Gå til innhold

God nok unnskyldning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, historien:

Jeg skal på date nr 2 med den her fyr i kveld. Jeg har middagsplaner med noen venner, men skal tekste ham ila kvelden og møtes med ham etter middagen. Jeg skriver en time før at jeg kan møtes kl. XX:XX. Han svarer at han ikke kan møtes allikevel pga en "roomie-krise" og at han må være hjemme og støtte. Og unnskylder at han ikke hadde sagt ifra, men ting hadde vært crazy.

Ville du trodd på historien eller ble jeg ditchet?

Anonymkode: 2bd43...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er første gangen han avlyser ville jeg trodd på historien. Sånt kan skje.

Anonymkode: 52c44...376

• Liker 2
Skrevet

Det er umulig for oss å vite. Virker han ellers interessert? Hvis jeg var deg ville jeg ventet og sett om han tok initiativ til en ny date før jeg antok noe. Gjør han ikke det så er han vel ikke interessert likevel. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er første gangen han avlyser ville jeg trodd på historien. Sånt kan skje.

Anonymkode: 52c44...376

Første gang. 

Historien er bare presis den samme som jeg har hørt venner bruke. Derfor tviler jeg på sannheten..

3 minutter siden, Amémonos skrev:

Det er umulig for oss å vite. Virker han ellers interessert? Hvis jeg var deg ville jeg ventet og sett om han tok initiativ til en ny date før jeg antok noe. Gjør han ikke det så er han vel ikke interessert likevel. 

Frem til nå har han virket interessert.

Anonymkode: 2bd43...b0d

Skrevet

Syns faktisk historien hørtes troverdig ut, men igjen, jeg er naiv nok til å tro på "sorry, må avlyse, bikkja til naboen er forkjølet" om jeg har følelser :skratte:

Skrevet

Vanskelig å si...Kan det være en eks han ikke er ferdig med?

Anonymkode: 68cd5...a9d

Skrevet

Jeg ville trodd på historien såklart. Er vel bare fjortisser som ikke tør å si fra rett ut at de ikke er intr og finner opp ting

Unnskyldningen hans høres sannsynlig ut så hvorfor tvile og tro han spiller?  Ikke overanalyser, ting er som regel sånn man sier de er. 

Skrevet

En gange eller kanskje to så er det forståelig at noe ekstraordinært kan dukke opp. Dersom det fortsetter å "skje" hver gang dere har avtale er han ikke interessert. 

Anonymkode: be0cd...3a1

Gjest Cartman
Skrevet

Er ikke tankeleser. Hadde han gitt fullstendig faen i deg, så hadde han ikke skrevet noe som helst. Han hadde bare ignorert deg. Så enten er det sant eller så er han feig og "høflig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...