Gå til innhold

Bygge hus i USA

lovelife61

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en jobb i Usa, California og jeg reiser ofte ned dit for å jobbe. Jeg pleier å leie leilighet når jeg er der nede, men jeg vil gjerne bygge hus der siden jeg er der ofte. Det ville vært greit for framtiden min i og med at jeg kanskje skal flytte dit. Men for nå skal det være feriehus.

Men jeg har noen spørsmål. Jeg har funnet en tomt for 700.000 kr som er bra for hvor området er- Men jeg bare lurer på noe om bygging av hus. Jeg vil bygge et hus på ca.100-120 kvm. Ca. hvor mye vil det koste meg?

Jeg vil bygge huset over en lengre periode og ta det med ro. Er det forresten noen regler for nordmenn som il bygge hus i usa? Burde jeg kjøpe tomta nå og så bygge forsiktig. Og er det lov til å kjøpe tomt og la den ligge i flere mnd før man begynner å bygge?

Takk!

(& før noen spør, jeg har bestemt meg for dette. Det er ikke noe vits å snakke i mot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt USA sin ambasade og begynn der. Tror du har tanker om et noe vidløftig prosjekt, ja. 

Anonymkode: e257b...edd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at et norsk nettforum er rette sted å be om råd om bygging av hus i USA .. 

Anonymkode: 0aac2...763

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og uansett hva du gjør eller skal gjøre i USA så er en advokat et must.

Anonymkode: e257b...edd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...