Gå til innhold

Folk som ikke fyller inn info/bilder på datingssider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker folk med som nesten er helt anonyme og tar kontakt med jenter som har mye bilder?

Er de redd for å bli oppdaget av andre og bruker dermed ugjenkjennelige bilder av seg selv?

Jeg kan forstå at alle ikke vil fylle ut absolutt alt av info for å kanskje spare noe til samtalen. Men når de ikke har fylt inn noe som helst så blir det nesten som å snakke med en vegg. Så har de kun et skurrete svart-hvitt bilde av seg selv, med solbriller på, som viser halve fjeset. Eller et avstandsbilde, med solbriller(!) så klart. Solbrillebilder går fint, så lenge det finnes noen der man kan se ansiktet.

Når jeg sier at jeg gjerne vil se de før jeg begynner en lang samtale med de, så svarer de at de ''gjerne kan sende bilder på snapchat :)))''

Det er faktisk en del som holder på slik. Er det noen som faktisk gidder å legge de til på snapchat for å se ansiktet deres?

Altså, jeg vil ikke noe spesielt sted med dette innlegget. Men hvorfor tror folk at noen er interessert i å snakke med..luft?

Anonymkode: 30567...132

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er folk som er som Louis C.K.

"I don't have sex drive... I have sex 'just sit in the car and hope someone gets in'."

• Liker 2
Skrevet

De er redde for å bli gjenkjent av venner og kollegaer, fordi de er flaue over å være på nettdating. Men selv skriver de kun meldinger til folk med bilde og utfyllt profil... Jeg skrev alltid til sånne: "Ingen bilder, ingen post!". Og takket konsekvent nei til å få bilder tilsendt. Dating, og spesielt nettdating, må være et spill på like premisser hvis det skal funke.

• Liker 5
Skrevet

Min erfaring er, at ofte er de i forhold. Og tenker at er man seriøs på en nettdating side, så legger man ut bilde og informasjon om seg selv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De har allerede en partner. 

Anonymkode: 2d3af...d1b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er gift/har partner, så jeg svarer aldri menn uten bilde. Usedvanlig mange menn på datingsider har partner fra før av og ønsker å være utro..

Anonymkode: 6f446...5fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være flere grunner til at de ikke legger ut bilde. Dårlig selvtillit, redd for å bli vraket pga utseendet kanskje m.m. Men da burde de definitivt legge mer sjel i profilen. Det er nok også litt sånn at en del ikke har lat ut bilde fordi de ikke burde vært der... Jeg har selv fått henvendelse fra en sånn, som var ærlig på at han fortsatt var gift... Skal love han fikk et veldig krasst svar, og ble blokkert umiddelbart!

Anonymkode: b79c1...32b

• Liker 3
Skrevet

Kan være at det ikke er så gøy å ha profil år etter år på nettdating slik at alle ser at en prøver å få kjæreste, men ikke får det til. Ikke bare er det kjipt,  men potensielle partnere kan jo også bli skeptiske om de ser en person som aldri blir tatt av markedet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett bilde på en datingside vær gang jeg prøver å legge til flere får jeg feilmelding.

Anonymkode: ee2f2...ca9

Skrevet

Noen er ikke spesielt datakyndige. Det er turn off i seg selv. Noen er derimot med overlegg ugjenkjennelige. Det kan det være mange årsaker til, men det er ikke spesielt tillitsvekkende... 

AnonymBruker
Skrevet

Slike var alltid kjipt å få meldinger av. Gjerne startet de bare meldingen med "Hei" og ingenting mer eller en melding som virket veldig masseprodusert.

Likte å kunne lese profil og se noen bilder slik at jeg kunne vurdere om det var noen jeg ville bruke tid på og om vi hadde noe felles.

Trenger ikke skrive den avhandlingen,men litt må man vel kunne klare? Er man så lite datakyndig at man ikke får til å ta og laste opp noen bilder + skrive noen ord så må jeg innrømme at jeg synes det er veldig rart. Det er jo noe alle burde klare nå til dags.

Uansett så gadd jeg aldri å svare slike. Bryr meg egentlig ikke om hvorfor de gjorde det slik. Poenget er jo at man skal få folk til å bli interessert og det blir man ikke når man får så lite informasjon.

Anonymkode: 2fb80...eaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...