Gjest Daniella_ Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Dette blir litt langt og kronglete. Men i sommer møtte jeg en kjempe søt gutt. Men dessverre havnet vi litt for fort i senga. Etter det fortsatte vi å møtes (jeg trodde det kun var ett ons) for sex og får å KUN møtes innimellom. Men så hadde han en eks-kjæreste som det var slutt med. Plutselig fant hun ut om meg og startet et rent helvette. Påstå hun var gravid, og ville absolutt ha han tilbake. Det viste seg at hun ikke var gravid og kun gjorde det i "desperasjon" pga meg. Jeg brøt kontakten med han da. Han fortsatte og kontakte meg men jeg holdt meg unna. Plutselig møttes vi tilfeldig ute på byen. Og han fortalte at han endelig hadde fått eksen på avstand...og at han var veldig forelsket i meg, og at ting ikke bare var sex for han. Nå har vi møttes (ikke hatt sex) og har tlf-kontakt. Han vil møte meg i neste uke, og jeg har avtalt det nå. Jeg har jo "tilgitt" denne barnslige episoden. Men det jeg lurer på...skal jeg ha sex med han nå? Eller blir det for dumt hvis jeg vil ha noe mer av han? Han gir ganske klart uttrykk for at det ikke bare er sex, så kan det skade? Jeg har jo veldig lyst :oops: Hva mener dere? Ikke kom med noen himlemedøya-meldinger eller noe sånt. For JA jeg er sikkert yngre enn en del her
Gjest Fighter Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Hva vil du da? Vil du at dere skal møtes kun for sex eller er du interessert i et forhold? Hvis han virkelig er forelska i deg og du bare vil ha sex med han så synes jeg du skal la det være. Tror du kan såre han vhis dere har sex hvis han vil mer og ikke du. Men hvis dere begge er interessert i det samme så må dere jo gjøre det dere vil, enten det blir bare sex eller et forhold.
nyibyen Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Klart du skal ha sex med ham når du har lyst til det! ...såfremt du stoler på det han sier om at dette ikke bare er sex, men noe mer. Kjekke gutter kommer ikke så ofte forbi som man skulle tro og håpe her i livet. Det er synd å gi slipp på noe som kan bli noe bra.
Gjest Daniella_ Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Hva vil du da? Vil du at dere skal møtes kun for sex eller er du interessert i et forhold? Hvis han virkelig er forelska i deg og du bare vil ha sex med han så synes jeg du skal la det være. Tror du kan såre han vhis dere har sex hvis han vil mer og ikke du. Men hvis dere begge er interessert i det samme så må dere jo gjøre det dere vil' date=' enten det blir bare sex eller et forhold.[/quote'] Siden jeg er forelsket i han, så vil jeg noe mer enn bare sex. Antageligvis forhold
Gjest Daniella_ Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Klart du skal ha sex med ham når du har lyst til det! ...såfremt du stoler på det han sier om at dette ikke bare er sex, men noe mer. Kjekke gutter kommer ikke så ofte forbi som man skulle tro og håpe her i livet. Det er synd å gi slipp på noe som kan bli noe bra. Nei du skjønner...han er så utrolig pen :o Og jeg har av den grunn automatisk trodd han ville ha seg med alt og alle... Jeg har aldri hatt noe grunn til det, men jeg har bare vært forsiktig på en måte. Det har vist seg at han er helt motsatt. Kjempe skjønn og sjenert....ganske uerfaren med damer også. Så jeg får vel ikke knipe igjen beina mer da. begynner nesten å føle meg sær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå