bi-nysgjerrig. Jeg har ingenting imot at hun har to kuker i munn eller fitten, men der går min grense. Jeg har fått et inntrykk av at det er mange menn som fantaserer om at samboer blir knullet av en fremmed. Lykke til med i fremtiden. Håper virkelig at du finner drømme mannen. Anonymkode: 04233...98b 1
Safiye Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion,mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå