AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har hatt sex med to bekjente av kompisen min. Holdt også på en liten stund med begge, trodde jeg i alle fall (ikke samtidig da). Kompisen min er nå sur på meg fordi jeg ikke skjønte at de bare var ute etter ligg, og at jeg er "horete" fordi jeg lå med begge. Han har også fortalt de to kompisene sine at jeg trodde e var ute etter seriøse forhold. Nå er jeg ganske så irritert på kompisen min. 1. Fordi han har pratet om meg til kompisene hans (synes han har snakket om meg på en litt negativ måte). 2. Hvorfor sa han ikke i fra til meg at de kun var ute etter ligg, når han viste at jeg trodde at jeg datet de? Nr 2 synes jeg var utrolig frekt. Synes det hadde vært bedre om han hadde advart meg, han er jo tross alt kompisen min! Det hadde jeg hvertfall satt pris på. Nå føler jeg med "brukt" (selv om jeg var med på det frivillig), fordi jeg oppriktig trodde at jeg datet de. Vi hadde ikke bare sex. Vi gikk på kino, ut for å spise, turer osv. Anonymkode: c746d...844
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Kanskje han bare er typen som ikke vil legge seg for mye bort i hva du gjør? Hvordan er du forresten sikker på at de to andre bare var ute etter sex? Anonymkode: d793f...80a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han bare er typen som ikke vil legge seg for mye bort i hva du gjør? Hvordan er du forresten sikker på at de to andre bare var ute etter sex? Anonymkode: d793f...80a Han fortalte meg det. Så det virker som de har snakket sammen om meg og sagt at de kun var ute etter ligg. Og virket som kompisen min viste dette fra før av, derfor jeg synes det er skuffende at han ikke har advart meg. Han legger seg jo opp i hvem jeg har sex med osv, så hvorfor ikke blande seg i det å advare også? Anonymkode: c746d...844 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Du er ikke akkurat et prakteksempel. Han VAR mest antagelig gira på deg selv. Løk... Denne skåret du fint!!! Hva skjer med verden.. Anonymkode: 11c9d...7a8 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Gutter har brocode og jenter har girlcode. Vi støtter som regel hverandre og selvfølgelig lar han kompisene sine få lettvindt sex fremfor å advare deg som den utenforstående jenta med at du blir playa. Anonymkode: d4a18...416 4
Gjest Cartman Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Høres ut som en gjeng med dramaqueens. Hvem bryr seg om så små problemer? Kompisen din kan holde kjeft og du kan slutte å sette deg selv i en offerrolle. "Hvorfor advarte han meg ikke? Folk må advare meg, da jeg ikke kan ta vare på meg selv". I fremtiden bør du vente med sex, hvis du ikke vil bli utnyttet. Endret 27. februar 2016 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Høres ut som en gjeng med dramaqueens. Hvem bryr seg om så små problemer? Kompisen din kan holde kjeft og du kan slutte å sette deg selv i en offerstilling. "Hvorfor advarte han meg ikke? Folk må advare meg, da jeg ikke kan ta vare på meg selv". I fremtiden bør du vente med sex, hvis du ikke vil bli utnyttet. Du er ganske naiv hvis du oppriktig tror at å vente med sex hjelper - enkelte mennesker er faktisk så desperate at de er villige til å gå langt for å få noen til sengs, om det tar 5 eller 15 dater spiller ingen rolle. Anonymkode: 281d0...2a4 7
Gjest Cartman Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ganske naiv hvis du oppriktig tror at å vente med sex hjelper - enkelte mennesker er faktisk så desperate at de er villige til å gå langt for å få noen til sengs, om det tar 5 eller 15 dater spiller ingen rolle. Anonymkode: 281d0...2a4 Venter man med sex, så slipper man de verste playerne. De vil ikke vente lenge på et ligg. De finner seg andre damer. Ingen strategi er perfekt, så poenget mitt er vell egentlig at man kan nyte sexen og drite i alt dette dramaet. Vil man ikke ha sex, så sier man nettopp det. Man bestemmer over sin egen kropp. Ikke skyld på andre, hvis du foretar idiotiske valg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Vet du, han har sikkert ikke pratet med de.. Han er sjalu, og vil ha deg for seg selv.. Anonymkode: 73900...2b1
Cuntzilla Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 Kul kompis som kaller deg for horete da. Han var kanskje litt interessert selv, og ble irritert når du lå med ikke bare en men to kompiser av han. Så nå er han bare litt bitchy fordi han er sur og sjalu. Kan også være kompisene hans lyver, eller smører tjukt på. Når to i guttegjengen har datet samme dame så tror jeg ikke de sitter i en sirkel og drikker kamille-te og deler hvilke følelser de hadde for deg og hvordan de tenkte på deg dag og natt med svulmende hjerter og romantiske drømmer. Jeg tror de klasker hverandre på ryggen og kødder det bort, sier de bare var ute etter sex, før de promper litt, ler høyt og snakker om pupper. Neida, nå dro jeg den langt, men du ser poenget? Det er så typisk forsvarsmekanisme og late ovenfor venner som noe bare var ute etter sex. Spesielt om de plukket opp at han "kompisen" din var gretten fordi han var interessert. 3
Maleficenta Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 Den 26.2.2016 at 20.11, AnonymBruker skrev: Kanskje han bare er typen som ikke vil legge seg for mye bort i hva du gjør? Hvordan er du forresten sikker på at de to andre bare var ute etter sex? Anonymkode: d793f...80a Han legger seg tydeligvis borti når han blir sur og kaller henne horete og snakker om henne til disse guttene. En særdeles dårlig venn har han opptredt som i denne situasjonen. Og noe så frekt å kalle sin egen venninne horete 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Kanskje han egentlig likte deg, men hatet oppførselen din. Det st du ikke skjønte hvs de var ute etter hadde i hvertfall gjort meg fly forbannet. Skjønner godt at gan er irriterert Anonymkode: 8fe46...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Det er vel så enkelt som at han er bedre venn med disse guttene enn han er med deg. Anonymkode: 36bdd...63b
Maleficenta Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han egentlig likte deg, men hatet oppførselen din. Det st du ikke skjønte hvs de var ute etter hadde i hvertfall gjort meg fly forbannet. Skjønner godt at gan er irriterert Anonymkode: 8fe46...0a6 Hvorfor det? 1
PhilosopherSe7en Skrevet 28. februar 2016 #15 Skrevet 28. februar 2016 Han er vel bare irritert over bena er spredt, bare ikke for ham. Uansett så er det ikke jobben hans å legge seg borti hvem du ligger med og ikke vel? Du kan jo ta en avgjørelse selv og ikke ligge med folk FØR du vet hva de faktisk er ute etter, med mindre du selv bare er ute etter ett ligg da. Uansett litt spesielt at han velger å si noe om det i ettertid, men han var gjerne ikke klar over i forkant at du ville ende i seng med flere av kompisene hans og derfor ikke så noen grunn til å advare i forkant.
Maleficenta Skrevet 28. februar 2016 #16 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Han er vel bare irritert over bena er spredt, bare ikke for ham. Uansett så er det ikke jobben hans å legge seg borti hvem du ligger med og ikke vel? Du kan jo ta en avgjørelse selv og ikke ligge med folk FØR du vet hva de faktisk er ute etter, med mindre du selv bare er ute etter ett ligg da. Uansett litt spesielt at han velger å si noe om det i ettertid, men han var gjerne ikke klar over i forkant at du ville ende i seng med flere av kompisene hans og derfor ikke så noen grunn til å advare i forkant. Om han ville ha ts så kunne han tatt initiativ til det da. Hun kunne da ikke lukte hva han følte eller føler for henne
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #17 Skrevet 28. februar 2016 Beklager, men her må du skylde på deg selv ts! Når du har så få grenser til hvem du slipper inn, får du faktisk begynne å blie mer selektiv i hvem du sprer beina dine til. Du gjorde det med nr én, og så igjen med nr to? Hvor mange tesjeer må du ha inn før du skjønner ting... Anonymkode: 5ebec...ab4
PhilosopherSe7en Skrevet 28. februar 2016 #18 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Om han ville ha ts så kunne han tatt initiativ til det da. Hun kunne da ikke lukte hva han følte eller føler for henne Nei, men så er heller ikke det hva diskusjonen går ut på, er det vel? Klart at han bør være mann nok til å vise initiativ om han faktisk liker henne, men så vil han vel kanskje ikke ødelegge vennskapet heller om hun ikke føler det samme. Det er jo uansett ikke verdens undergang. Hun lå med to stk som hun "datet" i forkant, kompis ble furt og overreagerte og var i overkant frekk! Noe mer er det jo ikke, med mindre en MÅ lage det til noe mer.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #19 Skrevet 29. februar 2016 7 timer siden, Maleficenta skrev: Om han ville ha ts så kunne han tatt initiativ til det da. Hun kunne da ikke lukte hva han følte eller føler for henne Kanskje han var redd for å prøve? Anonymkode: 8fe46...0a6
Maleficenta Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 Den 29.2.2016 at 1.06, AnonymBruker skrev: Kanskje han var redd for å prøve? Anonymkode: 8fe46...0a6 Uansett har han ikke prøvd så vet ikke ts at han noen gang har vært interessert. Så da har hsn ikke rett til å bli sur heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå