Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei dere Jeg har sett at mange av dere kvinner klager på at mennen ikke gjør noe hjemme eller meget lite.Jeg er indisk og gift med indianlady jeg tar min del av husarbeidet fordi vi begge er i jobb.Jeg er vant til å stelle da jeg passet min mor og far i india. Jeg elsker min kone og derfor gjør jeg husarbeid selv om kona mi kunne gjøre det.Alle menn er ikke like slik ,vi har 5 forskjelligge fingre på hver hand slik er det med menn også.Vær snill ikke dra alle menn over en kam da jenter. hilsen Mr.Singh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Næmenn, dette var et koselig innlegg Nå kan ikke jeg svare for alle her på KG men jeg tror vi er temmelig bevisst på at menn er forskjellige :blunke: Min darrrling er en mann som liker å ha det ryddig rundt seg selv han.Og han rydder også selv.Jeg ble faktisk litt perpleks først i forholdet vårt for jeg har aldri sett en mann styre, ordne, støvsuge og vaske gulv på den måten før :o Nå gjenstår det bare å se om frua er like ryddig av seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Her i huset er det en med litt "splittet personlighet" som styrer. Noen ganger kjeftes det fordi det ryddes for lite...... andre ganger klages det for at det vaskes for ofte....... men så lenge JEG selv er den som kjefter eller blir kjeftet på så går det greit Mitt motto: "Her er det ryddig nok til å være koslig.... og renslig nok til at det er trivelig" Rydde og vaske kan man gjøre på dager da solen glimrer med sitt fravær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Kristian da Så god du er :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå