Ikkeheltnormalt Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Hallo. Tror jeg har en relativt litt "unormal" fetisj. Jeg syns det er så digg med jenter i joggesko, (spesielt hvis de har trent) For vis jeg får lov og massere ,kysse,lukte kan jeg bli så hard at det er flaut Hva kommer dette av? Ei jeg var sammen med ferska meg, når jeg sa jeg bare skulle på totalettet. Men jeg ville heller lukte på sokkene og skoa hu hadde brukt den dagen, jeg tørr ikke og prate med andre om dette. Eller si det til noen. Men sier det her til dere, for jeg HÅPER det finnes noen damer der ute som kan jeg meg svar? For hu sa jeg var unromal? Men er det ikke noe som heter fotfetish eller skofetish? Men håper noen kan svare serriøst.
kisskissbangbang Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Det er jo en helt uskyldig, søt liten greie. Sikkert ikke kjempevanlig, men gjør det noe?
Ikkeheltnormalt Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Det er jo en helt uskyldig, søt liten greie. Sikkert ikke kjempevanlig, men gjør det noe? Håper da inderlig ikke det. Noen tenner på ører andre tenner på det jeg gjør ? Også er jeg 26 og liker det her xD haha.
GammelKaktus Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Herlighet, er jo bare å Google litt så finner du masse likesinnede. og av alle fetisjer som er der ute så er ikke din den mest avskrekkende.
Gjest Trollkarlen Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Du er ikke unormal, du har bare en uvanlig fetisj. Etter et kjapp google søk så er du tydeligvis ikke den eneste i verden heller. Så slapp av. Det er kvinner i joggesko, ikke road kill ut i veien.
Ikkeheltnormalt Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Herlighet, er jo bare å Google litt så finner du masse likesinnede. og av alle fetisjer som er der ute så er ikke din den mest avskrekkende. Så hvis din mann sa han hadde det , hadde du akseptert det? og vist at du likte det ?
GammelKaktus Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 3 timer siden, Ikkeheltnormalt skrev: Så hvis din mann sa han hadde det , hadde du akseptert det? og vist at du likte det ? Nei, men nå er jeg litt mer "tradisjonell" enn de fleste Er ikke helt fetisj typen verken på det ene eller det andre. Men som sagt det finnes jo nok av likesinnede og jeg sikker på at du kan finne deg en kjæreste som aksepterer deg slik du er.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Joggesko, sko og sokker er en ganske vanlig fetish, og en uskyldig en som de aller fleste kan leve med. Det hevdes at det er en av de raskest økende fetishene også. Sokke og strømpefetish er et gammelt fenomen, alt på 1930-tallet ble det hevdet at kvinner tente på menn med hvite sokker. Knelange strømper var blant det viktigste plagget en mann kunne ha for å vise sin status vikingetid frem til Napoleonskrigen kom med langbukser. Bare se på bunadene, det er fest og stasplagg, og mennene bærer stort sett knestrømper. Kvinner hadde lange kjoler slik at ikke menn skulle se og bli tent av deres føtter i ogte nettopp hvite strømper. Dette gjalt selvfølgelig for overklassen. Selv i dag er det et av de muslimske styrene, husker ikke i farten om det er taliban eller en nasjon, som forbyr kvinner å bruke hvite sokker grunnet at menn tenner på det. Joggesko har fått et oppsving som fetishobjekt gjennom 70- og 80-talllet særlig og nå som skoene er allemannseie i alle generasjoner og man kan bruke skoene i en setting som man ikke kunne for bare få år siden er det ingen grunn til å tro at skoene vil bli mindre fetishobjekter i fremtiden heller. Joggesko har blitt en egen del av moteindustrien og populærkulturen. Joggesko utstråler at brukeren lever og har et sunt og sporty liv/ livsstil og kanskje også et mer lekent syn på livet, det i seg selv er jo sexy. Hvite sokker utsråler renhet og uskyld som også er sexy og anatgelig grunnen til at dette er et vanlig fetishobjekt. Samt at sko og føtter er en form for underdanighet for den som da sleiker en sokk eller sko, som igjen er en vanlig form for fetish og tenningsmønster. Anonymkode: a0f5d...f1d
Gjest lipgloss Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 Helt normalt og en uskylig fetish,nyt og gled deg over gaven du har fått
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har lignende fetish, men problemet mitt er at endel av fetishen er at jeg tenner på at damen også har samme fetish. Så jeg er litt sånn doomed. Dessverre finnes det få damer som tenner slik menn gjør Anonymkode: 3cbca...33e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå