Gå til innhold

chicco ammeinnlegg drysser

Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Bruker chicco ammeinnlegg, men det er noe greier i disse som gjør at melka(?) krystalliserer seg og drysser. Ammer i senga om natta, og det føles som om jeg ligger i sand for tiden.

Andre som opplever det samme med disse og har fullgode alternativer? Føler at innleggene ellers er gode, men orker ikke dette griseriet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er hvilket innhold de har som tiltrekker seg væsken? Hva står på pakken? Vatt og ull byttes mer og mer ut i mekrelige kunstig fremstilte kjemikalier i dag, sikkert også her? 

Anonymkode: c07ba...d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sobril skrev:

Bruker chicco ammeinnlegg, men det er noe greier i disse som gjør at melka(?) krystalliserer seg og drysser. Ammer i senga om natta, og det føles som om jeg ligger i sand for tiden.

Andre som opplever det samme med disse og har fullgode alternativer? Føler at innleggene ellers er gode, men orker ikke dette griseriet. 

Er det fare for at babyen også får i seg dette som drysser?

Jeg ville sluttet å brukt de innleggene.

Anonymkode: f7aa1...1f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg google chicco ammeinnlegg får jeg opp at de er antibakterielle, ikke alle men noen. Skeptisk, veldig skeptisk! 

Anonymkode: c07ba...d0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha prøvd diverse eingangsinnlegg, kjøpte eg nokre vaskbare innlegg med bambus innerst og pul (beskyttande lag) ytterst, og eg har aldri sett meg tilbake. Anbefales!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt mange typer ammeinnlegg og foretrekker Natusan sine med ullinnlegg utenpå. Jeg ville vært skeptisk til om babyen får i seg det som drysser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har forsøkt mange typer ammeinnlegg og foretrekker Natusan sine med ullinnlegg utenpå. Jeg ville vært skeptisk til om babyen får i seg det som drysser. 

Ja, æsj. Skal slutte med disse pronto. Trodde først det var sukker jeg hadde i bh'en, men da jeg aldri spiser rent sukker var dette veldig rart.

Baby har helt sikkert fått i seg noe, men satser på at det går greit. Kjøper ullinnlegg etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd dette med Chicco sine og har brukt de i starten med alle mine, fikk siste for 3 mnd siden.

Akkurat nå bruker jeg Libero og de er helt greie.

Og ang Natusan som nevnt over så er de noe av de verste jeg har brukt, hang fast og loet noe grusomt, måtte vaske brystet fritt for lo før jeg kunne amme.

Ellers har jeg prøvd det meste på markedet og syns alt funker greit, Men Rema 1000 sine har en tendens til å bli harde når de blir våte(og tørker), så de har jeg bare til reserve(fikk en eske i gratispakken deres)

Anonymkode: d0ba1...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd dette med Chicco sine og har brukt de i starten med alle mine, fikk siste for 3 mnd siden.

Akkurat nå bruker jeg Libero og de er helt greie.

Og ang Natusan som nevnt over så er de noe av de verste jeg har brukt, hang fast og loet noe grusomt, måtte vaske brystet fritt for lo før jeg kunne amme.

Ellers har jeg prøvd det meste på markedet og syns alt funker greit, Men Rema 1000 sine har en tendens til å bli harde når de blir våte(og tørker), så de har jeg bare til reserve(fikk en eske i gratispakken deres)

Anonymkode: d0ba1...397

Så rart at Natusan loer når du bruker de. Jeg har aldri sett tegn til noe som ligner på lo fra de, og ikke henger de fast heller. Det er tydelig at man bør teste ulike merker og finne sin egen favoritt, siden folk har så forskjellige erfaringer :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vaskbare på babyshop. Den ene typen var i silke (tror merket var boob), og den andre typen var relativt dyre og i bambus. Begge typene var fine, men i starten da det var mye lekkasje var de med bambus best. Begge typene holdt seg bra, for jeg sluttet ikke å lekke helt før etter ca 7-8 måneder(!). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...