Gå til innhold

Privat kontakt med behandler etter innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er for tiden innlagt pga spiseforstyrrelser på akkuttmottak. Greia er at set jobber en ung gutt her som har vært kontakten min mange ganger. Ha tørst om dette på nett og det har seg slik at nan ike har lov til å ha personlig kontakt med pasienter etter de er skrevet ut osv..

men det har seg sånn at vi begge Skal søke studuer til høsten, og vi dkal mest sannsynligvis søke amme linje på samme plassen.

hva skjer om vi begynner i samme klasse??

kanvo bli venner på Facebook osv og venner generelt eller går ikke det???

Anonymkode: aef91...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah sorry for mengder skrivefeil. Autocorrect og er på telefonen og orka ikke lese over teksten😂

Anonymkode: aef91...b78

Skrevet

Når du blir skrevet ut og så treffer han på privaten så har ikke det lenger noe med behandlingen å gjøre :)

Dessuten så skal jo noen anmelde forholdet før det kan vurderes som uetisk. I dette tilfelle feks at hans leder får beskjed. Men det er jo ingen fare!! Du kan jo gjøre helt som du vil uansett.

Anonymkode: b7f60...df3

Skrevet

Hadde samme behandler i nesten 5 år. Etter 3. året hadde vi regelmessig sex. På kontoret og hjemme hos henne.

Gjest Blomsterert
Skrevet
18 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hadde samme behandler i nesten 5 år. Etter 3. året hadde vi regelmessig sex. På kontoret og hjemme hos henne.

Gjensidig respekt er no dritt mener du eller?

Skrevet
1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Gjensidig respekt er no dritt mener du eller?

Hva mener du?  Slik vi så det var det en av grunnene til at det skjedde.

Forstår egentlig ikke svaret ditt. Beklager. 

Gjest Blomsterert
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Hva mener du?  Slik vi så det var det en av grunnene til at det skjedde.

Forstår egentlig ikke svaret ditt. Beklager. 

Hun respekterte ikke deg i din posisjon. Du respekterte ikke hennes i sin. Det kunne fått tøffe konsekvenser for begge. Intrigitet er viktig,og ingen av dere hadde det i den situasjonen. Det er jo ikke særlig respektfullt.

Skrevet
1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Hun respekterte ikke deg i din posisjon. Du respekterte ikke hennes i sin. Det kunne fått tøffe konsekvenser for begge. Intrigitet er viktig,og ingen av dere hadde det i den situasjonen. Det er jo ikke særlig respektfullt.

Forstår at slikt er etisk galt...men ingen av oss ble misbrukt. Gjensidig tillit og respekt var absolutt til stede. 

Gjest Blomsterert
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Forstår at slikt er etisk galt...men ingen av oss ble misbrukt. Gjensidig tillit og respekt var absolutt til stede. 

Er du ENIG i at det er etisk galt? Hvorfor,eller hvorfor ikke? 

Jeg hadde lett sett gjensidig tillitt og respekt om dere først valgte å avslutte behandlingen. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

Er du ENIG i at det er etisk galt? Hvorfor,eller hvorfor ikke? 

Jeg hadde lett sett gjensidig tillitt og respekt om dere først valgte å avslutte behandlingen. 

Jeg sa jo det...at det var etisk galt. Fra hennes side profesjonelt sett. Sjøl ga jeg faan. Og ingen av  oss ble skadelidende. To fine år jeg vil huske med et stort smil. Alltid! ☺

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg sa jo det...at det var etisk galt. Fra hennes side profesjonelt sett. Sjøl ga jeg faan. Og ingen av  oss ble skadelidende. To fine år jeg vil huske med et stort smil. Alltid! ☺

Vel,du skrev du forsto det. Ikke at du var enig eller ei. Men ok.

Syns sånt er tragisk at skjer,og ihvertfall ikke noe jeg hadde fortalt uten å føle det skamfullt eller flaut.

Det er ganske alvorlig,og du skjønner sikkert hvorfor. Hun er en litt skummel psykolog. Hun bryter en viktig lov,og vet andre dette,har hun ikke tillit. Noe som er avgjørende for en psykolog å inngi. Synd at mennesker i den yrkesgruppen gjør sånt. Hun kan også ødelegge andre psykologers omdømme. Vet om en som gjorde akkurat det samme,og jo flere,jo mer stigma utsettes de for.

Beklager at jeg "moraliserer",men dette er noe av det verste. Mange unge også som trenger psykologer. 

Håper Iallefall at hun ikke fortsatte med dette. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

Vel,du skrev du forsto det. Ikke at du var enig eller ei. Men ok.

Syns sånt er tragisk at skjer,og ihvertfall ikke noe jeg hadde fortalt uten å føle det skamfullt eller flaut.

Det er ganske alvorlig,og du skjønner sikkert hvorfor. Hun er en litt skummel psykolog. Hun bryter en viktig lov,og vet andre dette,har hun ikke tillit. Noe som er avgjørende for en psykolog å inngi. Synd at mennesker i den yrkesgruppen gjør sånt. Hun kan også ødelegge andre psykologers omdømme. Vet om en som gjorde akkurat det samme,og jo flere,jo mer stigma utsettes de for.

Beklager at jeg "moraliserer",men dette er noe av det verste. Mange unge også som trenger psykologer. 

Håper Iallefall at hun ikke fortsatte med dette. 

Må du gi deg. Ja hun brøt vel en moralkodeks profesjonelt... men jeg var ikke akkurat en sårbar fjortis.  Ingen ble misbrukt eller skadelidende. Så jeg fatter ikke at det er noe å hause så voldsomt opp. 

God helg. ☺

Skrevet

Beklager til TS at vi kuppa/avspore tråden din.

God helg ønskes deg.

Gjest Blomsterert
Skrevet
41 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Må du gi deg. Ja hun brøt vel en moralkodeks profesjonelt... men jeg var ikke akkurat en sårbar fjortis.  Ingen ble misbrukt eller skadelidende. Så jeg fatter ikke at det er noe å hause så voldsomt opp. 

God helg. ☺

Nei,men hvem vet om hun ser ut neste pasient så nøye. Men blås i det. 

Ts.

Det er i orden å ha privat kontakt når du er utskrevet! Som jeg allerede har skrever her: -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...