Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 hvordan er hqhair og LF sånn sett? bestilte noe ræl og vil ikke ha det. siden jeg bestilte det i går så burde de la den kanselleres?? har ikke blitt trukket fra kontoen heller ... erfaringer+???
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Selger HQ og Lookfantastic "ræl"?
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Selger HQ og Lookfantastic "ræl"? ja jeg kjøpte noe ræl på hqhair som jeg egentlig ikke ser noe grunn til å kjøpe. har du svaret på spørsmålet mitt?
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 ja jeg kjøpte noe ræl på hqhair som jeg egentlig ikke ser noe grunn til å kjøpe. har du svaret på spørsmålet mitt? Hva er problemet egentlig, send mail til kundeservice og huske ordrenummer.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Hva er problemet egentlig, send mail til kundeservice og huske ordrenummer. Hare sendt...men inget svar. Vil avbestille noe fra dem. Håper de svarer på mandag i såfall.
Carmen_ Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg bestilte fra en nettsiden en gang (husker ikke navnet). Den var utenlandsk, men jeg ville avbestille. Det lot seg ikke gjøre tydeligvis.. De sendte pakka og svarte aldri på mail. Så samme lurer jeg på i grunn. Hvordan lf og disse sidene er ang dette? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg TVILER sterkt på at det er mulig å avbestille fra slike sider. Det lønner seg å tenke seg godt om før man sender bestillingen
orakel Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 I ordrebekreftelsesmailen fra Lookfantastic står det: CANCELLING YOUR ORDER: Should you wish to cancel your order you can do so by email xxx (support) or via fax (providing that your goods have not already been dispatched). Should you wish to cancel after your goods are dispatched, either refuse the goods at the time of delivery or accept them and return the unopened items to us for a refund, minus any postage and packaging costs incurred by us. (Siden det ikke er tillatt å poste epostadresser og telefon/faxnumre, har jeg ikke tatt disse med.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå